ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ

У відкритому доступі з’явився практичний посібник «Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України». У ньому міститься інформація про діяльність з адаптації найкращих міжнародних практик у національний контекст.
За результатами пошуку знайдено:
записів - 3831
сторінок - 384
У відкритому доступі з’явився практичний посібник «Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України». У ньому міститься інформація про діяльність з адаптації найкращих міжнародних практик у національний контекст.
Стали доступні у відкритому доступі науково-аналітичні записки «Стан інноваційної діяльності та реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності за період 2012–2021 рр.» та «Досвід Австралії щодо розроблення стратегічних документів, спрямованих на розвиток та впровадження інновацій і досліджень».
Знайомтесь, інституційні репозитарії Луганщини:
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Колма О’Ши «Дякуємо ChatGPT за викриття банальності студентських есе».
З 1 по 4 травня 2023 року відбудеться інвестиційний саміт SelectUSA – головний захід США з просування прямих іноземних інвестицій. Передбачається, що у ньому візьмуть участь українські стартапи, які матимуть можливість презентувати свої інноваційні продукти.
Європейська Комісія ухвалила оновлену щорічну робочу програму Еразмус+ на 2023 рік, загальний бюджет якої складає 4,43 млрд. євро. Очікується, що це посилить реалізацію пріоритетів Еразмус+ щодо інклюзивності, активної громадянської позиції, демократичної участі, «зеленого» та цифрового переходу.
На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Як «зелені» та цифрові трансформації змінюють автомобільну екосистему» із серії «Документи з питань політики ОЕСР у сфері науки, технологій та промисловості».
Знайомтесь, інституційні репозитарії Кіровоградщини:
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Темесгена Кіфле та Ентоні Джейкобса «Чи можуть усні онлайн-іспити запобігти списуванню?».
У ній автори порушують питання відповідності неінспектованих онлайн-іспитів вимогам академічної доброчесності, а також діляться власним досвідом використання технологій онлайн-тестування для контролю набутих знань, запобігання шахрайству та перевірки особи студента. Описується процедура підготовки до усного оцінювання, перевірки особистості, проведення усного іспиту та узагальнення результатів. Тут важливо організувати ретельний збір даних про студентів, забезпечити наявність тьюторів, коректно використовувати програмне забезпечення, правильне його налаштування, забезпечення ефективної роботи системи бронювання часових слотів для усної співбесіди. Отриманий досвід показав, що запрошувати на усний іспит доцільно лише тих студентів, які набрали 70% і більше балів за попередні оціночні завдання. Тоді достатньо 15-хвилинної обов’язкової усної співбесіди, щоб оцінити набуті знання та рівень підготовки студента, а також якість виконаного ним проектного завдання.
Детальніше: https://bit.ly/3kYn062, https://bit.ly/3YBi0lN, https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9525066/
Іспанська консалтингова компанія SCImago Lab опублікувала черговий випуск міжнародного рейтингу The SCImago Institutions Rankings 2023.
Це наукометричний рейтинг, який внаслідок порівняння визначає найкращі заклади вищої освіти та наукові установи, які за останні 5 років мають не менше 100 публікацій, індексованих Scopus. Оцінювання проводиться за 17 індикаторами, які поєднуються у три набори показників: дослідницька діяльність, інноваційні заходи, громадський вплив. Нинішній рейтинг SCImago SIR демонструє продовження просування китайських університетів та компаній у галузі комп’ютерних наук, енергетики, аерокосмічної інженерії та промислової інженерії. Серед українських ЗВО у даному рейтингу кращими виявились Криворізький національний університет, Сумський державний університет, університет «Львівська політехніка».
Детальніше: https://bit.ly/3l43hBZ, https://bit.ly/3YyQIML, https://bit.ly/3Fck5NX, https://bit.ly/3ZytFDb