За результатами пошуку знайдено:

записів - 4941

сторінок - 495

Кращі київські вищі навчальні заклади

Інформаційний ресурс “Освіта.ua” опублікував список закладів вищої освіти Києва, які зайняли найвищі місця у консолідованому рейтингу ЗВО України 2020 року.

Інформаційний ресурс “Освіта.ua” опублікував список закладів вищої освіти Києва, які зайняли найвищі місця у консолідованому рейтингу ЗВО України 2020 року.

До топ-10 цього рейтингу увійшли:

– Київський національний університет імені Тараса Шевченка;

– Національний університет “Києво-Могилянська академія”;

– Національний технічний університет України; 

– Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;

– Національний медичний університет імені О.О. Богомольця;

– Національний університет біоресурсів і природокористування України;

– Національний авіаційний університет;

– Національний університет харчових технологій;

– Київський національний університет будівництва і архітектури;

– Київський національний університет технологій та дизайну;

– Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана;

– Київський університет імені Бориса Грінченка.

 Детальніше: http://ru.osvita.ua/vnz/rating/25715/

2020-08-10
Поширити
Як вчителі оновлюють свої педагогічні навички у мінливому світі

Як вчителі оновлюють свої педагогічні навички у мінливому світі

Безперервний професійний розвиток має вирішальне значення для кваліфікації вчителя і впливає на методи викладання. Крім того, ефективність і задоволеність роботою вчителів тим вище, чим вище позитивний вплив на їх роботу надає професійне зростання. 

Безперервний професійний розвиток має вирішальне значення для кваліфікації вчителя і впливає на методи викладання. Крім того, ефективність і задоволеність роботою вчителів тим вище, чим вище позитивний вплив на їх роботу надає професійне зростання. 

У спеціально підготовленому огляді ОЕСР йдеться про зняття бар’єрів для участі у професійному розвитку завдяки стимулам та створенню відповідних структур підтримки, які мають зробити безперервне навчання доступним і цілеспрямованим.

Детальніше: https://bit.ly/30xI3Q3, https://bit.ly/2DibCfH

2020-08-09
Поширити
Онлайн-співпраця під час навчання в Японії

Онлайн-співпраця під час навчання в Японії

До пандемії, Токкацу був терміном, що описує інтерактивні онлайн заходи японських учнів, побудовані на спільному досвіді, які проводились в основному для розвитку соціально-емоційних навичок. 

До пандемії, Токкацу був терміном, що описує інтерактивні онлайн заходи японських учнів, побудовані на спільному досвіді, які проводились в основному для розвитку соціально-емоційних навичок. 

Під час вимушеного дистанціювання внаслідок пандемії COVID-19, школи почали проводити свої навчальні заходи у режимі онлайн, а учні отримали можливість розвивати власні інноваційні способи опанування нового знання і досвіду.

Детальніше: https://oecdedutoday.com/wp-content/uploads/2020/07/Japan-Tokkatsu.pdf

Фото: OECD

2020-08-08
Поширити
Стартувала розробка проєкту Стратегії розвитку вищої освіти на 2021-2031 роки

Стартувала розробка проєкту Стратегії розвитку вищої освіти на 2021-2031 роки

6 серпня 2020 року в МОН у режимі відеоконференції відбулось перше засідання робочої групи з розроблення проєкту Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 рр. 

6 серпня 2020 року в МОН у режимі відеоконференції відбулось перше засідання робочої групи з розроблення проєкту Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 рр. 

Ця Стратегія має стати тим документом, який узагальнить бачення експертної спільноти щодо майбутнього розвитку вищої освіти в Україні та її ролі в житті нашого суспільства. Підставою для початку роботи є  Указ 03.06.2020 №210/2020  та доручення Прем’єр-міністра України від 12.06.2020 №23502/2/1-20  та від 13.06.2020 №23502/3/1-20. 

МОН запросило до робочої групи 93 фахових експерти – народних депутатів, фахівців Національного інституту стратегічних досліджень та НАНУ, голів регіональних рад ректорів та ректорів провідних українських університетів, представників федерації роботодавців, керівництво НАК,  НАЗЯВО, Наукового комітету Нацради з питань розвитку науки і технологій. 

Для активної співпраці з громадськістю створено спеціальний  комунікаційний майданчик, про що повідомив перший заступник Міністра освіти і науки України Микола Кизим.

Робочі групи будуть працювати у підгрупах за конкретними напрямами:

– аналіз поточного стану системи вищої освіти України;

– міжнародний досвід організації системи вищої освіти;

– прогнозування потреб ринку праці у фахівцях з вищою освітою;

– інституційні форми здобуття вищої освіти в Україні;

– викладач майбутнього;

– інноваційні технології у вищій освіті, дистанційне навчання, науково-методичне забезпечення вищої освіти;

– наукова та науково-технічна діяльність у процесі здобуття вищої освіти;

– формування підприємницьких навичок у процесі здобуття вищої освіти;

– система вищої освіти і смарт-спеціалізація регіонів, розбудова регіональних екосистем та кластерів Індустрії 4.0;

– розбудова системи моніторингу і оцінки якості освіти;

– фінансування вищої освіти;

– розвиток системи управління вищою освітою;

– популяризація можливостей здобуття вищої освіти в Україні для іноземних студентів.

Чергове засідання робочої групи відбудеться 18 серпня. На ньому планується обговорити та затвердити ключові складові проєкту Стратегії – загальне бачення та місію, провести SWOT-аналіз, визначити стратегічні та оперативні цілі й завдання для їхнього досягнення.

Підготувати документ планується до 1 вересня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/2PA5WQy, https://www.president.gov.ua/documents/2102020-34045http://www.reform.org.ua

2020-08-07
Поширити
Навчання тренерів з управління публічними фінансами

Навчання тренерів з управління публічними фінансами

Київська школа економіки повідомляє, що триває набір на безкоштовну програму навчання тренерів “Управління публічними фінансами”. 

Київська школа економіки повідомляє, що триває набір на безкоштовну програму навчання тренерів “Управління публічними фінансами”. 

Слухачі пройдуть майстерню професійного розвитку від фахівців, що працюють у KSE та у західноєвропейських університетах, набудуть досвіду підготовки та проведення тренінгів s командної взаємодії. 

Тематичні напрямки, які будуть висвітлені під час навчання:

– аналіз публічної політики;

– кількісні та якісні методи аналізу даних;

– бюджетний процес та застосування у ньому програмно-цільового методу;

– міжнародні аспекти оподаткування;

– етика у публічній сфері.

Навчання триватиме з вересня 2020 року по червень 2021 року по п’ятницях та суботах, один раз на місяць. Частина занять може відбуватися в дистанційному форматі (онлайн), залежно від епідеміологічної ситуації в країні.

Подати заявку можна до 3 вересня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/2DlzfE5

Фото: KSE

2020-08-07
Поширити
Оголошено результати державної атестації наукових установ НАН України у першому півріччі 2020 року

Оголошено результати державної атестації наукових установ НАН України у першому півріччі 2020 року

На сайті Міністерства освіти і науки України розміщено результати державної атестації наукових установ, яка проходила у першому півріччі 2020 року. 

На сайті Міністерства освіти і науки України розміщено результати державної атестації наукових установ, яка проходила у першому півріччі 2020 року. 

Відповідно до цих результатів 55 наукових установ НАН України успішно пройшли державну атестацію та включені до І-ї або ІІ-ї кваліфікаційних груп.

Також Міністерством освіти і науки України визначено строки заповнення та подання науковими установами заявок та інформаційних матеріалів для проведення державної атестації у другому півріччі 2020 року. Строк заповнення заявки та інформаційних матеріалів – 14 серпня 2020 р., а кінцевий термін їх подання – 28 серпня  2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/30Bcgh4, https://bit.ly/3gD81Hq

2020-08-07
Поширити
Заява МОН щодо принципів та підходів до оцінювання системи вищої освіти та діяльності закладів вищої освіти

Заява МОН щодо принципів та підходів до оцінювання системи вищої освіти та діяльності закладів вищої освіти

У своїй діяльності усі заклади вищої освіти мають керуватися вимогами Конституції України, законів України, ратифікованими Верховною Радою України міжнародними договорами та підзаконними нормативно-правовими актами, які є чинними на всій території України.

У своїй діяльності усі заклади вищої освіти мають керуватися вимогами Конституції України, законів України, ратифікованими Верховною Радою України міжнародними договорами та підзаконними нормативно-правовими актами, які є чинними на всій території України.

Оцінювання функціонування системи вищої освіти, а також діяльності окремих закладів вищої освіти можуть здійснюватися уповноваженими органами, окремими експертами та фахівцями на основі застосування науково обґрунтованих критеріїв (показників), визначених нормативно-правовими актами або за результатами наукових досліджень (наведеними у наукових працях).

Міністерство освіти і науки України заявляє, що за результатами моніторингу діяльності закладів вищої освіти, якість освіти (освітніх послуг), яка забезпечується закладом вищої освіти, не залежить від місця його розташування. За даними «Консолідованого рейтингу вишів України 2019 року», який складений та оприлюднений Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua», серед кращих двадцяти закладів вищої освіти (топ-20) за результатами оцінювання їхньої діяльності у 2019 році представлено 15 закладів вищої освіти, які розташовані поза межами м. Києва.

МОН закликає експертів та фахівців утриматися від необґрунтованих оцінок функціонування системи вищої освіти, а також діяльності окремих закладів вищої освіти, а при наданні публічних коментарів дотримуватися принципів професіоналізму, виваженості та обґрунтованості.

Детальніше: https://bit.ly/3fHH4AW

Фото: МОН

2020-08-07
Поширити
Новий курс з інноваційного підприємництва для ЗВО

Новий курс з інноваційного підприємництва для ЗВО

У вересні стартує пілотний проєкт “Підприємницький університет”, у межах якого в українських ЗВО викладатиметься курс “Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами”. Його запроваджує Стартап-інкубатор YEP спільно з Міністерством освіти і науки, Міністерством цифрової трансформації, платформою «Дія.Бізнес» та Українським фондом стартапів.

У вересні стартує пілотний проєкт “Підприємницький університет”, у межах якого в українських ЗВО викладатиметься курс “Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами”. Його запроваджує Стартап-інкубатор YEP спільно з Міністерством освіти і науки, Міністерством цифрової трансформації, платформою «Дія.Бізнес» та Українським фондом стартапів.

Мета проєкту – розвиток підприємницької освіти та стартап-руху в університетах України. 

На першому етапі курс “Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами” буде упроваджено в пілотних університетах. Його інтегрують у межах наявних дисциплін або включать як предмет на вибір. У першому семестрі 2020-2021 навчального року викладачі університетів пройдуть попереднє навчання за тематикою курсу (онлайн 26-28 серпня), а також отримуватимуть постійну підтримку експертів та менторів YEP.

Під час проходження курсу студенти мають створити власні стартап проєкти та подати їх на участь у конкурсі. Найкращі команди отримають індивідуальну менторську підтримку від YEP, «Дія.Бізнес», Українського фонду стартапів, Cisco, OKKO, Genesis, REACTOR.UA, TechUkraine та інших партнерів проєкту. Програма курсу пройшла рецензування міжнародних партнерів: Університету Штату Північна Кароліна (США), Університету Тарту (Естонія).

Щоб приєднатися до програми, уповноваженим особам від університетів необхідно до 15 серпня 2020 року заповнити анкету. 

Детальніше: https://bit.ly/2EUzgPw, https://bit.ly/2X6tL6M

Фото: МОН

2020-08-07
Поширити
Уряд ухвалив Концепцію розвитку STEM-освіти до 2027 року

Уряд ухвалив Концепцію розвитку STEM-освіти до 2027 року

Кабінет Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) на період до 2027 року. Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне впровадження на всіх складниках та рівнях освіти, встановлення партнерства з роботодавцями і науковими установами та залучення до розвитку природничо-математичної освіти.

Кабінет Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) на період до 2027 року. Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне впровадження на всіх складниках та рівнях освіти, встановлення партнерства з роботодавцями і науковими установами та залучення до розвитку природничо-математичної освіти.

STEM-освіта (Science, Technology, Engineering and Mathematics) – система природничої і математичної освітніх галузей, яка має на меті розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей. Вона базується на трансдисциплінарному підході до навчання, практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем та їхнього використання у професійній діяльності.

STEM-освіта буде впроваджуватись із урахуванням принципів особистісного підходу, постійного оновлення змісту освіти відповідно до нових досягнень науки та вимог ринку праці, формування необхідних компетентностей на всіх складниках та рівнях освіти, розвитку закладів спеціалізованої освіти наукового спрямування.

У документі передбачено, що розвиток STEM-освіти буде забезпечений на початковому, базовому, профільному, вищому/професійному рівнях освіти. STEM-освіта може реалізуватися через усі види освіти – формальну, неформальну, інформальну (на онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій, турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо).

Детальніше:  https://bit.ly/3a4RB82, https://bit.ly/31yX0Aj, http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KR200960.html

Фото: МОН

2020-08-07
Поширити
10 українських проєктів отримають понад 9 млн євро в межах програми ЄС Erasmus+

10 українських проєктів отримають понад 9 млн євро в межах програми ЄС Erasmus+

46 українських закладів вищої освіти та інших організацій отримають фінансування в обсязі понад 9 млн євро. Конкурс оголошено Виконавчим агентством із питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) Європейської Комісії.  

46 українських закладів вищої освіти та інших організацій отримають фінансування в обсязі понад 9 млн євро. Конкурс оголошено Виконавчим агентством із питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) Європейської Комісії.  

10 проєктів з поміж 164 були відібрані для розбудови потенціалу у сфері вищої освіти за Програмою Європейського Союзу Erasmus+ за результатами конкурсу 2020 року. Ці 10 проєктів спрямовані на модернізацію освітніх програм із соціальних наук та інженерії, охорони здоров’я і навколишнього середовища; модернізацію врядування закладів вищої освіти; зміцнення зв’язків системи вищої освіти з економічним і соціальним середовищем.

У складі проєктних команд братимуть участь 59 партнерів із 22 країн світу: 34 організації з 15 країн-членів Програми (Австрія, Бельгія, Болгарія, Естонія, Іспанія, Італія, Литва, Латвія, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Словенія, Фінляндія, Франція) та 25 організацій із 7 країн-партнерів Програми (Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Грузія, Казахстан, Республіка Молдова, Таджикистан). Частина проєктів розпочне свою діяльність вже із листопада 2020 року, інші – з січня 2021 року.

Детальніше: https://bit.ly/31tNf6K, https://bit.ly/2XV76Ld

Фото: Національний Еразмус+ офіс в Україні

2020-08-07
Поширити