За результатами пошуку знайдено:

записів - 3825

сторінок - 383

ЗРОСТАЄ ФІНАНСУВАННЯ ЩОРІЧНОЇ РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ ЕРАЗМУС+ НА 2023 РІК

ЗРОСТАЄ ФІНАНСУВАННЯ ЩОРІЧНОЇ РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ ЕРАЗМУС+ НА 2023 РІК

Європейська Комісія ухвалила оновлену щорічну робочу програму Еразмус+ на 2023 рік, загальний бюджет якої складає 4,43 млрд. євро. Очікується, що це посилить реалізацію пріоритетів Еразмус+ щодо інклюзивності, активної громадянської позиції, демократичної участі, «зеленого» та цифрового переходу.

Європейська Комісія ухвалила оновлену щорічну робочу програму Еразмус+ на 2023 рік, загальний бюджет якої складає 4,43 млрд. євро. Очікується, що це посилить реалізацію пріоритетів Еразмус+ щодо інклюзивності, активної громадянської позиції, демократичної участі, «зеленого» та цифрового переходу.

Зокрема, 100 млн євро буде спрямовано на підтримку проєктів освітньої діяльності та інтеграції вимушено переміщених українців, а також на підтримку організацій, студентів та викладачів в Україні. Йдеться про різноманітні заходи – від курсів мовної та культурної інтеграції, інструментів для вивчення мови, до стипендій або загальної фінансової підтримки у всіх секторах Еразмус+ для учнів та викладачів. Додаткові 31 млн євро будуть використані для посилення проєктів мобільності й розбудови потенціалу у вищій освіті, підтримку проєктів міжнародного співробітництва, структурних реформ задля створення відкритого освітнього цифрового середовища.
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
Фото: скріншот
2023-03-13
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Кіровоградщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Кіровоградщини:

– Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/
– Центральноукраїнського національного технічного університету http://library.kntu.kr.ua/repozit.html
2023-03-10
Поширити
УСНІ ОНЛАЙН-ІСПИТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ СПИСУВАННЮ

УСНІ ОНЛАЙН-ІСПИТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ СПИСУВАННЮ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Темесгена Кіфле та Ентоні Джейкобса «Чи можуть усні онлайн-іспити запобігти списуванню?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Темесгена Кіфле та Ентоні Джейкобса «Чи можуть усні онлайн-іспити запобігти списуванню?».

У ній автори порушують питання відповідності неінспектованих онлайн-іспитів вимогам академічної доброчесності, а також діляться власним досвідом використання технологій онлайн-тестування для контролю набутих знань, запобігання шахрайству та перевірки особи студента. Описується процедура підготовки до усного оцінювання, перевірки особистості, проведення усного іспиту та узагальнення результатів. Тут важливо організувати ретельний збір даних про студентів, забезпечити наявність тьюторів, коректно використовувати програмне забезпечення, правильне його налаштування, забезпечення ефективної роботи системи бронювання часових слотів для усної співбесіди. Отриманий досвід показав, що запрошувати на усний іспит доцільно лише тих студентів, які набрали 70% і більше балів за попередні оціночні завдання. Тоді достатньо 15-хвилинної обов’язкової усної співбесіди, щоб оцінити набуті знання та рівень підготовки студента, а також якість виконаного ним проектного завдання.

Детальніше: https://bit.ly/3kYn062, https://bit.ly/3YBi0lN, https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9525066/

2023-03-10
Поширити
THE SCIMAGO INSTITUTIONS RANKINGS 2023

THE SCIMAGO INSTITUTIONS RANKINGS 2023

Іспанська консалтингова компанія SCImago Lab опублікувала черговий випуск міжнародного рейтингу The SCImago Institutions Rankings 2023.

Іспанська консалтингова компанія SCImago Lab опублікувала черговий випуск міжнародного рейтингу The SCImago Institutions Rankings 2023.

Це наукометричний рейтинг, який внаслідок порівняння визначає найкращі заклади вищої освіти та наукові установи, які за останні 5 років мають не менше 100 публікацій, індексованих Scopus. Оцінювання проводиться за 17 індикаторами, які поєднуються у три набори показників: дослідницька діяльність, інноваційні заходи, громадський вплив. Нинішній рейтинг SCImago SIR демонструє продовження просування китайських університетів та компаній у галузі комп’ютерних наук, енергетики, аерокосмічної інженерії та промислової інженерії. Серед українських ЗВО у даному рейтингу кращими виявились Криворізький національний університет, Сумський державний університет, університет «Львівська політехніка».

Детальніше: https://bit.ly/3l43hBZ, https://bit.ly/3YyQIML, https://bit.ly/3Fck5NX, https://bit.ly/3ZytFDb

2023-03-10
Поширити
КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ПРОГРАМИ ООН «EDUCATION CANNOT WAIT»

КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ПРОГРАМИ ООН «EDUCATION CANNOT WAIT»

Стартував перший етап конкурсного відбору претендентів на отримання грантів глобального фонду ООН для підтримки освіти в умовах надзвичайного стану та тривалих криз Education Cannot Wait (ECW).

Стартував перший етап конкурсного відбору претендентів на отримання грантів глобального фонду ООН для підтримки освіти в умовах надзвичайного стану та тривалих криз Education Cannot Wait (ECW).

Для України визначено три основні напрями: розбудова безпечного освітнього середовища; забезпечення якості освіти за рахунок підтримки реформи Нової української школи та професійно-технічної освіти; надання доступу до неформальної освіти та освітніх програм, які допомагають надолужити знання. Заявники мають належним чином поясненити потреби грантоотримувача; визначити правомочність виступати в якості грантоотримувача та його здатність працювати, переміщувати гроші, надавати якісну звітність, керувати роботою з партнерами, а також чітко встановити наміри щодо впровадження проєкту. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 15 березня 2023 року.

Детальніше: https://www.educationcannotwait.org, https://bit.ly/424HsmG, https://bit.ly/3J69khi, https://bit.ly/3yIcCmp, https://bit.ly/420QVuY, https://bit.ly/3Lc9S8g

2023-03-10
Поширити
ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ

ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ

Erasmus Stduent Network Ukraine, Національний Еразмус+ офіс в Україні та Українська студентська Ліга в рамках проєкту Ukrainian Students Worldwide та ініціативи #StudyForUkraine проводять другий раунд опитування «Українські студенти за кордоном 2.

Erasmus Stduent Network Ukraine, Національний Еразмус+ офіс в Україні та Українська студентська Ліга в рамках проєкту Ukrainian Students Worldwide та ініціативи #StudyForUkraine проводять другий раунд опитування «Українські студенти за кордоном 2.

0». Його мета – з’ясувати виклики, з якими стикаються тимчасово переміщені особи, що продовжують навчання, оцінити їх настрій, визначити, чи мають вони плани щодо повернення в Україну, а також дізнатись про реальні форми молодіжної дипломатії. Результати опитування будуть покладені в основу рекомендацій для вітчизняних освітніх інституцій та враховані при розробленні стратегії реінтеграції української молоді у повоєнну розбудову України. Взяти участь в опитуванні можна до 15 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3YE9Itf, https://bit.ly/3mJaAiQ, https://bit.ly/3mAYJU5

2023-03-10
Поширити
ОЕСР: ЗБІРНИК ПОКАЗНИКІВ ПРОДУКТИВНОСТІ ОЕСР, 2023

ОЕСР: ЗБІРНИК ПОКАЗНИКІВ ПРОДУКТИВНОСТІ ОЕСР, 2023

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Збірник показників продуктивності ОЕСР, 2023».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Збірник показників продуктивності ОЕСР, 2023».

У ньому продуктивність визначається як співвідношення між обсягом випуску продукції та обсягом витрат, що дозволяє вимірювати ефективність використання таких виробничих ресурсів, як праця та капітал. Власне продуктивність є ключовим джерелом економічного зростання та конкурентоспроможності, а показники продуктивності, які можна порівняти на міжнародному рівні, є відправною точкою для аналізу економічної ефективності національних господарських систем. У звіті представлений всебічний огляд продуктивності в країнах ОЕСР та країнах G20: проаналізовані рівні продуктивності праці, динаміка зростання продуктивності праці, визначена багатофакторна продуктивність, а також продуктивність праці у розрізі підприємств, інвестицій та трудових доходів за країнами. Окремо наведені відомості про вимірювання та еволюцію продуктивності після пандемії COVID-19, включно з аналізом внутрішньогалузевих змін (звіт та прогноз).

Детальніше: https://bit.ly/3ZOlanH, https://bit.ly/3kZ6nap, https://doi.org/10.1787/74623e5b-en

2023-03-10
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Київщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Київщини:

– Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів https://repository.kristti.com.ua/

– Білоцерківського національного аграрного університету http://rep.btsau.edu.ua/

– Університету Григорія Сковороди в Переяславі https://repository.kristti.com.ua

– Університету державної фіскальної служби України https://dpu.edu.ua/elektronni-resursy/instytutsiinyi-repozytarii

2023-03-09
Поширити
СИНДРОМ НИЩІВНОГО САМОЗВАНЦЯ

СИНДРОМ НИЩІВНОГО САМОЗВАНЦЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Малік Джонсон «Синдром нищівного самозванця майже змусив мене кинути університет».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Малік Джонсон «Синдром нищівного самозванця майже змусив мене кинути університет».

Автор говорить про відчуття академічної неадекватності та відчуження, яке виникає під час навчання в університеті. Воно здатне підштовхнути не готових до високих навантажень першокурсників до саморуйнівної поведінки та думок про те, щоб відмовитись від подальшого навчання. Труднощі, з якими стикаються студенти у перший рік, складно подолати самотужки. Іноді цьому не допомагають звернення по допомогу до викладачів, що загострює проблему. Синдром самозванця є справжньою проблемою. Для його подолання університети спрямовують студентів-першокурсників на спеціальний курс, де вони можуть отримати практичні навички тайм-менеджменту, ознайомитись з можливостями доступу до послуг та офісів кампусу, набути знань щодо розпізнавання та боротьби із синдромом самозванця. Автор наголошує, що збільшення притоку студентів до університетів потребує особливої уваги до таких викликів, як «синдром самозванця», визнання складних емоційних потреб студентів-першокурсників та створення умов для максимально повного розкриття їхнього освітнього потенціалу у комфортних умовах університету.

Детальніше: https://bit.ly/3mASkby, https://www.timeshighereducation.com/blog/first-rule-impostor-syndrome-you-talk-about-impostor-syndrome, https://www.greatschools.org/gk/articles/struggles-first-generation-college-students-face/

2023-03-09
Поширити
ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

5 березня 2023 року офіційно набула чинності Глобальна конвенція про вищу освіту.

5 березня 2023 року офіційно набула чинності Глобальна конвенція про вищу освіту.

Конвенція є інструментом Організації Об’єднаних Націй для зміцнення студентської мобільності та міжуніверситетської співпраці, підтримки студентів і власників кваліфікацій вищої освіти в усьому світі. Вона поширює принципи п’яти регіональних конвенцій ЮНЕСКО про вищу освіту на міжрегіональну мобільність, розширює міжнародне визнання і підтримує студентів, які шукають можливості для навчання за межами свого регіону, вирівнюючи умови і розширюючи доступ до якісної вищої освіти. Конвенція також захищає права біженців, які не мають відповідних документів про вищу освіту. Набуття чинності Глобальною конвенцією є трансформаційною подією для вищої освіти у напрямку Цілі сталого розвитку 4.3 щодо якісної вищої освіти. Вона має стати потужним інструментом створення більш справедливого, доступного та сталого майбутнього для всіх, де кожен має можливість навчатися, розвиватися і досягати успіху.

Детальніше: https://bit.ly/3ZMi7vE, https://bit.ly/3IXUlGc, https://www.unesco.org/en/legal-affairs/global-convention-recognition-qualifications-concerning-higher-education?hub=66535

2023-03-09
Поширити