За результатами пошуку знайдено:

записів - 2363

сторінок - 237

Підсумки заходу «Краща STEM-публікація – 2019»

Підсумки заходу «Краща STEM-публікація – 2019»

Інститут модернізації змісту освіти підвів підсумки конкурсу кращих STEM-публікацій – 2019 року, основним завданням якого є сприяння розвитку досліджень у галузі STEM-освіти та залучення молодих учених, практиків до вивчення актуальних питань STEM-освіти в Україні. Переможцями стали 20 авторів робіт, у яких висвітлені вітчизняні надбання запровадження STEM-освіти; науково-методичне питання забезпечення та організації STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи; проблеми побудови успішної кар’єри у галузі STEM-професій; інноваційні методи, засоби, форми організації навчального процесу тощо.

Інститут модернізації змісту освіти підвів підсумки конкурсу кращих STEM-публікацій – 2019 року, основним завданням якого є сприяння розвитку досліджень у галузі STEM-освіти та залучення молодих учених, практиків до вивчення актуальних питань STEM-освіти в Україні. Переможцями стали 20 авторів робіт, у яких висвітлені вітчизняні надбання запровадження STEM-освіти; науково-методичне питання забезпечення та організації STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи; проблеми побудови успішної кар’єри у галузі STEM-професій; інноваційні методи, засоби, форми організації навчального процесу тощо.

Переможці будуть нагороджені грамотами ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», книжковими подарунковими наборами, а кращі роботи  опублікують у фахових та науково-педагогічних журналах.

Взяти участь у конкурсі на звання «Краща STEM-публікація – 2020» можна, подавши заявку оргкомітету до 25 грудня 2020 року.

Детальніше: https://imzo.gov.ua/2020/03/30/pidsumky-zakhodu-krashcha-stem-publikatsiia-2019/

Фото: ІМЗО

2020-04-08
Поширити
Програма спільної діяльності НАН України і НАПН України

Програма спільної діяльності НАН України і НАПН України

Затверджено «Програму спільної діяльності Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України на 2020-2022 роки». Ця програма містить 56 позицій, серед яких:

Затверджено «Програму спільної діяльності Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України на 2020-2022 роки». Ця програма містить 56 позицій, серед яких:

– оновлення шкільних програм відповідно до нових стандартів освіти та новітніх наукових досягнень; 

– підготовка спільних публікацій у наукових і науково-педагогічних виданнях; 

– проведення спільних науково-методичних заходів – конференцій, науково-практичних семінарів, круглих столів тощо; 

– розроблення та апробація експериментальних освітніх програм спеціалізованої освіти наукового спрямування тощо.

Детальніше: http://naps.gov.ua/ua/press/releases/1829/

2020-04-07
Поширити
Міжнародний день інтелектуальної власності

Міжнародний день інтелектуальної власності

Кампанія з підготовки до Міжнародний день інтелектуальної власності у 2020 році, буде проходити під гаслом «Інновації для «зеленого» майбутнього».

Кампанія з підготовки до Міжнародний день інтелектуальної власності у 2020 році, буде проходити під гаслом «Інновації для «зеленого» майбутнього».

З урахуванням надзвичайних обставин Всесвітня організація інтелектуальної власності у цьому році рекомендує державам-членам і зацікавленим сторонам організувати віртуальне святкування. Карта зобов’язань, на якій представлені державні установи, компанії, дослідницькі колективи, окремі представники суспільства та інших зацікавлених сторін, що заявили про свою прихильність ідеї «зеленого» майбутнього, замінила традиційну карту тематичних заходів.

Організатори Міжнародного дня інтелектуальної власності розміщують відповідні тематичні матеріали,  доступні для вільного використання в рамках інформування громадськості про важливість ІВ до «зеленого» майбутнього.

Детальніше: https://bit.ly/2x1mDyQ, https://bit.ly/2XjrCp8

Фото: ВОІВ

2020-04-07
Поширити
Інфобюлетень «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»

Інфобюлетень «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»

Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Восьмий випуск інфобюлетня «Як підтримати чесність дистанційного навчання?» має допомогти викладачам та адміністраціям ЗВО ефективно побудувати освітній процес незважаючи на карантинні обмеження та неможливість аудиторного навчання. Окрему увагу присвячено типам завдань та оцінюванню.

Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Восьмий випуск інфобюлетня «Як підтримати чесність дистанційного навчання?» має допомогти викладачам та адміністраціям ЗВО ефективно побудувати освітній процес незважаючи на карантинні обмеження та неможливість аудиторного навчання. Окрему увагу присвячено типам завдань та оцінюванню.

Детальніше: https://bit.ly/3aRm5Kd, https://bit.ly/2JQaRK4

Фото: SAIUP

2020-04-07
Поширити
Результати конкурсу НАЗЯВО

Результати конкурсу НАЗЯВО

7 квітня 2020 року  відбулось онлайн засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Розглядались результати конкурсу до Галузевих експертних рад.

7 квітня 2020 року  відбулось онлайн засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Розглядались результати конкурсу до Галузевих експертних рад.

До п’ятнадцяти Галузевих експертних рад обрано 20 осіб, з них – 5 здобувачів освіти, 3 роботодавців, 12 науково-педагогічних працівників. До ГЕР увійшли представники закладів вищої освіти різних регіонів України (Полтава, Івано-Франківськ, Київ, Тернопіль, Одеса, Львів, Херсон, Чернігів, Дніпро) з державних (переважно національних) та приватних закладів вищої освіти. Повністю був сформований склад 28-ї Галузевої експертної ради (Публічне управління та адміністрування).

Детальніше: https://bit.ly/2RkLjsN, https://www.facebook.com/nazyavo/

2020-04-07
Поширити
Електронний підпис під час карантину

Електронний підпис під час карантину

У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.

У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.

Щоб отримати КЕП, зазвичай необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) особисто. Деякий час отримання підписів було неможливим. Тому Мінцифри підготувало зміни до урядової постанови щодо функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати КЕП у безпечних умовах.

Детальніше: https://bit.ly/2URl8Mo, https://bit.ly/2JIZ5RH, https://bit.ly/34mMddQ 

2020-04-07
Поширити
Уряд запровадив додаткові обмежувальні заходи у боротьбі з коронавірусом

Уряд запровадив додаткові обмежувальні заходи у боротьбі з коронавірусом

Для попередження розповсюдження коронавірусної хвороби Уряд на позачерговому засіданні 2 квітня ухвалив нову редакцію постанови № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Для попередження розповсюдження коронавірусної хвороби Уряд на позачерговому засіданні 2 квітня ухвалив нову редакцію постанови № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

З 6 квітня  2020 року на всій території України до кінця карантину діятиме заборона на:

– перебування в громадських місцях без маски або респіратора;

– перебування в громадських місцях груп, що складаються більше, ніж з двох осіб, а також перебування осіб, які не досягли 14 років, без супроводу батьків;

– відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових та прибережних зон (крім вигулу домашніх тварин однією особою та у випадку службової необхідності);

– відвідування спортивних та дитячих майданчиків;

– відвідування установ і закладів, що надають паліативну допомогу, установ і закладів, що надають соціальні послуги;

– перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, тощо.

Також урядовим рішенням закріплюються правила проведення самоізоляції та обсервації. 

Детальніше: https://bit.ly/2XbA9KM, https://bit.ly/39JxA5b 

Фото: КМУ

2020-04-06
Поширити
Громадське обговорення Типової форми договору про надання платної освітньої послуги

Громадське обговорення Типової форми договору про надання платної освітньої послуги

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Типової форми договору про надання платної освітньої послуги». Документ визначає форму договору про надання платної освітньої послуги.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Типової форми договору про надання платної освітньої послуги». Документ визначає форму договору про надання платної освітньої послуги.

Зауваження та пропозиції можна подати до 24 квітня 2020 року

Детальніше: https://bit.ly/3aQtf1m 

2020-04-06
Поширити
Громадське обговорення плану заходів щодо реалізації стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на 2020-2022 роки

Громадське обговорення плану заходів щодо реалізації стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на 2020-2022 роки

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо реалізації стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на 2020-2022 роки».

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо реалізації стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на 2020-2022 роки».

Мета проєкту розпорядження забезпечити формування екосистеми, яка дозволить інноваторам створювати та впроваджувати/комерціалізувати  власні розробки.

Документ передбачає набір заходів спрямованих на:

– створення сприятливого нормативно-правового середовища для інноваційного розвитку та розбудови інноваційної інфраструктури; 

– сприяння розвитку інноваційної культури та культури підприємництва, просвітництво у сфері інноваційної діяльності та трансферу технологій; 

– забезпечення надання державної підтримки для здійснення інноваційної діяльності; 

– методичну підтримку інноваційної діяльності та трансферу технологій; 

– сприяння регіональному інноваційному розвитку; 

– забезпечення ефективної комунікації між усіма учасниками інноваційного процесу, сприяння отриманню ними консультаційних послуг та супроводу на усіх етапах інноваційного циклу; 

– захист прав інтелектуальної власності; 

– стимулювання цифровізації та проєктів, побудованих на відкритих даних; 

– моніторинг стану інноваційної сфери.

Детальніше: https://bit.ly/3aRN0pq

2020-04-06
Поширити
Пілотний проєкт з підготовки ІТ-фахівців

Пілотний проєкт з підготовки ІТ-фахівців

Мінцифри, Державний центр зайнятості, Асоціація «IT Ukraine» та ІТ-академії запустили у Києві пілотний проєкт, що допоможе усім бажаючим оцінити власний потенціал як ІТ-фахівця, обрати та здобути відповідну спеціальність.

Мінцифри, Державний центр зайнятості, Асоціація «IT Ukraine» та ІТ-академії запустили у Києві пілотний проєкт, що допоможе усім бажаючим оцінити власний потенціал як ІТ-фахівця, обрати та здобути відповідну спеціальність.

Меморандум про це було підписано нещодавно. 

Проєкт підготовки ІТ-фахівців складається з двох етапів.

Перший етап передбачає проходження тесту Pathfinder, створеного ITEA за підтримки Мінцифри та навчальних IT-центрів. На основі інформації, яку надає людина, штучний інтелект у Pathfinder підібирає найбільш близьку їй професію з переліку актуальних IT-напрямків.

На другому етапі проходить ще одне тестування, яке визначить здібності та потенціал кандидатів. 

Переможці матимуть змогу пройти безкоштовне навчання в ІТ-академіях, що беруть участь у проєкті. Оплату навчання забезпечить Державний центр зайнятості.

Після закінчення навчання Мінцифри та Асоціація “IT Ukraine” сприятимуть працевлаштуванню кандидатів у провідні ІТ-компанії. 

Детальніше: https://bit.ly/3bQVOfahttps://bit.ly/3aN1QxB, https://bit.ly/2whecyV

2020-04-06
Поширити