Кабінет Міністрів ухвалив рішення про запуск сервісу «Дія Офіс» для посадовців.

Постанова визначає функції, які виконуватиме Дія Офіс після запуску. Зокрема, посадові особи та працівники держустанов зможуть у Дії: мати електронне посвідчення держслужбовця; проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями; авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну; підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів; дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями; збільшить прозорість їхньої роботи. Планується також створити функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях. Проєкт реалізується за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.

Детальніше: https://is.gd/InqmeZ, https://is.gd/AnNazS, https://doi.org/10.1787/dffb0747-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

СЕРВІС ДЛЯ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ «ДІЯ ОФІС»
2023-12-05
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *