За результатами пошуку знайдено:

записів - 3586

сторінок - 359

«Про схвалення концепції реалізації проекту «Президентський університет»

«Про схвалення концепції реалізації проекту «Президентський університет»

На сайті Кабінету Міністрів України опубліковано Розпорядження від 16 червня 2021 року № 692-р «Про схвалення концепції реалізації проекту «Президентський університет».

На сайті Кабінету Міністрів України опубліковано Розпорядження від 16 червня 2021 року № 692-р «Про схвалення концепції реалізації проекту «Президентський університет».

Для реалізації пілотного проекту «Президентський університет» Кабінет Міністрів вирішив:
– схвалити Концепцію реалізації проекту «Президентський університет»;
– утворити робочу групу з реалізації проекту «Президентський університет» у складі 24 осіб – керівників центральних органів влади та депутатів;
– розробити у двотижневий строк план заходів з реалізації Концепції;
– утворити окремий структурний підрозділ – Центр спеціальних проектів з метою реалізації проекту «Президентський університет».

Детальніше: https://bit.ly/3ybXJq9, https://bit.ly/3dughdg 

Фото: КМУ

2021-06-29
Поширити
Презентація Національного технопарку з підвищення якості освіти

Презентація Національного технопарку з підвищення якості освіти

24 червня 2021 року Міністр освіти і науки України презентував структуру Національного технопарку з підвищення якості освіти, в рамках якого передбачається створити 7 хабів та ряд сервісних центрів. Презентація відбулась під час всеукраїнської стратегічної сесії «Освіта України – 30. Національний технопарк з підвищення якості освіти».

24 червня 2021 року Міністр освіти і науки України презентував структуру Національного технопарку з підвищення якості освіти, в рамках якого передбачається створити 7 хабів та ряд сервісних центрів. Презентація відбулась під час всеукраїнської стратегічної сесії «Освіта України – 30. Національний технопарк з підвищення якості освіти».

Призначення Національного технопарку з підвищення якості освіти – посилення інтеграції освіти, науки та бізнесу для надання якісних освітніх послуг. Запровадження запропонованої моделі підтримає входження України до держав із потужними освітніми системами та стане передумовою зростання економічного потенціалу держави. 

У структурі технопарку планується створити 7 хабів:
– Hub Освітніх high-tech (STEM, інкубатор);
– Hub Сервісний дизайн освітніх технологій;
– Інтелектуальна платформа TeachHub;
– Hub Освіта для мене – школа для всіх #Education for me – School for everyone;
– Hub Відкрите партнерство Open Partnership;
– Hub Освіта. Наука. Особистість. Education. Science. Personality;
– Hub Інноваційний менеджмент Innovative Management. 

Сервісні центри технопарку задовольнятимуть інтереси та потреби учасників освітнього процесу: здобувачів освіти – у забезпеченні конкурентоспроможності та успішності в житті; батьків – у впевненості за майбутнє своїх дітей; освітян і науковців – у появі нових стимулів та отриманні високих результатів своєї праці; роботодавців і бізнес-структур – в отриманні висококваліфікованих фахівців, здатних суттєво підвищити економічний стан своєї країни.

Винесена на обговорення модель технопарку потребує нових ідей, переосмислення, подальших обговорень у регіонах, напрацювань пропозицій.

Детальніше: https://bit.ly/3wR1tgl, https://www.youtube.com/watch?v=3NKtU84E8x8, https://www.facebook.com/events/872865206948411  

Фото: Скріншот

2021-06-25
Поширити
Впровадження ковідних сертифікатів

Впровадження ковідних сертифікатів

24 червня 2021 року Міністерство цифрової трансформації, представники ЄС та Ізраїлю обговорили питання впровадження та взаємного визнання ковідних сертифікатів. 

24 червня 2021 року Міністерство цифрової трансформації, представники ЄС та Ізраїлю обговорили питання впровадження та взаємного визнання ковідних сертифікатів. 

Україна – одна з перших країн за межами ЄС, з якою ведуться перемовини та здійснюється активна підготовка сертифікатів. Під час онлайн-зустрічі було представлене технічне рішення для запровадження ковідних сертифікатів та концепція їх використання. Наразі Україна фіналізує технічну частину, щоб запустити ковідні сертифікати в «Дії».  Документ розробляється з урахуванням вимог EU Digital COVID Certificate Єврокомісії та Smart Vaccination Certificate ВООЗ. Розробкою і технічною реалізацією займаються спільно команди Мінцифри, МОЗ, НСЗУ, МЗС, ДПСУ.

Незабаром буде проведене оцінювання відповідності українських ковідних сертифікатів вимогам ЄС. У разі його успішності буде підписаний меморандум, який дозволить українцям подорожувати з сертифікатами. 

Детальніше: https://bit.ly/3qoL0NY 

Фото: Мінцифра

2021-06-25
Поширити
Виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом 2015-2020

Виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом 2015-2020

24 червня 2021 року відбулась конференція «Виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом 2015 – 2020». Уряд України вперше представив звіт виконання Угоди про асоціацію (УА) та підбив підсумки з ефектів інтеграції України до ЄС за 6 років.

24 червня 2021 року відбулась конференція «Виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом 2015 – 2020». Уряд України вперше представив звіт виконання Угоди про асоціацію (УА) та підбив підсумки з ефектів інтеграції України до ЄС за 6 років.

Україна послідовно впроваджувала законодавство, яке стосується технічного регулювання. У 2019-2020 році парламент та уряд ухвалили зміни, які стосуються реформи митної політики, на саміті Україна-ЄС буде прийняте рішення про початок переговорів щодо приєднання України до європейської системи транзиту. У сфері телекомунікаційних послуг Україна отримає перший режим внутрішнього ринку. ‎Одним з пріоритетів наразі є транскордонне співробітництво. 

У числі здобутків інтеграції України до ЄС урядовці називають реформу децентралізації, трансформація ЗЕД, реформування митниці, прогрес у цифровій сфері, підвищення безпечності харчових продуктів, трансформацію енергетичного ринку, зміни у системі державних закупівель, запуск повноцінного ринку річкових перевезень тощо. 

Від початку тимчасового застосування окремих положень УА, Україна виконала 56% заходів, передбачених урядовим Планом заходів із виконання УА до 2024 року. Уряд вважає, що найбільшого прогресу досягнуто у політичному діалозі, національній безпеці та обороні (89%), юстиції, свободі, безпеці, правах людини (86% ), знятті технічних бар’єрів у торгівлі (85%), державних закупівлях (85%), гуманітарній політиці (84%).

Разом із тим, існує необхідність оновлення Угоди про асоціацію та розвитку інструментів, які дозволятимуть українським підприємцям, малому та середньому бізнесу знімати бар’єри, які створюються через відсутність логістики, належної прикордонно-митної інфраструктури та технічні бар’єри у торгівлі.

Щодо участі України в освітніх та наукових програмах, фінансованих ЄС. В Україні реалізується низка проєктів, які стали невід’ємною складовою ключових реформ у сфері освіти і науки: Програма Еразмус+ (вища освіта); EU4Skills (професійна освіта); «Навчаємось разом» (Нова українська школа); «Підтримка ЄС для переміщених навчальних закладів на сході України»; «Архітектура реформ в Україні» (команда підтримки реформ); «U-LEAD з Європою» (децентралізація); «Дім Європи» (культурні та освітні проєкти); «Горизонт 2020» (наука).

Детальніше: https://bit.ly/3didmEl, https://bit.ly/3A2EFfs, https://pulse.kmu.gov.ua/, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1106-2017-%D0%BF#Text, https://bit.ly/3xTB5Cz    

Фото: association4u.in.ua

2021-06-25
Поширити
Відповідальність за порушення принципів академічної доброчесності

Відповідальність за порушення принципів академічної доброчесності

23 червня 2021 року на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій відбулось обговорення законопроектів щодо встановлення відповідальності за порушенням принципів академічної доброчесності.

23 червня 2021 року на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій відбулось обговорення законопроектів щодо встановлення відповідальності за порушенням принципів академічної доброчесності.

Розглядались два документи: «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо встановлення відповідальності за передачу академічних творів із порушенням принципів академічної доброчесності» (№5461) та «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо посилення відповідальності за порушення принципів академічної доброчесності» (№5461-1).

Перший пропонує внести до Закону України “Про освіту” визначення академічного твору та доповнити статтю 42 «Академічна доброчесність» таким видом порушення академічної доброчесності, як «передача або посередництво при передачі автором (авторами) академічного твору або його частини третій особі для подальшого використання цією особою як автором».  Під академічним твором пропонується розуміти «твір, що містить результати наукових досліджень, науково-методичної, мистецької, навчальної або іншої творчої діяльності, який використовуватися для підтвердження результатів навчання та/або присвоєння освітніх кваліфікацій, наукових ступенів та/або вчених звань, а також в інших випадках, визначених законодавством та закладом освіти або науковою установою».

Альтернативний законопроект №5461-1 передбачає встановлення відповідальності за подання академічних текстів, отриманих від інших фізичних чи юридичних осіб, як власних результатів навчальної та наукової діяльності з метою посилення боротьби з непоодинокими фактами академічної недоброчесності.

За результатами розгляду законопроєктів, представлених їх розробниками, Комітет рекомендував Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо встановлення відповідальності за передачу академічних творів із порушенням принципів академічної доброчесності (№5461), а альтернативний законопроект (№5461-1) відхилити.

Детальніше: https://bit.ly/3dfkuRL, https://bit.ly/3qol59g, https://bit.ly/3jhwOoq  

Фото: ВРУ

2021-06-25
Поширити
Підтримка розвитку Центру цифрової освіти

Підтримка розвитку Центру цифрової освіти

22 червня 2021 року Європейська Комісія оголосила конкурс із підтримки розвитку Центру цифрової освіти. 

22 червня 2021 року Європейська Комісія оголосила конкурс із підтримки розвитку Центру цифрової освіти. 

Учасники конкурсу мають запропонувати методологію, яку вони вважають найбільш підходящою для успішного виконання наступних завдань.  

– підтримувати та розвивати відкриту, залучену та всеохоплюючу спільноту практик з питань зацікавлених сторін (СР) навколо цифрової освіти; 
– підтримувати обмін, дискурс та спільну творчість з метою забезпечення міжгалузевої співпраці;
– продемонструвати досконалість цифрової освіти;
– підтримувати розвиток інновацій у цифровій освіті, у тому числі на низовому рівні, а також сприяти прискоренню цифрових трансформацій;
– сприяти використанню гнучкої методології та інноваційних методів співтворчості серед зацікавлених сторін;
– забезпечити відкритий цикл зворотного зв’язку між політикою та практикою цифрової освіти на рівні Європейського Союзу.

Участь у конкурсі є відкритою для всіх фізичних та юридичних осіб, на яких поширюються дії Договорів ЄС, а також міжнародних організацій. Також в ньому можуть брати участь усі фізичні та юридичні особи із третіх країн, які мають спеціальну угоду з ЄС у сфері державних закупівель.  

Заявку на участь можна подати до 23 серпня 2021 року.

Детальніше: https://bit.ly/3xRmcR8 

Фото: ЄК

2021-06-24
Поширити
Впровадження принципів штучного інтелекту ОЕСР

Впровадження принципів штучного інтелекту ОЕСР

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва и розвитку опубліковано звіт «Висновки з національної політики у галузі штучного інтелекту», підготовлений директоратом ОЕСР з науки, технологій та інновацій у рамках серії документів про цифрову економіку.

На офіційному сайті Організації економічного співробітництва и розвитку опубліковано звіт «Висновки з національної політики у галузі штучного інтелекту», підготовлений директоратом ОЕСР з науки, технологій та інновацій у рамках серії документів про цифрову економіку.

Це – перший звіт про стан виконання рекомендацій для урядів, що містяться в Принципах ОЕСР у галузі штучного інтелекту (ШІ), прийнятих у травні 2019 року.

У звіті містяться результати дослідження, проведеного для кращого зрозуміння того, як інформаційні та комунікаційні технології сприяють сталому розвитку та соціальному благополуччю. Представлена концептуальна основа та висновки з національної політики у галузі ШІ, визначені передові практики, аналізуються нові тенденції. Особлива увага приділена тому, як країни реалізують п’ять рекомендацій для політиків, що містяться у Принципах ШІ ОЕСР. 

Детальніше: https://bit.ly/3wUSpqV, https://doi.org/10.1787/20716826

Фото: Скріншот

2021-06-24
Поширити
Продовжено дію Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про співробітництво у сфері науки та технологій

Продовжено дію Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про співробітництво у сфері науки та технологій

Президент України підписав Закон «Про ратифікацію Угоди (у формі обміну нотами) між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про продовження дії Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про співробітництво у сфері науки та технологій» № 1522-ІХ від 3 червня 2021 року.

Президент України підписав Закон «Про ратифікацію Угоди (у формі обміну нотами) між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про продовження дії Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про співробітництво у сфері науки та технологій» № 1522-ІХ від 3 червня 2021 року.

Угода про співробітництво у сфері науки та технологій Урядами двох країн була підписана 4 грудня 2006 року, проте термін її дії закінчився у 2019 році. Тому 9 липня 2019 року уряди України та США домовилися про продовження дії документа на додатковий п’ятирічний період (починаючи з 26 травня 2019 року).

Ця Угода має на меті зміцнення науково-технічних можливостей країн, інтенсифікацію й розширення відносин між науково-технічними спільнотами, сприяння науково-технічній співпраці у галузях, що становлять взаємний інтерес. Угода сприятиме розвитку прямих контактів і співробітництва між державними установами, університетами, науково-дослідними центрами, відомствами та іншими організаціями України та Сполучених Штатів.

Детальніше: https://bit.ly/3qmwshG, https://bit.ly/2SjKxA0 

Фото: МОН

2021-06-23
Поширити
Співробітництво між Україною та Китайською народною республікою у галузі освіти

Співробітництво між Україною та Китайською народною республікою у галузі освіти

23 червня 2021 року у форматі відеоконференції відбулося четверте засідання підкомісії з питань співробітництва в галузі освіти між Україною та Китайською народною республікою.

23 червня 2021 року у форматі відеоконференції відбулося четверте засідання підкомісії з питань співробітництва в галузі освіти між Україною та Китайською народною республікою.

Затверджено план заходів співробітництва на 2021-2023 роки, який, зокрема, передбачає:
– здійснення обміну інформацією про реформи й нові підходи в освітніх сферах обох країн;
– проведення спільних заходів між профільними міністерствами України та Китаю, університетами обох країн для обміну досвідом та передовими практиками у контексті створення та функціонування цифрових освітніх платформ для дистанційного навчання в умовах пандемії;
– надання всебічної підтримки вивченню мови, літератури та культури обох країн та сприяння діяльності існуючих і заснування нових Інститутів Конфуція в Україні та Центрів вивчення України в Китаї.

З нагоди 10-ї річниці встановлення відносин стратегічного партнерства між Україною та Китаєм, а також на виконання домовленостей, досягнутих у ході четвертого засідання комісії зі співробітництва між Урядом України та Урядом КНР, з метою покращення якості освіти та посилення інтернаціоналізації освітнього простору утворено Альянс українських та китайських університетів, що об’єднує 49 українських та 92 китайських заклади вищої освіти. Пріоритетними напрямами для Альянсу визначено: розвиток академічної мобільності науково-педагогічних працівників, створення викладацьких та дослідницьких команд; відкриття спільних лабораторій та освітніх центрів; розвиток академічної мобільності; впровадження сучасних технологій онлайн-навчання тощо.

Детальніше: https://bit.ly/3wQkdwA 

2021-06-23
Поширити
Громадське обговорення проєкту Стратегії маркетингу послуг з вищої освіти на міжнародному освітньому ринку

Громадське обговорення проєкту Стратегії маркетингу послуг з вищої освіти на міжнародному освітньому ринку

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт Стратегії маркетингу послуг з вищої освіти на міжнародному освітньому ринку на період до 2025 року.

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт Стратегії маркетингу послуг з вищої освіти на міжнародному освітньому ринку на період до 2025 року.

Документ підготовлено Українським державним центром міжнародної освіти відповідно до доручення Міністерства освіти і науки України про виконання Плану заходів щодо популяризації можливостей здобуття вищої освіти в Україні для іноземних студентів до 2025 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 року № 350-р.

Документ визначає етапи, план та інструментарій популяризації можливостей здобуття освіти в Україні для іноземців та осіб без громадянства, досягнення стабільної позитивної динаміки кількості іноземних здобувачів освіти всіх рівнів. При його підготовці було ураховано зарубіжний досвід.

Зауваження та пропозиції до проєкту Стратегії можна подати до 23 липня 2021 року.

Детальніше: https://bit.ly/3vRSo5u, https://bit.ly/3vQTSNw 

Фото: МОН

2021-06-23
Поширити