За результатами пошуку знайдено:

записів - 3897

сторінок - 390

СИНДРОМ НИЩІВНОГО САМОЗВАНЦЯ

СИНДРОМ НИЩІВНОГО САМОЗВАНЦЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Малік Джонсон «Синдром нищівного самозванця майже змусив мене кинути університет».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Малік Джонсон «Синдром нищівного самозванця майже змусив мене кинути університет».

Автор говорить про відчуття академічної неадекватності та відчуження, яке виникає під час навчання в університеті. Воно здатне підштовхнути не готових до високих навантажень першокурсників до саморуйнівної поведінки та думок про те, щоб відмовитись від подальшого навчання. Труднощі, з якими стикаються студенти у перший рік, складно подолати самотужки. Іноді цьому не допомагають звернення по допомогу до викладачів, що загострює проблему. Синдром самозванця є справжньою проблемою. Для його подолання університети спрямовують студентів-першокурсників на спеціальний курс, де вони можуть отримати практичні навички тайм-менеджменту, ознайомитись з можливостями доступу до послуг та офісів кампусу, набути знань щодо розпізнавання та боротьби із синдромом самозванця. Автор наголошує, що збільшення притоку студентів до університетів потребує особливої уваги до таких викликів, як «синдром самозванця», визнання складних емоційних потреб студентів-першокурсників та створення умов для максимально повного розкриття їхнього освітнього потенціалу у комфортних умовах університету.

Детальніше: https://bit.ly/3mASkby, https://www.timeshighereducation.com/blog/first-rule-impostor-syndrome-you-talk-about-impostor-syndrome, https://www.greatschools.org/gk/articles/struggles-first-generation-college-students-face/

2023-03-09
Поширити
ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

5 березня 2023 року офіційно набула чинності Глобальна конвенція про вищу освіту.

5 березня 2023 року офіційно набула чинності Глобальна конвенція про вищу освіту.

Конвенція є інструментом Організації Об’єднаних Націй для зміцнення студентської мобільності та міжуніверситетської співпраці, підтримки студентів і власників кваліфікацій вищої освіти в усьому світі. Вона поширює принципи п’яти регіональних конвенцій ЮНЕСКО про вищу освіту на міжрегіональну мобільність, розширює міжнародне визнання і підтримує студентів, які шукають можливості для навчання за межами свого регіону, вирівнюючи умови і розширюючи доступ до якісної вищої освіти. Конвенція також захищає права біженців, які не мають відповідних документів про вищу освіту. Набуття чинності Глобальною конвенцією є трансформаційною подією для вищої освіти у напрямку Цілі сталого розвитку 4.3 щодо якісної вищої освіти. Вона має стати потужним інструментом створення більш справедливого, доступного та сталого майбутнього для всіх, де кожен має можливість навчатися, розвиватися і досягати успіху.

Детальніше: https://bit.ly/3ZMi7vE, https://bit.ly/3IXUlGc, https://www.unesco.org/en/legal-affairs/global-convention-recognition-qualifications-concerning-higher-education?hub=66535

2023-03-09
Поширити
RAWMATERIALS ACCELERATOR

RAWMATERIALS ACCELERATOR

В рамках програми RawMaterials Accelerator оголошено конкурс для стартапів, найкращим з яких нададуть допомогу у доведенні ідеї до рівня інноваційного бізнесу та партнерстві з мережею EIT RawMaterials.

В рамках програми RawMaterials Accelerator оголошено конкурс для стартапів, найкращим з яких нададуть допомогу у доведенні ідеї до рівня інноваційного бізнесу та партнерстві з мережею EIT RawMaterials.

Також обрані учасники познайомляться з клієнтами партнерської мережі, готовими упроваджувати інновації. EIT RawMaterials Accelerator надає підтримку на етапі пошуку, будівництва та зростання стартапів. Кожен з них має конкретні цілі, процеси та схеми фінансування, розмір якого становить від 10 тис. до 80 тис. євро. Команди стартапів візьмуть участь в індивідуальних та групових тренінгах, отримають фінансування та допомогу в закріпленні у місцевій та національній екосистемах. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 20 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3JlW3Tf, https://bit.ly/3yhdcaq, https://bit.ly/3IXnAJ9

2023-03-09
Поширити
ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ МОН ПРО НАУКУ

ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ МОН ПРО НАУКУ

Міністерство освіти і науки України інформує, що на офіційному сайті МОН у розділі «Наука» створено нову рубрику «Просто про науку».

Міністерство освіти і науки України інформує, що на офіційному сайті МОН у розділі «Наука» створено нову рубрику «Просто про науку».

Вона призначена для розміщення матеріалів про розробки українських вчених, які мають важливе значення для економіки, підготовлених у рамках спільної роботи МОН, Ради молодих учених при МОН та Офісу підтримки вченого. Наразі вже доступні для ознайомлення публікації з різних галузей знань – медицини, екології, енергетики, педагогіки. Матеріали розповідають про ресурсозберігаючі методи модифікації функціонально-технологічних характеристик молочної сироватки, технології біоресурсної диверсифікації джерел енергії на базі генераторів-утилізаторів, електронну бібліотеку Національної академії педагогічних наук України; систему багатофункціональної магнітолазерної терапії; виготовлення одноразового посуду із кукурудзи, ресурсозберігаючу технологію перероблення рослинної сировини, адаптивну систему індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання тощо.

Детальніше: https://bit.ly/3IYlGbt, https://bit.ly/3ISyxMa

2023-03-09
Поширити
ОЕСР: ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Посилення відповідальності у сфері штучного інтелекту: управління ризиками продовж усього життєвого циклу для надійного ШІ, що заслуговує на довіру» із серії «Робочі документи OCDE про цифрову економіку».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Посилення відповідальності у сфері штучного інтелекту: управління ризиками продовж усього життєвого циклу для надійного ШІ, що заслуговує на довіру» із серії «Робочі документи OCDE про цифрову економіку».

У ньому представлене бачення щодо відповідальності та ризиків у системах штучного інтелекту (ШІ), а також інтеграції системи управління ризиками та життєвого циклу для створення надійного ШІ. Описані процеси й технічні характеристики, які можуть сприяти впровадженню ціннісних принципів для надійного ШІ, визначаються інструменти та механізми для оцінювання та управління ризиками на кожному етапі життєвого циклу системи ШІ. Звіт базується на рамкових документах ОЕСР, зокрема – Принципах ОЕСР щодо ШІ, життєвого циклу системи ШІ та рамках ОЕСР для класифікації систем ШІ, а також рамками управління ризиками ISO 31000, Керівництві ОЕСР з належної перевірки для відповідальної ділової поведінки та рамках управління ризиками ШІ Національного інституту стандартів і технологій США.

Детальніше: https://bit.ly/3SS8SI5, https://bit.ly/3ZppadS, https://doi.org/10.1787/2448f04b-en

#НРАТ_Усі новини на порталі #НРАТ_Науковцям новини #НРАТ_Освітянам новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-03-09
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Івано-Франківщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Івано-Франківщини:

– Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу http://elar.nung.edu.ua/
– Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника http://lib.pnu.edu.ua:8080/
2023-03-08
Поширити
CHATGPT ЯК ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

CHATGPT ЯК ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дженніфер Роуз «ChatGPT як інструмент навчання, а не інструмент обману».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дженніфер Роуз «ChatGPT як інструмент навчання, а не інструмент обману».

Автор розмірковує над питанням використання ChatGPT в якості інструменту стимулювання внутрішнього зворотного зв’язку зі студентами і сприяння їхньому навчанню, розвиткові нових навичок. Те, що інструменти ШІ можуть використовуватись студентами для написання переконливих ессе або відповідей на запитання, лякає викладачів, оскільки багато іспитів та індивідуальних завдань наразі проводяться онлайн. Тут відкривається можливість ШІ-рерайтерів, у т.ч. – ChatGPT. Разом із тим, при умілому використанні ШІ студенти можуть покращити свої знання, підтвердити вміння критично мислити, проявити креативність. Викладачі можуть використовувати його як інструмент навчання, який звільняє час для дискусій, досліджень і критичної педагогіки. Таким чином здобувачі освіти розвиватимуть навички мислення вищого порядку. Зважаючи на це, автор публікації рекомендує викладачам творчо і без страху використовувати ChatGPT. Він називає його «чудовою відправною точкою для будь-якого науковця».

Детальніше: https://bit.ly/3ZJrpbD, https://bit.ly/3STQNcA, https://openai.com

#Усі новини на порталі #Науковцям новини #Освітянам новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-03-08
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Міністерством освіти і науки України 3 березня 2023 року відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167, оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Міністерством освіти і науки України 3 березня 2023 року відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167, оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Детальніше: https://bit.ly/3DWyux4, https://bit.ly/3Znqqy5

2023-03-08
Поширити
ОЕСР: РІВЕНЬ ДОБРОБУТУ – ЯК ПОРІВНЯТИ КРАЇНИ?

ОЕСР: РІВЕНЬ ДОБРОБУТУ – ЯК ПОРІВНЯТИ КРАЇНИ?

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Рівень добробуту: як порівняти країни ОЕСР?», підготовлений співробітниками Управління з питань зайнятості, праці та соціальних справ ОЕСР.

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Рівень добробуту: як порівняти країни ОЕСР?», підготовлений співробітниками Управління з питань зайнятості, праці та соціальних справ ОЕСР.

У 1960 році державні соціальні витрати у країнах ОЕСР становили менше 10% ВВП, а у 2019 році вони зросли удвічі (у середньому по ОЕСР понад 20%), дві третини з яких спрямовуються на пенсії та систему охорони здоров’я. У 2022 році найвищий рівень державних соціальних витрат мали Франція та Італія (понад 30% ВВП), тоді як у Коста-Ріці, Ірландії, Кореї, Мексиці та Туреччині відповідні витрати майже удвічі менші (до 15% ВВП). Приватні соціальні витрати у середньому по країнах ОЕСР становлять 3,1% ВВП. Виключення – Нідерланди, Швейцарія та США (біля 10% ВВП). У звіті представлені дані динаміки соціальних витрат під час пандемії: зі спалахом COVID-19 частка державних соціальних витрат у ВВП країн ОЕСР зросла майже на 3 відсоткові пункти внаслідок зростання видатків та падіння ВВП. А після закінчення пандемії знов відбулось скорочення (до 21% у 2022 році). У публікації розглядаються основні сфери державних соціальних витрат в країнах ОЕСР, аналізуються приватні соціальні витрати та їх вплив на податкову систему.

Детальніше: https://bit.ly/3L1jNgO, https://bit.ly/3LmJiJJ

2023-03-08
Поширити
ПЕРЕХІД ВІД ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ПЕРЕХІД ВІД ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Моргана «Провідні країни закликають наслідувати корейський досвід переходу від фінансування шкіл до фінансування вищої освіти».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Моргана «Провідні країни закликають наслідувати корейський досвід переходу від фінансування шкіл до фінансування вищої освіти».

Наголошується, що план зі скорочення фінансування шкіл для підтримки університетів на тлі демографічних та економічних змін може бути далекоглядним. Розвинені країни, які недофінансовують власні університети, мають замислитись над переведенням частини шкільних бюджетів на вищу освіту з огляду на реалії демографічної ситуації, освітні та економічні зрушення. Колишній старший радник дирекції з питань освіти та навичок ОЕСР і професор Гентського університету Дірк Ван Дамм вважає, що ідея поступового переходу до більш справедливого розподілу державного фінансування системи навчання упродовж життя, має бути підтримана. Дані ОЕСР показують, що «багато країн страждають від відсутності балансу» у державному фінансуванні освіти (Німеччина, Нідерланди, Великобританія, Бельгія). Вища освіта, на його думку, «більше не має на меті виховання еліти, – вона має на меті виховання майбутньої робочої сили». Професор Оксфордського університету Саймон Маргінсон підтримує колегу та наголошує: «певний зсув у фінансуванні від старшої середньої до вищої освіти виглядає неминучим у довгостроковій перспективі в розвинених країнах».

Детальніше: https://bit.ly/3ZJBHsC

2023-03-07
Поширити