На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено огляд «Як обрати індикатори, які підтримують реалізацію освітньої політики».
В країнах ОЕСР зростаючий попит на розробку політики, основаної на фактичних даних, спонукав уряди запровадити відповідні показники моніторингу досягнення цілей політики. Однак розробка адекватних показників і практик є складною задачею, оскільки вимагає встановлення балансу між управлінням розвитком і підсиленням підзвітності.
Цей огляд освіти оснований на даних програми ОЕСР «Впровадження політики у сфері освіти» та досвіді, накопиченому під час співпраці ряду країн та Європейської комісії. Він спрямований на те, щоб надати інформацію особам, які визначають політику та різним зацікавленим сторонам у сфері освіти, ініціювати обговорення використання показників в освіті, спрямувати майбутні дії для підвищення внеску показників у реалізацію освітньої політики.
Документ належить до серії публікацій «У центрі уваги освіти ОЕСР», яка основана на багатому контенті Управління з освіти та навичок освіти. У ній аналізуються з глобальної точки зору та в зв’язку з глобальними мегатенденціями, академічними дослідженнями та конкретними прикладами політики для підтримки стратегічного мислення в освіті. Використовуючи міждисциплінарну призму та наочний і лаконічний формат, ця серія призначена для широкої аудиторії, в тому числі політиків, директорів шкіл і вчителів, дослідників, батьків і учнів.
Детальніше: https://bit.ly/3CxEvP3, https://bit.ly/3J6h4yK, https://doi.org/10.1787/d1ec8007-en
Фото: скріншот