TO BE OR NOT TO BE – THAT IS THE QUESTION

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Бути чи не бути університетам: криза ідентичності в Австралії».
Автор говорить про те, що нові жорсткі вимоги до закладів вищої освіти щодо проведення досліджень світового рівня, можуть поставити під загрозу ім’я і благополуччя університетів. Країни розробили системи класифікації, щоб розподілити свої університети за категоріями з метою оцінювання репутації, прийняття рішення про фінансування чи регулювання. Найбільш жорсткий директивний підхід застосувала Австралія: тут щоб отримати високу оцінку, університети повинні проводити дослідження на найвищому рівні та здійснювати підготовку в докторантурі щонайменше у трьох широких галузях знань. Перегляд вимог до закладів освіти викликає занепокоєння. Надходження від міжнародної освіти, які університети зазвичай використовували для фінансування своїх досліджень, останнім часом скоротились, що найсильніше вплинуло на регіональні ЗВО, а реформа освіти, що вимагає «готових до роботи випускників» позбавила університети можливості перехресного субсидування досліджень за рахунок внутрішніх грантів на викладання. Автор наводить думки австралійських вчених з приводу того, як саме можна вирішити цю проблему та звертається до політиків задля пошуку компромісів.
Детальніше: https://bit.ly/3ERPvZM