Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підтримка соціального та емоційного благополуччя студентів-біженців з України».
У ньому наголошується, стресовий та травматичний досвід українських біженців може призвести до різних проблем із психічним здоров’ям, що у разі відсутності необхідної уваги матиме довгострокові наслідки Школи у приймаючих країнах відіграють життєво важливу роль у задоволенні потреб учнів-біженців, оскільки надають простір, де вони можуть почуватися в безпеці, продовжувати навчання та отримувати доступ до послуг психосоціальної підтримки. Вони також можуть бути майданчиками для соціального та емоційного навчання, що необхідно для допомоги у подоланні проблем, пов’язаних з адаптацією до нової культури, полегшити інтеграцію в освіту та суспільство. Розглядаються практичні питання щодо того, як саме системи освіти можуть підтримувати соціальний та емоційний добробут українських учнів, спираючись на існуючі приклади політики та практики.
Детальніше: https://bit.ly/3YgXnfG, https://bit.ly/3FLjGTA, https://doi.org/10.1787/af1ff0b0-en