На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Кортні Каллен «Використання стратегій посередництва у справах про академічну чесність».

У ній наголошується, що ведення справ про неправомірну поведінку студентів під час навчання може бути складним і таким, що розчаровує як практиків, так і викладачів, а вирішення таких справ може зайти у «глухий кут». Для вирішення подібних ситуацій використовуються методи посередництва. Автор вважає за доцільне застосовувати «Модель SCARF», завдяки якої можна зрозуміти, чому саме учні заперечують факт списування навіть за умов наявності доказів. Їхнє самосприйняття як гарного учня і доброї людини може бути поставлене під сумнів, коли вони стикаються з ярликом «шахрая». Також може бути корисною модель «Сходи висновків», яка використовується для оцінювання сприйняття та побудови припущень. Автор статті закликає викладачів поділитись з академічною спільнотою своїми методами посередництва, які вони застосовують у своїй практиці т а які можуть бути корисні при підтримці академічної доброчесності.

Детальніше: https://bit.ly/3DQAVSy, https://bit.ly/3LMc6tj, https://bit.ly/3dvbFXx, https://bit.ly/3faQFWf

СТРАТЕГІЯ ПОСЕРЕДНИЦТВА У СПРАВАХ ПРО АКАДЕМІЧНУ ЧЕСНІСТЬ
2022-09-23
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *