Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Використання даних щодо навчального процесу у великомасштабних освітніх оцінюваннях» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».
У ньому наголошується, що перехід на цифрові технології в освітньому тестуванні відкрив багато нових можливостей для удосконалення масштабних оцінювань. Вони включають збір та використання даних журналів про відповіді учасників тестування на регулярній основі та у великих масштабах. Зазначені дані визнані цінним джерелом доказів валідації в оцінюванні. Однак зараз їх використовують для різних цілей продовж усього циклу оцінювання – від розгляду їх як «побічного продукту» цифрового оцінювання до використання «за задумом» для поглиблення розуміння ефективності та залученості учасників тестування. Хоча ці методи мають значні переваги, вони також потребують відповідних практик валідації, щоб гарантувати, що їхнє використання підтримує надійні висновки і не призводить до непередбачуваних негативних наслідків.
Детальніше: https://bit.ly/3Rn6AQr, https://bit.ly/3RuD7nX, https://doi.org/10.1787/5d9009ff-en