
У Міністерстві освіти і науки працює консультаційний центр, послугами якого можуть користуватись цьогорічні вступники. За перші три тижні його роботи надано понад 1 400 телефонних консультацій та опрацьовано більш ніж 500 електронних звернень. Крім того, цього року за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН запрацював чат-бот, поки він користується найбільшою популярністю – з його допомогою надано 3 216 консультацій.
Відповіді на найпоширеніші запитання, які МОН традиційно отримує під час вступної кампанії, розміщено на сайті Міністерства у розділі «Вступ 2020». Профільна група “Вступ 2020” у Фейсбуці, яку створило МОН, і в яку також можна написати свої запитання, зараз налічує майже 15 тис. учасників.
Детальніше: https://bit.ly/3eKYa0h, https://bit.ly/32Dc6ak