Захист і здоров’я довкілля наразі є серйозною проблемою, яка зачіпає благополуччя народів та економічний розвиток у всьому світі. Відзначення цього дня дає можливість розширити основу для розуміння необхідності та відповідальної поведінки людей, підприємців та громад у справі збереження і захисту довкілля.
1972 рік ознаменувався поворотним моментом у розвитку міжнародної екологічної політики: відбулась перша велика конференція з екологічних питань, відома як Конференція з довкілля людини або Стокгольмська конференція. Пізніше у 1972 році Генеральна Асамблея ООН прийняла резолюцію про проведення 5 червня Всесвітнього дня довкілля і закликала уряди та організації системи ООН щорічно проводити у цей день заходи, які підтверджують стурбованість збереженням і охороною довкілля та допомагають поглибити екологічну обізнаність.
Якість технічної освіти та дефіцит спеціалістів — це проблеми для майже половини студентів і роботодавців, що було виявлено за результатами спеціального дослідження, проведеного ІТ-асоціацією України.
Якість технічної освіти та дефіцит спеціалістів — це проблеми для майже половини студентів і роботодавців, що було виявлено за результатами спеціального дослідження, проведеного ІТ-асоціацією України.
Надання сучасних знань та формування затребуваних навичок вимагає: – кваліфікованих викладачів-практиків; – підготовлених курсів (а у сучасних умовах ще й у якісному онлайн форматі); – можливостей відпрацювати знання на практиці; – розуміння студентами та молодими фахівцями того факту, що починаючи з вишу спеціалісти мають багато вчитися, щоб встигати за змінами у сфері технологій.
Університетам важко відповідати таким вимогам та встигати за індустрією. На це впливає їхнє матеріально-технічне забезпечення, матеріальне стимулювання викладачів та постійний відтік кадрів.
Три стратегічно важливих напрямки співпраці реального бізнесу з університетами: – створення нової генерації викладачів, яка спроможна зробити ключовий внесок у якісне навчання студента, має бути підтримана бізнесом шляхом впровадження програм підвищення кваліфікації, де б інженери з індустрії на прикладі реальних проєктів показували викладачам, як застосовувати сучасні технології на практиці; конкурсів проєктів викладачів, реалізацію викладацьких ідей — від інноваційного курсу та розробки необхідного програмного забезпечення до наукового дослідження та міжнародного стажування; впровадження системи персональних грантів найкращим (за різними показниками) викладачам, які будуть мотивувати їх залишатися в університетах та розвиватися; – формування якісного онлайн-контенту, дистанційного навчання, наявність зручних технологій та привабливого контенту може стати конкурентною перевагою як української освіти в цілому, так і конкретного університету для абітурієнтів; можливість ЗВО та роботодавцям створювати спільні онлайн-курси, залучаючи до викладання інженерів з компаній; – застосування R&D проєктів дозволить подолати основну проблему фахівця-початківця — нестачу практичних навичок, які необхідні для роботи на реальному проєкті. Ідея полягає в тому, що компанії передають в університети свої проєкти — це можуть бути або справжні комерційні задачі, які викладачі та студенти вирішують як субпідрядники, або навчальні проєкти, задачі, яких максимально наближені до реальних. В обидвох випадках — це можливість для студентів і викладачів познайомитися із тим як «живе» реальний проєкт, навчитися працювати в команді, взаємодіяти із замовником та презентувати результати своєї роботи; – грантові проєкти, які компанії можуть виділяти для підтримки ідей викладачів і студентів.
27 травня 2021 року на засіданні колегії Міністерства освіти і науки України обговорювалось питання популяризації вищої освіти України на міжнародному рівні у 2021-2022 роках.
27 травня 2021 року на засіданні колегії Міністерства освіти і науки України обговорювалось питання популяризації вищої освіти України на міжнародному рівні у 2021-2022 роках.
Останні десять років мала місце позитивна динаміка залучення іноземних студентів до навчання в Україні. Станом на 1 січня 2021 року їх чисельність перевищила 76,5 тис. осіб.
МОН розроблено проєкт наказу «Про запровадження пілотного проєкту (експерименту) з організації дистанційного вступу іноземців та осіб без громадянства». Передбачається проведення у 2021 році пілотного проєкту (експерименту) з організації дистанційного набору громадян Китайської Народної Республіки до закладів вищої освіти України.
Для мінімізації корупційних ризиків при поданні іноземцями документів для вступу до закладів освіти України створюється єдина міжвідомча система. У ній вже зареєстровано 37,5 тис. запрошень для іноземних вступників.
Серед країн, у яких зареєстровано запрошення на навчання в закладах вищої освіти України, лідирує Індія, а серед спеціальностей, які обрали іноземні студенти – медицина (50%).
Найпопулярнішими закладами вищої освіти України, де навчаються іноземні студенти, є: – Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; – Харківський національний медичний університет; – Національний медичний університет імені О.О. Богомольця; – Одеський національний медичний університет; – Запорізький державний медичний університет; – Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова; – Дніпровський державний медичний університет; – Тернопiльський національний медичний університет iменi I.Я. Горбачевського МОЗ України; – Буковинський державний медичний університет; – Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва і розвитку опубліковано звіт «Зменшення нестабільності академічної кар’єри» із серії документів «Наукові, технологічні та галузеві політичні документи ОЕСР».
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва і розвитку опубліковано звіт «Зменшення нестабільності академічної кар’єри» із серії документів «Наукові, технологічні та галузеві політичні документи ОЕСР».
Документи директорату ОЕСР з питань науки, технологій та інновацій містять політичні поради щодо внеску науки, технологій та промисловості у добробут та економічне зростання й охоплюють широкий спектр тем, включаючи промисловість, глобалізацію, інновації, підприємництво, наукові дослідження, конструкторські розробки та новітні технології.
У звіті «Зменшення нестабільності академічної наукової кар’єри» аналізується наукова кар’єра дослідників, з акцентом на «дослідницький прекаріат», який визначається як докторанти, що займають тимчасові посади без перспектив постійного працевлаштування. Цей показник визначає політику та практику, пов’язану із добробутом дослідників. Документ акцентує увагу на необхідності формування більш різноманітних, справедливих та всеохоплюючих дослідницьких систем, залучення і збереження найкращих талантів у наукових колах, що зрештою призведе до поліпшення якості науки. Звіт базується на результатах опитування країн ОЕСР, до якого буди долучені представники державної влади, фінансисти, співробітники дослідницьких організацій.
У звіті представлені рекомендації щодо покращення умов праці та професійного розвитку науковців.
На Єдиному порталі відкритих даних та вебпорталі Державної податкової служби оприлюднений один з найбільш затребуваних та пріоритетних наборів даних для бізнесу та суспільства – фінансова звітність компаній.
На Єдиному порталі відкритих даних та вебпорталіДержавної податкової служби оприлюднений один з найбільш затребуваних та пріоритетних наборів даних для бізнесу та суспільства – фінансова звітність компаній.
Більше трьох років знадобилось для перетворення раніше закритої інформації про фінансову звітність компаній у відкриті дані. Раніше її публікували лише приватні акціонерні товариства, звітність яких була відкритою і регулярно оновлюваною.
Доступ до звітності відкриває відомості про реальний фінансовий стан компаній (доходи, збитки, активи, кошти, які знаходяться на балансі підприємств та організацій) та сплачені ними податки.
Відкрита фінансова звітність допоможе українському бізнесу: – підвищити прозорість при підписанні угод з підрядниками; – здійснювати порівняння з ключовими конкурентами та визначати частку ринку; – зменшити ризик співпраці з компаніями-одноденками.
Відкриття інформації про фінансову звітність компаній — це важливий етап у детінізації ринку та ще один крок до прозорості в економічній сфері держави.
В Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу відкрили Центр інноваційного розвитку – сучасну навчально-виробничу лабораторію, створену за принципом Fab Lab (Fabrication Laboratory – лабораторія виробництва), де кожний охочий має змогу втілити власні розробки.
В Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу відкрили Центр інноваційного розвитку – сучасну навчально-виробничу лабораторію, створену за принципом Fab Lab (Fabrication Laboratory – лабораторія виробництва), де кожний охочий має змогу втілити власні розробки.
Основні завдання центру: – розвиток наукового потенціалу серед дослідників та студентів; – об’єднання ініціативних та творчих людей; – створення можливостей для командної інноваційної діяльності; – популяризація вищої технічної освіти; – виробництво моделей та макетів зацікавленими інноваційними підприємцями.
Центр створено як структурний підрозділ університету. Він складається з двох зон: перша – це co-working-зона або навчальна лабораторія з сучасними засобами проєктування, 3D-сканером, декількома 3D-принтерами, комп’ютерною технікою, інтерактивною дошкою тощо, друга – виробнича. В останній розміщене виробниче обладнання, а саме: малі й великі фрезери (портальні, три осі); токарно-фрезерний верстат (діаметр-довжина до 300-1400 мм); лазерні гравери-різаки (СО2); верстаки, оснащені інструментом із ручним та електроприводом; пневмокомплект (для фарбування); ріжучий плоттер. Вартість обладнання понад 100 тис. євро.
Міністерство освіти і науки України оголосило конкурс заявок на отримання бюджетних коштів на 2021 рік.
Міністерство освіти і науки України оголосило конкурс заявок на отримання бюджетних коштів на 2021 рік.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2021 року № 475 та Порядку використання коштів державного бюджету, передбачених МОН за бюджетною програмою 2201140 «Фонд розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти», бюджетні кошти спрямовуються на: – здійснення невідкладних аварійно-відбудовних та ремонтних робіт; – забезпечення технічних протипожежних заходів у закладах освіти; – відновлення та розбудову мережі гуртожитків для проживання студентів (курсантів невійськових) закладів освіти; – здійснення заходів з енергоефективності; – завершення будівництва нових будівель і споруд, реконструкцію, капітальний ремонт будівель (їх частин), споруд, спортивних майданчиків, формування нового освітнього простору.
Обов’язковою умовою отримання бюджетних коштів є наявність затвердженої проєктної документації для робіт, що виконуватимуться за рахунок коштів фонду, затвердження в кошторисі закладу освіти на поточний бюджетний період капітальних видатків за спеціальним фондом.
Критеріями оцінювання заявок за напрямами (об’єктами, заходами) є: – обґрунтування необхідності проведення робіт (заходів); – наявність акту про аварійність об’єкту, приписів з пожежної безпеки; – наявність проєктної документації та експертного звіту.
Подати заявку на конкурс можна до 15 червня 2021 року.
Нещодавно створено спеціальну позначку для входження на вебсайт Міжнародної патентної системи (РСТ), яка адаптована до потреб людей, що не знайомі з РСТ.
Нещодавно створено спеціальну позначку для входження на вебсайт Міжнародної патентної системи (РСТ), яка адаптована до потреб людей, що не знайомі з РСТ.
На головній сторінці «нового користувача» викладена інформація про те, де знайти допоміжну інформацію, а також посилання на оглядове відео про РСТ; опис того, як працює РСТ; поширені питання про РСТ; безкоштовний вступний курс дистанційного навчання щодо РСТ; щорічний огляд PCT, який містить останні статистичні дані про те, як використовується система.
На оновленому сайті РСТ у відкритому доступні представлені записи тематичних вебінарів Всесвітньої організації інтелектуальної власності та Міжнародної патентної системи: – «WIPO ST.26: Знайомство»; – «Інструмент WIPO Sequence»; – «Огляд ePCT, подання та управління міжнародними заявками».
Також на сайті розміщені щорічні звіти про системи управління якістю, які подають Міжнародні пошукові органи та органи міжнародної попередньої експертизи, включно зі звітом за 2020 рік.
Виконавча агенція Європейського агентства з освіти та культури на власному сайті оприлюднила статистичні дані про досягнення спільних магістерських програм Еразмус Мундус за 2014-2020 роки.
Виконавча агенція Європейського агентства з освіти та культури на власному сайті оприлюднила статистичні дані про досягнення спільних магістерських програм Еразмус Мундус за 2014-2020 роки.
У рамках програми «Еразмус» підтримується реалізація престижних міжнародних проєктів, надається фінансова підтримка закладам вищої освіти та виплачуються стипендії кращим кандидатам.
Усім зацікавленим у вивченні результатів виконання програм за останні 7 років, доступні такі дані: – участь ЗВО у програмі; – мобільність стипендіатів країн-партнерів; – мобільність стипендіатів окремих країн; – мобільність стипендіатів відносно окремих країн; – статистичний аналіз основних характеристик проєкту; – огляд закладів вищої освіти – учасників проєкту.
26-28 травня 2021 року у київському Палаці спорту відбудуться дві освітні події – ХІІ міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти» та виставка освіти за кордоном «World Edu».
26-28 травня 2021 року у київському Палаці спорту відбудуться дві освітні події – ХІІ міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти» та виставка освіти за кордоном «World Edu».
Організатори: Компанія «Виставковий Світ», МОН, Національна академія педагогічних наук, Інститут модернізації змісту освіти.
Виставки стануть відкритою професійною платформою для презентації досягнень реформ, поширення кращого педагогічного досвіду, впровадження інновацій в освітню практику, обміну досвідом, знаннями, налагодження нових контактів і розбудови партнерських програм. У виставках візьмуть участь 583 учасники: 82 заклади вищої, фахової передвищої та післядипломної освіти, наукові установи, закордонні заклади освіти й міжнародні освітні агенції; 375 закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, органів управління освітою, профільних асоціацій; 104 заклади професійної (професійно-технічної) освіти, навчально-методичні (науково-методичні) центри (кабінети) профтехосвіти; 22 виробники й постачальники засобів навчання, новітніх технологій, обладнання, меблів, проєктів, програм, видавництва, освітні портали.
У програмі заходів заплановано обговорення наступних питань: – інноваційні досягнення в освітній і науковій сферах, останні технічні розробки, програми, обладнання, дидактичні матеріали; – впровадження широкого спектру освітніх програм і навчально-методичних комплексів нового покоління; – досвід створення сучасного, безпечного й комфортного освітнього середовища, умов для інтеграції до європейського й світового просторів; – упровадження компетентнісного підходу в навчанні, нових підходів до організації інклюзивного навчання, підвищення кваліфікації та професійного зростання педагогів, впровадження STEM-освіти.
Saving a scientific data set occurs in two stages:
1.) Creating a data set
Enter the name of the set, a brief description of the set (annotation), and click the “Create set” button. After that, a draft data set will be automatically created, which you can save for further work with the set. The system will redirect you to the “Data set information” page.
2.) Filling in the data
On the “Data set information” page, you need to fill in all the fields related to the data set and upload the files.
Please note! Each file is uploaded separately. This is done to ensure the stable operation of the system.
Once you have filled in the information about the scientific data set and added the necessary files, you can save the draft or send the data to the system.
Please note! Once the data has been sent, you cannot change it.
Drafts are necessary for storing the data set and editing it before sending.
Account verification by affiliation
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
Search Instructions
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.