За результатами пошуку знайдено:

записів - 3587

сторінок - 359

Екологізація зеленого підприємництва

Екологізація зеленого підприємництва

На офіційному сайті ОЕСР опублікувало результати дослідження «Немає чистого нуля без малого та середнього бізнесу: вивчення ключових питань екологізації МСП і зеленого підприємництва».

На офіційному сайті ОЕСР опублікувало результати дослідження «Немає чистого нуля без малого та середнього бізнесу: вивчення ключових питань екологізації МСП і зеленого підприємництва».

Документ належить до серії матеріалів «Документи ОЕСР з МСП і підприємництву», де представлені порівняльні дані та аналіз показників і тенденцій МСП і підприємництва, а також з широкого кола сфер політики, в тому числі фінансування МСП, інновації, продуктивність, навички, інтернаціоналізація та інші.

У дослідженні розглядаються питання щодо вирішального значення МСП і підприємців для досягнення кліматичних цілей. У сукупності вони здійснюють значний вплив на оточуюче середовище, але також вносять важливий внесок у досягнення чистого нуля завдяки своїм інноваціям в зусиллям з екологізації. 

Обговорюється важливість обліку підприємців і МСП при розробці політики в сфері клімату та оточуючого середовища. В ньому аналізуються рушійні сили та перешкоди зеленого підприємництва та озеленення МСП, а також обговорюються варіанти політики для підтримки цих цілей.

Детальніше: https://bit.ly/3wHOO00, https://doi.org/10.1787/bab63915-en, https://bit.ly/3qnLJ44

Фото: скріншот

2021-11-08
Поширити
За межами академічного навчання

За межами академічного навчання

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікувало результати дослідження «За межами академічного навчання: перші результати дослідження соціальних і емоційних навичок».

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікувало результати дослідження «За межами академічного навчання: перші результати дослідження соціальних і емоційних навичок».

Документ підготовлений у рамках серії досліджень соціальних і емоційних навичок (СЕН) і являє собою одну з перших міжнародних ініціатив зі збору даних про СЕН учнів у віці від 10 до 15 років. 

У звіті представлені перші результати цього дослідження, котрі описують СЕН учнів і їх відношення до індивідуальних, родинних і шкільних характеристик. Він також досліджує більш широкий політичний і соціально-економічний контекст, пов’язаний з цими навичками, й проливає світло на способи надання допомоги керівникам освіти та особам, які визначають політику, в моніторингу та розвитку СЕН учнів.

У роботі показано, як СЕН залежать від віку та соціального середовища, які школярі менше турбуються з-за контрольних і тестів і що впливає на їх бажання навчатися. Виявилося, що найбільший вплив на успішність здійснюють такі навички, як допитливість і наполегливість. 

Також суттєво впливають на оцінки впертість і відповідальність. Креативність, співучасть, толерантність, здатність контролювати свої емоції, стресостійкість також мають вирішальне значення для успішності. 

Як виявилося, соціально-емоційні здібності мають тенденцію дещо знижуватися з віком. Так, 15-річні школярі в порівнянні з 10-річними менше схильні до оптимізму та довіри –СЕН в середньому у них менше виражені, ніж у 10-річних. Причому зменшення цих навичок більше характерно для дівчаток, ніж для хлопчаків, зате дівчатка виявилися більш відповідальними, терплячими та емпатичними. 

Крім того, учні, у котрих, як вони вважали, добрі відносини з однокласниками та вчителями, відрізнялися високим рівнем СЕН. Соціально-економічний статус учня позначався й на його відносинах з учителями. Що стосується навичок, то ключовими у взаємовідносинах учнів і педагогів виявилися оптимізм, допитливість і мотивація до успіху.

Представлений звіт є результатом першого етапу багатопланового дослідження ОЕСР, присвяченого освіті в світі, на котрому вивчалися навички тисяч школярів з десяти різних міст планети.

Детальніше: https://bit.ly/31AMNXP, https://bit.ly/3wpvbtk

Фото: ОЕСР

2021-11-08
Поширити
Презентація Програми головування України в Стратегії ЄС для Дунайського регіону

Презентація Програми головування України в Стратегії ЄС для Дунайського регіону

15 листопада 2021 року у змішаному форматі відбудеться презентація Програми головування України у Стратегії ЄС для Дунайського регіону.

15 листопада 2021 року у змішаному форматі відбудеться презентація Програми головування України у Стратегії ЄС для Дунайського регіону.

Буде презентовано Програму та План заходів головування України в Дунайській Стратегії, а також обговорено перспективи діяльності України в рамках ЄСДР.

Україна стала першою країною, що не є членом ЄС, яка головуватиме в ЄСДР у період з 1 листопада 2021 р. по 31 жовтня 2022 року. Вона планує зосередити увагу на сферах, де наслідки коронавірусної кризи стали найвідчутнішими, а також тих, де посилення заходів з відновлення, згуртованості та зближення є наразі найвагомішими для сприяння добробуту жителів Дунайського регіону.

Ключовим пріоритетом є сталий розвиток Дунайського регіону: декарбонізація та трансформація економіки» та «Розвиток людського капіталу та ринків праці. 

Реалізація запропонованих тематичних пріоритетів головування України в ЄСДР здійснюватиметься з урахуванням нового європейського порядку денного щодо цифрової трансформації та «Європейського зеленого курсу». Україна планує забезпечити проведення засідань Національних координаторів та Координаторів пріоритетних напрямів, а також реалізацію комплексу завдань у рамках визначених пріоритетів головування в ЄСДР, зокрема – проведення тематичних та публічних заходів (міжнародних конференцій, семінарів, воркшопів тощо).

Ключовою подією головування України в ЄСДР буде проведення щорічного Форуму Стратегії ЄС для Дунайського регіону, який проходитиме під гаслом «Відновлення. Розвиток. Єдність». 

Детальніше: https://bit.ly/3037yeD

Фото: скріншот

2021-11-08
Поширити
Інформаційно-роз’яснювальна кампанія EUКраїна

Інформаційно-роз’яснювальна кампанія EUКраїна

В Україні стартувала перша інформаційно-роз’яснювальна кампанія щодо основних європейських цінностей та їх значення для побудови успішної європейської держави.

В Україні стартувала перша інформаційно-роз’яснювальна кампанія щодо основних європейських цінностей та їх значення для побудови успішної європейської держави.

Захід розпочато в рамках концепції EUКраїна на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. Мета – підвищення обізнаності українців про базові цінності Європейського Союзу з метою стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а саме про повагу до людської гідності і прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права.

Кампанія передбачає охоплення 10 млн громадян України у шести південно-східних областях України – Одеській, Миколаївській, Херсонській, Харківській, підконтрольних територіях Донецької та Луганської областей. 

Поширення та обсяг інформаційно-роз’яснювальних матеріалів у межах кампанії заплановані наступними комунікаційними каналами:
– телевізійні ролики на національних телеканалах;
– радіоролики на національних радіостанціях;
– відеоролики та анімовані банери у найпопулярніших месенджерах України (Viber, Telegram, Facebook Messenger) з геолокацією на шість південно-східних областей України;
– сюжети на 200 носіях зовнішньої реклами тощо.

Захід реалізує Державний комітет телебачення і радіомовлення України в партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.

Детальніше: https://bit.ly/30eXxe6

Фото: скріншот

2021-11-08
Поширити
Квантові технології в космічному секторі

Квантові технології в космічному секторі

Європейське патентне відомство оприлюднило звіт щодо патентної експертизи у секторі «Квантові технології та космос».

Європейське патентне відомство оприлюднило звіт щодо патентної експертизи у секторі «Квантові технології та космос».

Квантова та космічна галузі стали стратегічно важливими технологічними секторами для великих держав світу, в тому числі для європейських країн і Європейського Союзу. На всіх континентах зростає кількість задіяних в них державних і приватних компаній, які переслідують наукові, військові та комерційні цілі, починаючи від космічних досліджень і польотів людини в космос до комунікацій та навігації за допомогою супутників.

Звіт, підготовлений ЄПВ і Європейським інститутом космічної політики в співпраці з Європейською космічною агенцією дає уявлення про діяльність з патентування квантових технологій, особливо в тому, що стосується космічного сектору. Як свідчать результати дослідження, у період з 2001 по 2020 рік відбувається зростання патентних заявок, пов’язаних з космічними технологіями, котрі використовуються для навігації, комунікацій і спостереження за планетою. У звіті розглядаються три ключові квантові технології, котрі дозволяють використовувати ці основні сфери використання: розподіл квантового ключа, холодні атомні годинники та інтерферометри холодних атомів.

Згідно зі статистикою, наведеною у звіті, неєвропейські країни знаходяться в авангарді інновацій в зазначеному секторі. Але ситуація може змінитися в зв’язку з запровадженням великих програм, спрямованих на розвиток європейської інфраструктури для квантових комунікацій.

Детальніше: https://bit.ly/3EResSO, https://bit.ly/30373kl, https://bit.ly/2ZXsmnd

Фото: ЄПВ

2021-11-08
Поширити
Підготовка освітнього процесу у Президентському університеті

Підготовка освітнього процесу у Президентському університеті

4 листопада 2021 року відбувся Круглий стіл щодо спільних напрацювань для запуску з жовтня 2023 року освітнього процесу у Президентському університеті.

4 листопада 2021 року відбувся Круглий стіл щодо спільних напрацювань для запуску з жовтня 2023 року освітнього процесу у Президентському університеті.

Міністр освіти і науки України під час виступу наголосив, що розраховує на підтримку та співучасть вітчизняних освітян і науковців у розробці науково-освітніх програм нового університету.

Концепція проекту Президентського університету передбачає досягнення наступних стратегічних цілей:
– створення інноваційного університету для здобуття перспективної вищої освіти згідно з концепцією «трикутника знань»;
– забезпечення фахівцями найвищого рівня інноваційного бізнесу, наукових установ та державних органів, запобігання відтоку випускників за кордон;
– розвиток взірцевого університету, який створюватиме нові національні стандарти навчання, досліджень, освітнього простору, співпраці з науковою сферою та високотехнологічним бізнесом.

Означених цілей передбачається досягти за рахунок переваг майбутнього університету, котрими повинні стати такі:
– законодавчо закріплена академічна свобода й інституційна автономія;
– міжнародний склад викладачів і науковців;
– залучення до викладання значної кількості фахівців з неакадемічної сфери, а також бізнесу, державного управління тощо.

В освітньому процесі передбачається великий обсяг практичного компоненту, міждисциплінарність, використання англійської мови як основної мови освітнього процесу, високі академічні вимоги для вступників. Кампус університету матиме нові навчально-лабораторні корпуси, дослідницький центр, клініку, бізнес-центр, об’єкти соціальної сфери, а також зони рекреації та спорту.

Детальніше: https://bit.ly/3k9t8F8, https://bit.ly/2ZWRlYm 

Фото: МОН

2021-11-05
Поширити
Пропозиція Єврокомісії щодо Програми «Шлях до цифрового десятиліття»

Пропозиція Єврокомісії щодо Програми «Шлях до цифрового десятиліття»

21-22 жовтня 2021 року відбулося засідання Європейської Ради, у ході якого вона закликала розглянути пропозицію Єврокомісії щодо запровадження Програми «Шлях до цифрового десятиліття».

21-22 жовтня 2021 року відбулося засідання Європейської Ради, у ході якого вона закликала розглянути пропозицію Єврокомісії щодо запровадження Програми «Шлях до цифрового десятиліття».

Програма визначатиме політику ЄС у цифровій сфері до 2030 року. Проєкт Програми підготовлено на основі «Цифрового компасу», котрим встановлено цілі, які мають бути досягнуті до 2030 року для наступних ключових елементів цифрової політики:
– 80% дорослого населення мають володіти базовими цифровими навичками, а в самому ЄС має бути 20 мільйонів, зайнятих в сфері ІКТ;
– всі домогосподарства повинні мати гігабітний зв’язок, а в усіх населених пунктах має бути 5G;
– виробництво напівпровідників має зрости та становити 20% від світового виробництва;
– 10 тисяч нейтральних крайових вузлів має бути розміщено на території ЄС;
– в Європі має бути побудований перший квантовий комп’ютер;
– три з чотирьох компаній повинні використовувати хмарні обчислення та штучний інтелект;
– більше 90% малих і середніх підприємств повинні досягти принаймні базового рівня цифрової інтенсивності;
– всі ключові державні послуги повинні бути доступними в інтернеті;
– усі громадяни матимуть доступ до своїх електронних медичних карт;
– 80% населення повинно використовувати електронні посвідчення особи.

Європейська комісія пропонує узгодити низку цифрових принципів, швидко розпочати важливі багатонаціональні проєкти та підготувати законодавчу базу, що визначає надійну систему управління та моніторингу прогресу «Цифровий компас 2030». Європейський Союз планує просувати свою цифрову програму на світовій арені, а також сприятиме узгодженню чи зближенню з нормами та стандартами ЄС.

Підтримка стійкої цифрової трансформації є одним із основних пріоритетів політики ЄК в рамках довгострокових політичних цілей після 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3o3P2uh, https://bit.ly/3nZqP8t, https://bit.ly/3wk3uSI

Фото: Мінцифра

2021-11-05
Поширити
Програма молодих експертів Всесвітньої організації інтелектуальної власності

Програма молодих експертів Всесвітньої організації інтелектуальної власності

Триває прийом заявок на участь у «Програмі молодих експертів» від Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ).

Триває прийом заявок на участь у «Програмі молодих експертів» від Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ).

Програма молодих експертів (ПМЕ) ВОІВ – це нова ініціатива, спрямована на формування нового покоління лідерів у сфері інтелектуальної власності, які допоможуть створювати інноваційні екосистеми по всьому світу. Дворічна програма, що проводиться у ВОІВ, призначена для ознайомлення молодих людей віком до 35 років з високим потенціалом, особливо з країн, що розвиваються, і найменш розвинених країн, а також країн з перехідною економікою, з технічними та політичними аспектами інтелектуальної власності (ІВ).

Програма спрямована на те, щоб підготувати їх до керівних позицій в інноваційних та творчих екосистемах своїх країн та регіонів. Відібрані ПМЕ отримають широкий та згуртований досвід роботи у ВОІВ, орієнтований на навчання на робочому місці через систему ротації для ознайомлення з різними секторами, сферами діяльності та колегами.

ПМЕ також включатиме структуровану програму наставництва для кожного молодого експерта, а також можливості регулярної взаємодії з вищим та старшим керівництвом ВОІВ. Завдання YEP будуть виконуватися в рамках ВОІВ, і більшість із них складатиметься з річного технічного завдання у поєднанні з річним ширшим завданням у розробці. Відібрані молоді експерти будуть розподілені за завданнями відповідно до потреб та пріоритетів організації, а також на основі профілю та вираженого інтересу кандидатів.

ВОІВ очікує, що молоді експерти привнесуть у ВОІВ свіжі ідеї та досвід і поділяться її цінностями, ентузіазмом та відданістю справі досягнення її місії – очолити розробку збалансованої та ефективної міжнародної системи ІВ. 

Детальніше: https://bit.ly/3mPN01A, https://bit.ly/3wjdqfo, https://bit.ly/3kdAreL

Фото: ВОІВ

2021-11-05
Поширити
Бюджетний прогноз до 2060 року та необхідність структурних реформ

Бюджетний прогноз до 2060 року та необхідність структурних реформ

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікувало результати дослідження «Довга гра: бюджетні прогнози до 2060 року підкреслюють необхідність структурної реформи».

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікувало результати дослідження «Довга гра: бюджетні прогнози до 2060 року підкреслюють необхідність структурної реформи».

Документ належить до серії документів ОЕСР з економічної політики, призначеної для надання доступу до окремих досліджень з актуальних питань структурної та макроекономічної політики.

У звіті оновлено довгострокові сценарії до 2060 року, останній раз опубліковані у липні 2018 року, з особливим акцентом на фіскальній стійкості та ризиках. У базовому економічному та фіскальному сценарії трендові зростання реального ВВП у регіоні ОЕСР + G20 знизиться з приблизно 3% після COVID до 1,5% у 2060 році, в основному з-за уповільнення темпів росту економіки крупних країн з ринком, який формується.

Довгострокові тенденції, такі як старіння населення та зростання відносних цін на послуги, будуть продовжувати здійснювати тиск на державні бюджети. Без змін політики підтримки поточних стандартів державних послуг і преференцій при збереженні стабільності коефіцієнтів державного боргу на поточних рівнях фіскальний тиск у середній країні ОЕСР збільшився б майже на 8 відсоткових пунктів ВВП у період з 2021 по 2060 рік, а в деяких країнах – набагато більше.

Сценарії політики показують, що реформи ринку праці й пенсійної політики можуть допомогти підвищити рівень життя та пом’якшити тиск на бюджет у майбутньому. Амбіційний пакет реформ, поєднуючий реформи ринку праці для підвищення рівня зайнятості з реформами, спрямованими на усунення шляхів дострокового виходу на пенсію та утримання ефективного пенсійного віку, котрий підвищується на дві третини майбутнього приросту тривалості життя, може вдвічі скоротити прогнозоване збільшення фіскального тиску в середній країні, навіть якщо прийняти до уваги тиск на майбутні витрати, пов’язані зі старінням.

Детальніше: https://bit.ly/3qfWu8rhttps://bit.ly/3mP4nQj, https://doi.org/10.1787/a112307e-en

Фото: скріншот

2021-11-05
Поширити
Створення потенціалу для інклюзивного навчання

Створення потенціалу для інклюзивного навчання

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано результати дослідження «Створення потенціалу для інклюзивного навчання: політика і практика для підготовки всіх учителів до різноманітності та залучення».

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано результати дослідження «Створення потенціалу для інклюзивного навчання: політика і практика для підготовки всіх учителів до різноманітності та залучення».

Цей документ належить до серії матеріалів «Робочі документи ОЕСР з освіти». Серія призначена для того, щоб зробити доступними для більш широкого кола читачів вибрані дослідження, виконані під егідою Директорату освіти ОЕСР.

Шкільні класи стають місцями, де учні з різних прошарків суспільства спілкуються між собою та обмінюються своїм різноманітним досвідом у навчанні. Одним з ключових напрямків політики є створення інклюзивного шкільного середовища серед усіх учнів і вчителів.

Системи освіти повинні гарантувати, що вчителя адекватно підготовлені до інклюзивного навчання й отримують підтримку протягом усієї своєї кар’єри. Також слід розробити механізми для залучення та збереження більш різноманітного викладацького складу, а також для моніторингу та оцінки підготовки та роботи вчителів з точки зору різноманітності та інклюзивності. У той час, як політика по відношенню до вчителів усе частіше зачіпає деякі з цих сфер, у більшості систем освіти відсутні всеохоплюючі рамки для нарощування потенціалу для інклюзивного навчання. 

У документі описуються політики та практики з нарощування потенціалу вчителів для інклюзивного навчання в країнах ОЕСР. У ньому представлені основні елементи та компетенції для розробки й реалізації стратегій інклюзивного навчання. Насамкінець, у дослідженні розглядаються деякі наявні дані про індивідуальні якості вчителів і сторонні втручання в інклюзивне навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3ERhBCh, https://bit.ly/3ELswNH, https://doi.org/10.1787/57fe6a38-en 

Фото: скріншот

2021-11-04
Поширити