На сайті блогу Udemy опубліковано статтю Меліси Судзуно «Чотири ідеї для покращення навчання під час роботи».

У ній наголошується, що за останнє десятиліття технологічні зміни скоротили період напіврозпаду професійних навичок. Автор вважає, що навички критичного мислення, співпраці та спілкування тривають п’ять років, тоді як технічні навички застарівають ще швидше. Пандемія прискорила цю тенденцію. До 2030 року 375 мільйонів працівників (14% світової робочої сили) потребуватимуть нових навичок. Ці статистичні дані свідчать про те, що підвищення кваліфікації робочої сили є нагальним завданням для бізнесу. Щоб залишатися конкурентоспроможними, фірмам недостатньо прийняти цей факт. Навчання не може бути відокремленим від роботи, необхідно надати співробітникам можливість навчатися у процесі роботи саме у той момент, коли ці нові навички потрібні. Розглядаються чотири ідеї щодо того, як почати включати навчання у робочий процес компанії: встановити нормативи для навчання на роботі; узгоджувати навчання з процесом забезпечення ефективності; відмовитись від програмного та/або епізодичного навчання; виокремити час і простір для навчання на роботі.

Детальніше: https://bit.ly/3BcVBlW, https://bit.ly/3HwNh4v, https://bit.ly/3iKwY9O, https://bit.ly/3Y3Kghz

НАВЧАННЯ ПІД ЧАС РОБОТИ
2022-12-07
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *