За результатами пошуку знайдено:

записів - 3897

сторінок - 390

ОЕСР: ТРЕНДИ КОНКУРЕНЦІЇ 2023

ОЕСР: ТРЕНДИ КОНКУРЕНЦІЇ 2023

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Тренди конкуренції ОЕСР 2023».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Тренди конкуренції ОЕСР 2023».

У ньому представлено огляд світових тенденцій правозастосування у галузі конкуренції з використанням унікальної бази даних OECD CompStats, яка включає 34 показники, що описують ресурси органів з питань конкуренції, картелі, зловживання домінуючим становищем, злиття та захист інтересів. Проведене порівняння між географічними регіонами та тенденціями, що дозволяє показати, як дані окремих юрисдикцій співвідносяться з аналогічними даними інших країн. Описані основні події у сфері забезпечення дотримання законів про конкуренцію у глобальному масштабі, надані рекомендації щодо удосконалення законодавства та політики у сфері конкуренції.

Детальніше: https://bit.ly/3Z6mHoJ, https://bit.ly/3SPKZRD, https://doi.org/10.1787/bcd8f8f8-en

2023-03-01
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Дніпропетровщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Дніпропетровщини:

– Дніпровського державного технічного університету
– Дніпровського національного університет імені Олеся Гончара
– Дніпровського державного медичного університету Міністерства охорони здоров’я України
– Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ
– Українського державного університету науки і технологій / Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
– Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
– Криворізького національного університету
– Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»
– Придніпровської державної академії будівництва та архітектури
– Університету митної справи та фінансів
2023-03-01
Поширити
ЗРОБИТИ ГРУ ОСНОВОЮ НАВЧАННЯ

ЗРОБИТИ ГРУ ОСНОВОЮ НАВЧАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Колм О’Ши «Відновлення довіри до університетського навчання – дитяча гра».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Колм О’Ши «Відновлення довіри до університетського навчання – дитяча гра».

У ній наголошується, що утилітарний підхід до вищої освіти призводить до розчарування студентів і суспільства. Автор розмірковує над кризою довіри, яку американці наразі переживають у своєму ставленні практично до усіх інституцій – від Верховного суду і Конгресу до журналістики та освіти. Як відновити довіру до освіти? Нетривіальні висновки Колм О’Ши робить, проводячи аналогії вирішення проблем з дитячою грою «Кубік Рубика». Будучи професором університету, маючи схильність до пошуку відправної точки у сфері освіти, а також не нехтуючи складними питаннями, він згадує освітні теорії логіка Альфреда Норта Уайтхеда. Останній писав: «Наша мета як викладачів має полягати в тому, щоб зберегти знання живими». Вища освіта має бути кроком у лабіринт, а для цього потрібно щось на кшталт героїчного мислення: речі мають заплутатися, перш ніж з’явиться ясність. Щойно учні повірять у те, що вони самі формують свої власні думки, вони почнуть довіряти установам, що допомагали їм у цьому. Тому, робить висновок автор, настав час зробити гру основою навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3IC5zjE, https://bit.ly/3IXdc5x

2023-03-01
Поширити
ЛІТНІ ШКОЛИ СЛОВ’ЯНОЗНАВСТВА 2023

ЛІТНІ ШКОЛИ СЛОВ’ЯНОЗНАВСТВА 2023

Уряд Чеської Республіки відповідно до Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти, молоді та спорту Чеської Республіки від 22.

Уряд Чеської Республіки відповідно до Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти, молоді та спорту Чеської Республіки від 22.

11.2022 року надає громадянам України у 2023 році вісім державних стипендій. Йдеться про навчання на курсах у літніх школах слов’янських студій, організованих державними університетами Чеської Республіки для вивчення чеської мови, літератури, культури та історії. Курси тривалістю 3-4 тижні проводяться щорічно у липні, серпні та вересні. Їх слухачам пропонуються курси чеської мови, вибіркові семінари з чеської літератури, культури та історії, а також дозвілля, що включає театральні, музичні та танцювальні вистави, екскурсії, оглядові тури. Курси розраховані на студентів, спеціалістів (викладачів, перекладачів) та науковців у галузі чехознавства та славістики. Заявку на отримання стипендії можна подати до 17 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3Z8wU3Y, https://bit.ly/3xZug4A, https://bit.ly/3SIEoIr

2023-03-01
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ВОЛИНСКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ВОЛИНСКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Волині:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Волині:

– Луцького національного технічного університету http://lib.lntu.edu.ua/
– Волинського національного університету імені Лесі Українки https://evnuir.vnu.edu.ua/
2023-02-28
Поширити
TURNITIN АНОНСУЄ ДЕТЕКТОР ШІ З «97% ТОЧНІСТЮ»

TURNITIN АНОНСУЄ ДЕТЕКТОР ШІ З «97% ТОЧНІСТЮ»

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Turnitin анонсує детектор ШІ з «97% точністю».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Turnitin анонсує детектор ШІ з «97% точністю».

У ній наголошується, що вже у квітні 2023 року гігант освітніх технологій готується запропонувати своїм клієнтам новий інструмент для вирішення проблем, пов’язаних із ChatGPT. Це детектор написання текстів на основі штучного інтелекту, який у 97% випадках може ідентифікувати текст, написаний ChatGPT. Відтепер компанія пропонуватиме цей інструмент разом зі звичайною перевіркою на плагіат. Фахівці Turnitin вважають, що можливості нової технології виявлення запозичень нададуть викладачам інформацію, необхідну для оцінювання оригінальності / авторства робіт, включно з тими випадками, коли міг бути використаний ШІ. Зі слів віце-президента Еріка Вана, компанія «дуже рада продуктивній дискусії в освітній спільноті щодо академічної доброчесності та інструментів для виявлення справжності авторства. Освітяни можуть використовувати детектор Turnitin, щоб вести змістовні бесіди зі студентами про цю технологію. Ми продовжимо розвивати та удосконалювати детектор Turnitin й упевнені, що по мірі розвитку ШІ наша технологія йтиме у ногу з новими розробками та можливостями».

Детальніше: https://bit.ly/41qLJjR, https://bit.ly/3Iz3vZI

2023-02-28
Поширити
ІННОВАЦІЙНА ПРОГРАМА EUA 2026

ІННОВАЦІЙНА ПРОГРАМА EUA 2026

Європейська асоціація університетів опублікувало свою першу інноваційну програму, побудовану з урахуванням досвіду університетів, що входять до EUA.

Європейська асоціація університетів опублікувало свою першу інноваційну програму, побудовану з урахуванням досвіду університетів, що входять до EUA.

У цьому документі міститься бачення підходу європейського сектору вищої освіти та досліджень до інновацій на період до 2026 року, що стане орієнтиром для керівництва та співробітників EUA під час розроблення комплексного плану інноваційного розвитку. Асоціація підтримуватиме університети в їхній інноваційній діяльності та створенні ними соціальної цінності, а також своєчасно інформуватиме про важливі рішення, прийняті за межами сектору (політиками, спонсорами, іншими зацікавленими сторонами), які відіграють ключову роль у визначенні рамкових умов досліджень та інновацій у Європі. Порядок денний окреслює тематичні пріоритети та ключові цілі для університетського сектору в цілому та для Асоціації зокрема. Він ураховує також різноманітність профілів та напрямків інноваційної діяльності європейських університетів.

Детальніше: https://bit.ly/3mbs6vS, https://bit.ly/3lZnUiK

2023-02-28
Поширити
ОЕСР: ІНВЕСТИЦІЇ У СТІЙКІСТЬ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ОЕСР: ІНВЕСТИЦІЇ У СТІЙКІСТЬ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Чи готові до наступної кризи? Інвестиції у стійкість системи охорони здоров’я» із серії «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Чи готові до наступної кризи? Інвестиції у стійкість системи охорони здоров’я» із серії «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».

У ньому наголошується, що пандемія COVID-19 мала величезні наслідки для суспільства та систем охорони здоров’я у країнах ОЕСР та за їх межами. Системи охорони здоров’я виявились неготовими. Стійкі системи охорони здоров’я планують та готові до потрясінь – пандемій, економічної кризи, наслідків зміни клімату. Вони здатні звести до мінімуму негативні наслідки криз, максимально швидко відновитися та адаптуватися, щоб стати більш продуктивними та підготовленими. Експерти звертають увагу, що для покращення здоров’я й забезпечення того, щоб наступний шок був менш руйнівним та дорогим, необхідні розумні, цілеспрямовані інвестиції у стійкість систем охорони здоров’я. У звіті розглядаються уроки пандемії, які покладені в основу рекомендацій щодо політики забезпечення готовності світової спільноти до наступної кризи. Йдеться про широке коло питань розвитку системи охорони здоров’я: кадрове забезпечення, цифровізацію, безперервність надання допомоги, підтримку психічного здоров’я населення, довгостроковий догляд, міжнародне співробітництво.

Детальніше: https://bit.ly/41qt8o7, https://bit.ly/3Y3EHi9, https://doi.org/10.1787/1e53cf80-en

2023-02-28
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Вінничини:І

Знайомтесь, інституційні репозитарії Вінничини:І

– Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського https://library.vspu.edu.ua/repozitarij/repozit/html/repozit_danni.htm
– Вінницького національного аграрного університету http://repository.vsau.org
– Вінницького національного технічного університету http://ir.lib.vntu.edu.ua
2023-02-27
Поширити
ДО ЧОГО ПРИЗВЕДЕ ЗРОСТАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОКТОРАНТУРИ?

ДО ЧОГО ПРИЗВЕДЕ ЗРОСТАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОКТОРАНТУРИ?

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Чи бачить Європа масову докторантуру?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Чи бачить Європа масову докторантуру?».

У ній наголошується: останнім часом політехнічні установи отримують право на присудження докторських ступенів. Наскільки розумно залучати не лише академічну, а й технічну та професійну сферу до присудження наукових ступенів. Розглядаються конкретні приклади європейських країн. Зокрема, у Великобританії у 1992 році був скасований бінарний поділ між політехнічними інститутами та університетами. Його прихильники стверджували, що це відкриває нові можливості для самих вишів, їхніх студентів та регіонів, які вони обслуговують, призведе до інновацій та реальної зміни ситуації у професійному середовищі (підвищення соціальної мобільності, нові кар’єрні можливості). Ті, хто займає протилежну позицію, наголошують: технічна освіта, укомплектована практиками, а не вченими, зацікавленими в дослідженнях, має цінуватися сама по собі. У Нідерландах також почали присуджувати професійні докторських ступені в університетах з прикладних наук. Португальські політехнікуми активно заявляють про такий самий шлях як бажаний, прагнучі змінити свою назву на університет. Німецькі технічні університети хоча й залишаються окремою адміністративною категорією, також рухаються у напрямку присудження докторських ступенів. Автор публікації вважає, що суспільна дискусія з цього приводу точиться насамперед навколо інноваційної політики, забезпечення якості освіти, ефективності фінансування, соціальної справедливості і … снобізму. «Що означає зростання європейських докторантів? Дані з Європейського реєстру вищої освіти показують, що між 2011 і 2019 роками кількість закладів, які мають право присуджувати докторські ступені, фактично не змінилася. … Докторські ступені залишаються відносно рідкісними. Тим не менш, розширення докторської освіти за рахунок нових гравців та нових форматів, може мати непередбачувані наслідки», вважає керівник Центру управління вищою освітою Бельгійського університету Єруун Хаїсман.

Детальніше: https://bit.ly/3EDmu3Q, https://bit.ly/3kxaF8Q

2023-02-27
Поширити