За результатами пошуку знайдено:

записів - 3798

сторінок - 380

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Запоріжжя:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Запоріжжя:

– Національного університету «Запорізька політехніка» http://eir.zp.edu.ua/
– Запорізького державного медичного університету http://dspace.zsmu.edu.ua
– Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького http://eprints.mdpu.org.ua
– Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного http://elar.tsatu.edu.ua/
2023-03-07
Поширити
ПЕРЕХІД ВІД ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ПЕРЕХІД ВІД ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Моргана «Провідні країни закликають наслідувати корейський досвід переходу від фінансування шкіл до фінансування вищої освіти».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Моргана «Провідні країни закликають наслідувати корейський досвід переходу від фінансування шкіл до фінансування вищої освіти».

Наголошується, що план зі скорочення фінансування шкіл для підтримки університетів на тлі демографічних та економічних змін може бути далекоглядним. Розвинені країни, які недофінансовують власні університети, мають замислитись над переведенням частини шкільних бюджетів на вищу освіту з огляду на реалії демографічної ситуації, освітні та економічні зрушення. Колишній старший радник дирекції з питань освіти та навичок ОЕСР і професор Гентського університету Дірк Ван Дамм вважає, що ідея поступового переходу до більш справедливого розподілу державного фінансування системи навчання упродовж життя, має бути підтримана. Дані ОЕСР показують, що «багато країн страждають від відсутності балансу» у державному фінансуванні освіти (Німеччина, Нідерланди, Великобританія, Бельгія). Вища освіта, на його думку, «більше не має на меті виховання еліти, – вона має на меті виховання майбутньої робочої сили». Професор Оксфордського університету Саймон Маргінсон підтримує колегу та наголошує: «певний зсув у фінансуванні від старшої середньої до вищої освіти виглядає неминучим у довгостроковій перспективі в розвинених країнах».

Детальніше: https://bit.ly/3ZJBHsC

2023-03-07
Поширити
ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СТИПЕНДІЙ ВИДАТНИМ ДІЯЧАМ НАУКИ

ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СТИПЕНДІЙ ВИДАТНИМ ДІЯЧАМ НАУКИ

Уряд підтримав пропозицію щодо призначення державних стипендій видатним діячам науки.

Уряд підтримав пропозицію щодо призначення державних стипендій видатним діячам науки.

Такі стипендії призначаються відповідно до Указу Президента України від 10 вересня 2011 року № 906 з метою стимулювання творчої праці видатних діячів науки, освіти, культури і мистецтва, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту, інформаційної сфери, засвідчення їх видатних особистих досягнень. Стипендії строком на два роки отримають доктори технічних, геолого-мінералогічних та філософських наук. Розмір кожної стипендії на місяць становить 1,5 прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Детальніше: https://bit.ly/3SNPNa2, https://bit.ly/3KYAlpM

2023-03-07
Поширити
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

Зміни до Переліку внесені на підставі рішення Атестаційної колегії МОН, яке відбулось 20 лютого 2023 року. Рекомендовано присвоїти дев’яти друкованим та одному електронному періодичному виданню категорію «Б» (наказ МОН від 20.02.2023 № 185). Актуальний перелік наразі містить 131 друкованих та 8 електронних видань категорії «А», а також відповідно 1324 та 99 категорії «Б». Рішення щодо оновлення Переліку прийняте відповідно до Порядку формування Переліку наукових фахових видань України, затвердженого наказом МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрованого в Мін’юсті України 6 лютого 2018 року за № 148/21600.

Детальніше: https://bit.ly/41MFzL4, https://bit.ly/3Jj9TWq, https://bit.ly/3F20aBm

2023-03-07
Поширити
ВЕБІНАР ДЛЯ ПЕРЕМІЩЕНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ВЕБІНАР ДЛЯ ПЕРЕМІЩЕНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

7 березня 2023 року відбудеться вебінар «Підтримка наукових конференцій українських переміщених ЗВО».

7 березня 2023 року відбудеться вебінар «Підтримка наукових конференцій українських переміщених ЗВО».

Захід організований в рамках проєкту OPTIMA для підтримки тимчасово переміщених закладів вищої освіти у їхній діяльності. Під час вебінару планується презентувати результати виконання проєкту OPTIMA, представити переваги відкритої науки та відкритого рецензування, познайомити учасників з умовами та правилами отримання від OPTIMA організаційно-технічної підтримки із проведення наукових конференцій. Організатор – «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA).

Детальніше: https://bit.ly/3Jh6Bmv, bit.ly/3IQzuoa, https://bit.ly/3L1IGZE

2023-03-07
Поширити
VIRGINIA TECH ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДНИКІВ

VIRGINIA TECH ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДНИКІВ

Коледж ліберальних досліджень та гуманітарних наук Політехнічного інституту університету штату Вірджинія відкриває вакансію для підтримки українських науковців, які наразі є вимушеними переселенцями.

Коледж ліберальних досліджень та гуманітарних наук Політехнічного інституту університету штату Вірджинія відкриває вакансію для підтримки українських науковців, які наразі є вимушеними переселенцями.

Пріоритетні напрями досліджень: політологія, розвиток ЄС, трансатлантичні та трансєвропейські відносини, міграційні процеси. Дослідження повинні бути інноваційними, передбачати міждисциплінарний підхід до вирішення складних проблем, а кандидати на участь у програмі підтримки – мати науковий ступінь, публікації в рецензованих журналах, навички усної та письмової англійської мови. Тривалість програми – 1 рік. Кінцевий термін подання заявок не визначений.

Детальніше: https://bit.ly/3YnOiQZ, https://bit.ly/3JmPK1X, https://www.vt.edu/innovationcampus/index.html

2023-03-07
Поширити
ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ УПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ РЕАЛЬНІСТЮ

ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ УПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ РЕАЛЬНІСТЮ

На сайті ЮНЕСКО у розділі «Освіта змінює життя» опубліковано посібник «Як зробити навчання упродовж життя – реальністю».

На сайті ЮНЕСКО у розділі «Освіта змінює життя» опубліковано посібник «Як зробити навчання упродовж життя – реальністю».

Він містить фактичні дані та інформацію про базові концептуальні моделі впровадження навчання упродовж життя як на національному, так і на місцевому рівнях. Посібник спрямовує читача від основ концепції місцевого самоврядування до конкретного втілення місцево орієнтованих ініціатив. Зокрема, знайомить з інтегрованою політикою сталого розвитку; надає рекомендації щодо формування національної політики, розроблення стратегій та їх впровадження. В його основу покладена теза, що навчання є процесом, який триває упродовж усього життя, і що вся система освіти повинна бути цьому підпорядкована.

Детальніше: https://bit.ly/3YlEMh6, https://bit.ly/3mshsAZ

2023-03-07
Поширити
КОНКУРС УКРАЇНСЬКО-ЛИТОВСЬКИХ НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ ПРОЄКТІВ

КОНКУРС УКРАЇНСЬКО-ЛИТОВСЬКИХ НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ ПРОЄКТІВ

Міністерство освіти і науки України, Міністерство освіти, науки та спорту Литовської Республіки і Науково-дослідна рада Литви оголосили конкурс спільних українсько-литовських науково-дослідних проєктів для реалізації у 2024-2025 роках.

Міністерство освіти і науки України, Міністерство освіти, науки та спорту Литовської Республіки і Науково-дослідна рада Литви оголосили конкурс спільних українсько-литовських науково-дослідних проєктів для реалізації у 2024-2025 роках.

Його пріоритетні напрями: енергетика та енергоефективність; технології оборонного спрямування; екологія та раціональне природокористування; науки про життя, нові технології лікування та профілактики найпоширеніших хвороб, дослідження у сфері біотехнології, біоінженерії та генетики; нові речовини та матеріали; інформаційні та нові виробничі технології (лазерні, прецизійні, механотронні, робототехнічні, плазмові, оптоелектронні, сенсорні тощо); актуальні проблеми у сфері соціальних та гуманітарних наук. Конкурс відкритий для науково-дослідних груп ЗВО, наукових установ та підприємств, у статуті яких зазначається діяльність з проведення досліджень. Подані проєкти, розраховані на 2 роки, повинні бути оригінальними, обрані методи і підходи досліджень – адекватними, тимчасові наукові колективи – мати потенціал втілити проєкт у життя завдяки досвіду досліджень та участі у міжнародних проєктах, очікувані результати мають бути націлені на практичне використання. Подати заявку на участь у конкурсі можна до 3 травня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3JeWU87, https://bit.ly/3Jf9rIU, https://bit.ly/3Je6Ezq

2023-03-07
Поширити
ОЕСР: ПОПИТ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РИНКАХ ПРАЦІ

ОЕСР: ПОПИТ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РИНКАХ ПРАЦІ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Шість питань про попит на навички штучного інтелекту на ринках праці» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Шість питань про попит на навички штучного інтелекту на ринках праці» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

Це дослідження відповідає на шість ключових питань: в яких професіях навички ШІ найбільш актуальні; як саме різні навички, пов’язані з ШІ, поєднуються у вимогах до роботи; наскільки швидко попит на навички, пов’язані зі ШІ, поширюється на ринках праці та який взаємозв’язок між попитом на навички ШІ та попитом на когнітивні навички на різних посадах; чи наявність навичок ШІ є мотивом до збільшення заробітної плати та наскільки відрізняється оплата, пов’язана зі ШІ та рутинними навичками. Для пошуку відповіді на ці питання було використано алгоритми обробки природної мови (NLP) щоб проаналізувати дані з відкритих оголошень про вакансії, зібрані з мережі інтернет.

Детальніше: https://bit.ly/3IIO9So, https://bit.ly/3EWmHiZ, https://doi.org/10.1787/ac1bebf0-en

2023-03-07
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Закарпаття:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Закарпаття:

– Ужгородського національного університету https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/
– Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці II https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/
2023-03-06
Поширити