За результатами пошуку знайдено:

записів - 3998

сторінок - 400

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Миколаївщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Миколаївщини:

– Миколаївського національного аграрного університету http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/
– Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова http://eir.nuos.edu.ua/
– Чорноморського національного університету імені Петра Могили http://dspace.chmnu.edu.ua/
Фото: Mr.Rosewater
2023-03-15
Поширити
ОЕСР: ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ РОБОЧОЇ СИЛИ У ГАЛУЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ РОБОЧОЇ СИЛИ У ГАЛУЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Попит, пропозиція та характеристики робочої сили у галузі штучного інтелекту в країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальних питань, зайнятості та міграції».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Попит, пропозиція та характеристики робочої сили у галузі штучного інтелекту в країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальних питань, зайнятості та міграції».

У ньому представлені репрезентативні оцінки робочої сили у сфері штучного інтелекту (ШІ) в країнах ОЕСР та відповідні порівняння. Трудові ресурси у сфері ШІ – це працівники з навичками у галузі статистики, комп’ютерних наук та машинного навчання, які можуть активно розробляти та підтримувати системи штучного інтелекту. Для країн, які хочуть бути в авангарді розвитку ШІ, розуміння кадрового потенціалу має вирішальне значення для створення та розвитку кадрового резерву. У звіті для вимірювання інтенсивності попиту на навички ШІ в межах однієї професії використано дані онлайн-вакансій, відкориговані з урахуванням зайнятості за професіями, отриманими в рамках обстежень робочої сили. Встановлено, що чисельність працівників у сфері ШІ в країнах ОЕСР, як і раніше, відносно невелика (до 0,3% від кількості зайнятих), але швидко зростає. Попит на працівників у галузі ШІ є високим, а пропозиція у більшості країн ОЕСР не відстає від попиту.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-03-15
Поширити
ЗМІНИ ДО ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ GREEN DEAL

ЗМІНИ ДО ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ GREEN DEAL

Європейська Комісія схвалила цільову поправку до Загального регламенту про блокові винятки (GBER). Ця поправка разом з новою Тимчасовою кризовою та перехідною рамковою програмою дозволить спростити для держав-членів надання підтримки ключовим секторам відповідно до Промислового плану «Зеленого курсу».

Європейська Комісія схвалила цільову поправку до Загального регламенту про блокові винятки (GBER). Ця поправка разом з новою Тимчасовою кризовою та перехідною рамковою програмою дозволить спростити для держав-членів надання підтримки ключовим секторам відповідно до Промислового плану «Зеленого курсу».

Поправка GBER визнає певні категорії державної допомоги сумісними з Договором про функціонування Європейського Союзу за певних умов і звільняє окремі категорії від зобов’язання щодо попереднього повідомлення та затвердження Комісією, дозволяючи державам-членам надавати допомогу безпосередньо та інформувати Комісію лише постфактум. Отже, формується більша гнучкість у розробленні та впровадженні заходів підтримки в секторах, які є ключовими для переходу до кліматичної нейтральності та промисловості з нульовим рівнем викидів, що має прискорити інвестиції та фінансування виробництва чистих технологій в Європі.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини
2023-03-15
Поширити
АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА НАУКОВЦІВ

АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА НАУКОВЦІВ

Проект Uni-Biz Bridge опублікував добірку корисних ресурсів з вивчення англійської мови для викладачів та науковців.

Проект Uni-Biz Bridge опублікував добірку корисних ресурсів з вивчення англійської мови для викладачів та науковців.

Їх використання допоможе покращити рівень знання англійської мови для тих, хто має різний рівень володіння нею: BBC Learning English – щоденні нові відео на різні теми для покращення лексики, вимови, сприйняття іноземної на слух; Кембриджский английский для науковців / Cambridge English for Scientists – для тих, хто вивчає англійську на рівні середнього та вище середнього (B1/B2) і кому необхідно користуватись англійською під час виконання наукових досліджень; Englishdom – корисні відео про відомі фільми та серіали, нетипові правила граматики для різних рівнів знання англійської; Вusuu – інтернет-сервіс для вивчення англійської, поповнення словникового запасу та взаємодії з носіями мови.
Фото: Uni-Biz Bridge
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-14
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Львівщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Львівщини:

– Львівського державного університету безпеки життєдіяльності https://sci.ldubgd.edu.ua
– Львівського державного університету внутрішніх справ https://dspace.lvduvs.edu.ua/
– Львівського державного університету фізичної культури http://repository.ldufk.edu.ua/
– Львівського національного університету природокористування (Львівського національного аграрного університету) http://repository.lnau.edu.ua/
– Національного університету «Львівська політехніка» http://oai.org.ua/index.php/browse/index/13
– Українського католицького університету http://er.ucu.edu.ua
Фото: Jorge Láscar
2023-03-14
Поширити
ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ В ЯКОСТІ РЕЦЕНЗЕНТІВ

ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ В ЯКОСТІ РЕЦЕНЗЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тіма Блекмена «Залучення практиків в якості рецензентів підвищить вплив академічних робіт». У ній наголошується, що документи з соціальних наук повинні бути більш зрозумілими для читачів.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тіма Блекмена «Залучення практиків в якості рецензентів підвищить вплив академічних робіт». У ній наголошується, що документи з соціальних наук повинні бути більш зрозумілими для читачів.

Автор розмірковує над висловлюванням Ніка Хіллмана, директора Британського інституту політики у сфері вищої освіти, який вважає, що найбільша різниця між академічними і політичними документами полягає в тому, що перші розраховані на науковців, а другі – перш за все на читачів. Дослідження, замовлені або проведені державними органами, не рецензуються. З цієї причини їх можуть критикувати за невдалу структуру чи використаний підхід, викликані упередженими політичними програмами. Тоді як вчені зосереджуються на правилах, сформованих у академічному середовищі. Отже, робить висновок автор, цей розрив може бути усунений за допомогою змішаних методів та залучення вчених і політиків до діалогу щодо загальних дослідницьких проблем, що розширить коло фахівців-практиків, знайомих із академічним світом, та науковців, знайомих зі світом політики. Це спонукає академічні журнали наслідувати приклад REF і залучати практиків в якості рецензентів. Тоді академічні статті з суспільних наук будуть розглядатись з позицій програмних документів, цінності отриманих висновків для практиків.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-14
Поширити
ОЕСР: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

ОЕСР: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Нові технології підвищення конфіденційності: поточні підходи до регулювання та політики» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Нові технології підвищення конфіденційності: поточні підходи до регулювання та політики» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

У ньому розглядаються технології підвищення конфіденційності (privacy-enhancing technologies / PET) – цифрові рішення, що дозволяють збирати, обробляти, аналізувати та розповсюджувати інформацію, захищаючи конфіденційність даних; аналізуються останні технологічні досягнення та оцінюється ефективність різних типів PET; систематизуються проблеми та можливості їх вирішення. У звіті наведені поточні нормативні та політичні підходи до PET, що дозволяють уповноваженим органам приймати рішення із забезпечення конфіденційності та формувати політику щодо підвищення конфіденційності та захисту даних і покращення системи управління даними.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини
2023-03-14
Поширити
ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ

ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ

У відкритому доступі з’явився практичний посібник «Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України». У ньому міститься інформація про діяльність з адаптації найкращих міжнародних практик у національний контекст.

У відкритому доступі з’явився практичний посібник «Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України». У ньому міститься інформація про діяльність з адаптації найкращих міжнародних практик у національний контекст.

Зокрема, наведено аналіз становлення дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) в Німеччині та Україні, особливості співпраці з роботодавцями та специфіку організації навчання, представлено практичні рішення та документи, які можуть стати у нагоді тим, хто планує упроваджувати чи надалі розвивати ДФЗО. Дуальна освіта розглядається в цій онтології з огляду на історичні, соціальні, економічні, управлінські, філософські та інші аспекти. Публікація призначена для учасників пілотного проєкту МОН із впровадження ДФЗО, роботодавців, їхніх об’єднань, закладів фахової передвищої та вищої освіти, експертів у сфері освіти, здобувачів освіти, органів державної влади і місцевого самоврядування, що опікуються питаннями освіти, усіх, хто зацікавлений у поширенні дуальної форми освіти в Україні.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-14
Поширити
ПРО ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

ПРО ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Стали доступні у відкритому доступі науково-аналітичні записки «Стан інноваційної діяльності та реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності за період 2012–2021 рр.» та «Досвід Австралії щодо розроблення стратегічних документів, спрямованих на розвиток та впровадження інновацій і досліджень».

Стали доступні у відкритому доступі науково-аналітичні записки «Стан інноваційної діяльності та реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності за період 2012–2021 рр.» та «Досвід Австралії щодо розроблення стратегічних документів, спрямованих на розвиток та впровадження інновацій і досліджень».

У першій представлені результати моніторингу реалізації стратегічних і середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності. Вони базуються на даних головних розпорядників бюджетних коштів та доповнюють дані Держстату стосовно інноваційної діяльності промислових підприємств. У другому документі розглядається досвід формування Національного плану «Австралія 2030: добробут через інновації» й Дорожньої карти сектору розвитку послуг гірничого обладнання і технологій австралійської видобувної індустрії для підвищення конкурентоспроможності. Документи підготовлені фахівцями УкрІНТЕІ в рамках поточної аналітичної роботи.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-03-14
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Луганщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Луганщини:

– Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка http://dspace.lduvs.edu.ua;
– Луганського національного університету імені Тараса Шевченка http://dspace.luguniv.edu.ua;
– Східноукраїнського національного університету імені В. Даля https://library.snu.edu.ua/index/elektronnij_arkhiv_institucijnij_repozitarij_snu_im_v_dalja/0-381
2023-03-13
Поширити