На японському порталі Japantoday з’явилася інформація про те, що співробітник, який гарно виконував свою роботу, був звільнений лише за недостовірні відомості у резюме.
На японському порталі Japantoday з’явилася інформація про те, що співробітник, який гарно виконував свою роботу, був звільнений лише за недостовірні відомості у резюме.
Міський службовець муніципального управління водопостачання Кобе був звільнений зі своєї посади у серпні 2020 року, оскільки приховав, що має чотирирічну вищу освіту. І хоча цю інформацію він подавав при працевлаштуванні ще у 1996 році, а також добре виконував свої обов’язки 24 роки поспіль, він все одно був звільнений.
Співробітника звільнили не за те, що він таємно не відповідав вимогам для роботи, а за те, що таємно перевищував кваліфікацію. На посаді, на яку він претендував, прямо вказувалося, що вона призначена для кандидатів, чий найвищий рівень освіти був середнім або нижче середнього.
З точки зору наймача освіта працівника зазвичай є активом, який чим більший – тим краще цінується. Однак чітко сформульоване обмеження у вимогах про найм передбачало, що відповідна посада була спеціально призначена для допомоги тим, хто має низький рівень освіти.
Група підготовки Всесвітньої доповіді з моніторингу освіти опублікувала на ресурсах ЮНЕСКО новітні аналітичні матеріали з результатами дослідження освіти під назвою «Інклюзивність та освіта: для всіх означає для всіх».
Група підготовки Всесвітньої доповіді з моніторингу освіти опублікувала на ресурсах ЮНЕСКО новітні аналітичні матеріали з результатами дослідження освіти під назвою «Інклюзивність та освіта: для всіх означає для всіх».
У документі йдеться про перешкоди, з якими стикаються учні та люди з обмеженими можливостями, питання інклюзивності освіти.
258 мільйонів дітей і молодих людей повністю виключені з систем освіти, причому основною перешкодою для доступу є бідність. Ще мільйони відчувають себе ізольованими в школах.
У дослідженні представлено ряд показників вимірювання ступеня інклюзивності в освіті з використанням якісних та кількісних даних. Аналіз заснований на географічно збалансованих фактичних даних, акцент зроблено на умовах, у яких уразливі категорії населення можуть піддаватись підвищеному ризику позбавлення доступу до освіти.
Опубліковано доповідь про протидію фальсифікації наукових досліджень щодо хижацьких журналів та плагіату за перекладом.
Опубліковано доповідь про протидію фальсифікації наукових досліджень щодо хижацьких журналів та плагіату за перекладом.
Доповідь під назвою «Іноземні журнали у Scopus і WoS: плагіат за перекладом та недоброчесні автори» була підготовлена у рамках політики підтримки наукової етики. У ній проаналізовано 94 зарубіжних журнали, які входять до баз даних Web of Science Core Collection або Scopus. Знайдено 174 статті з плагіатом, перекладених автоматично, а також 85 статей з приписним співавторством.
У плагіаті за перекладом брало участь понад 1100 авторів. Усього у вивчених «хижацьких» журналах опубліковано близько 23700 «сміттєвих» публікацій. Дев’ять журналів прийняли до публікації свідомо псевдонаукові статті, перекладені комп’ютерними програмами. З урахуванням премій авторам «сміттєвих» публікацій збиток бюджету може перевищувати мільярд рублів.
У 2020 році ряд українських шкіл із Харківської, Кіровоградської, Херсонської та Івано-Франківських областей візьме участь у проєкті розвитку суспільної доброчесності.
У 2020 році ряд українських шкіл із Харківської, Кіровоградської, Херсонської та Івано-Франківських областей візьме участь у проєкті розвитку суспільної доброчесності.
Вони:
– отримають напрацьовані експертною групою матеріали для розвитку суспільної доброчесності (методичні рекомендації, плани уроків, матеріали для учнів тощо);
– пройдуть повноцінне навчання з теми суспільної доброчесності та принципів інтеграції;
– отримають знання про вікові особливості дітей молодшого шкільного віку та практичні поради, як працювати з дітьми на тему цінностей та “суспільної доброчесності”;
– здобудуть тренерські навички та стануть учасниками подальших національних подій та конференцій;
– отримають комплект книг для розвитку та навчання;
– стануть хабами з розвитку суспільної доброчесності.
На платформі EdEra розміщений матеріал, який буде надзвичайно корисним для освітян у контексті стрімкого розвитку онлайн-навчання, спричиненого у тому числі пандемією COVID-19. Він називається «Як створити відео для онлайн-курсу».
На платформі EdEra розміщений матеріал, який буде надзвичайно корисним для освітян у контексті стрімкого розвитку онлайн-навчання, спричиненого у тому числі пандемією COVID-19. Він називається «Як створити відео для онлайн-курсу».
Доведено, що найбільше часу студенти онлайн-курсу проводять саме за переглядом відео, яке є найпопулярнішою та найважливішою частиною навчання онлайн.
Поради, запропоновані в освітньому блозі EdEra стосуються:
– контенту;
– тривалості відео;
– характеру викладення матеріалу;
– прикладів та пояснень до них;
– розв’язання завдань;
– залучення аудиторії;
– поєднання та послідовного використання різний прийомів тощо.
Оприлюднено матеріали «World Happiness Report 2020» – всесвітнього рейтингу щастя. Це восьмий поспіль документ, підготовлений Мережею рішень зі сталого розвитку, заснований на даних Всесвітнього опитування Gallup. Україна – на 123 місці зі 153 країн світу.
Оприлюднено матеріали «World Happiness Report 2020» – всесвітнього рейтингу щастя. Це восьмий поспіль документ, підготовлений Мережею рішень зі сталого розвитку, заснований на даних Всесвітнього опитування Gallup. Україна – на 123 місці зі 153 країн світу.
Звіти готують незалежні експерти, які виступають від власного імені, а не від інституцій.
Підготовка першої Доповіді про світове щастя проводилась в Інституті Землі при Колумбійському університеті за підтримки Лондонської школи економіки та Канадського інституту перспективних досліджень.
Центральною базою для звітів починаючи з 2013 року є Мережа рішень сталого розвитку (SDSN) і Центр сталого розвитку Колумбійського університету під керівництвом Джеффрі Д. Сакса, а також Всесвітнє опитування Gallup, – унікальний за діапазоном і можливостями для порівняння документ.
З матеріалами можна ознайомитись на сайті проєкту.
На інформаційному освітньому ресурсі «Освіта.ua» опубліковано консолідований рейтинг закладів вищої освіти України 2020 року.
На інформаційному освітньому ресурсі «Освіта.ua» опубліковано консолідований рейтинг закладів вищої освіти України 2020 року.
У якості вихідних даних для складання цього консолідованого рейтингу були використані матеріали найбільш авторитетних серед експертів та засобів масової інформації національних рейтингів навчальних закладів України, кожен з яких використовує різні критерії оцінювання ЗВО, а саме: “Топ-200 Україна”, “Scopus” та “Бал ЗНО на контракт”.
У топ-10 цього рейтингу увійшли:
– Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
– Національний університет “Києво-Могилянська академія”;
– Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
– Львівський національний університет імені Івана Франка;
– Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
– Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького;
– Національний університет “Львівська політехніка”;
– Одеський національний університет імені І. І. Мечникова;
– Національний медичний університет імені О.О. Богомольця;
– Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України.
Міністерство освіти і науки оновило Перелік національних контактних пунктів програми ЄС «Горизонт 2020» за тематичними напрямами. Опубліковано відповідний Наказ МОН від 17.08.2020 № 1063.
Міністерство освіти і науки оновило Перелік національних контактних пунктів програми ЄС «Горизонт 2020» за тематичними напрямами. Опубліковано відповідний Наказ МОН від 17.08.2020 № 1063.
У документі міститься інформація про 38 національних контактних пункти програми ЄС та національного координатора: на базі яких установ працюють пункти, хто ними керує, контактні дані.
Національним координатором мережі контактних пунктів наразі є керівник експертної групи з питань інтеграції до Європейського дослідницького простору директорату науки та інновацій МОН Віталій Чернюк.
Генеральний секретар ООН Антоніу Гутерріш представив концептуальну записку «Освіта в епоху пандемії COVID-19 і наступні роки». Він заявив, що пандемія призвела до найсерйозніших порушень у системі освіти у всьому світі і вперше за всю історію загрожує втратою навичок і знань не у одного покоління учнів.
Генеральний секретар ООН Антоніу Гутерріш представив концептуальну записку «Освіта в епоху пандемії COVID-19 і наступні роки». Він заявив, що пандемія призвела до найсерйозніших порушень у системі освіти у всьому світі і вперше за всю історію загрожує втратою навичок і знань не у одного покоління учнів.
У документі міститься заклик до національних органів влади та міжнародної спільноти об’єднати зусилля для того, щоб поставити проблеми освіти на перший план у програмах з відновлення та забезпечити інвестиції до сфери освіти. З цією метою ЮНЕСКО скличе спеціальну сесію Всесвітньої конференції з питань освіти до кінця поточного року.
Дані ЮНЕСКО показують, що у розпал кризи майже 1,6 мільярда учнів, що становить 94% від загальної кількості учнів в світі, в більш ніж 190 країнах постраждали від закриття навчальних закладів. На сьогоднішній день ця цифра становить 1 мільярд. А 100 країн ще не оголосили дату відновлення роботи шкіл.
У концептуальній записці наводяться прогнози ЮНЕСКО, згідно з якими 24 мільйони учнів, – від дошкільнят до студентів вищих навчальних закладів, – ризикують не повернутися до навчання у 2020 році після закриття установ у зв’язку з пандемією COVID-19.
Найбільша частка учнів, що входять до групи ризику, – 5.9 мільйонів осіб – проживає в країнах Південної і Західної Азії. Ще 5,3 мільйона учнів, які перебувають в групі ризику, проживають в країнах Африки на південь від Сахари. Обидва регіони зіштовхнулися з серйозними проблемами у галузі освіти ще до початку пандемії, що скоріше за все призведе до значного погіршення їх стану.
За інформацією ЮНЕСКО, у сфері вищої освіти, ймовірно, буде спостерігатися найвищий показник відсіву і прогнозоване скорочення кількості учнів на 3,5%, що призведе до скорочення на 7,9 мільйонів осіб.
Концептуальна записка ООН з цього питання публікується разом з кампанією #SaveOurFuture – «Врятувати наше майбутнє», мета якої – підвищити обізнаність про глобальну надзвичайну ситуацію у сфері освіти та закликати до збільшення інвестицій для створення більш досконалих, інклюзивних і стійких систем освіти у майбутньому.
Міністерство освіти і науки продовжує оновлення стандартів вищої освіти. Затверджено ще 50 нових компетентнісних стандартів вищої освіти, з яких: 27 – для освітнього ступеня «Бакалавр» та 23 – для освітнього ступеня «Магістр». Усього затверджено вже 150 стандартів «нового покоління» (100 для бакалаврів та 50 для магістрів).
Міністерство освіти і науки продовжує оновлення стандартів вищої освіти. Затверджено ще 50 нових компетентнісних стандартів вищої освіти, з яких: 27 – для освітнього ступеня «Бакалавр» та 23 – для освітнього ступеня «Магістр». Усього затверджено вже 150 стандартів «нового покоління» (100 для бакалаврів та 50 для магістрів).
Розроблено 291 стандарт із 354 запланованих. Для ОС «Бакалавр» розроблено 111 зі 112 необхідних, ОС «Магістр» – 111 зі 121 та доктора філософії – 69 зі 121 відповідно.
Нові стандарти замінюють застарілі галузеві стандарти і відповідають вимогам Болонського процесу. У стандартах не встановлено переліку нормативних дисциплін (як це було раніше), це дає більше можливостей вишам у створенні різноманітних освітніх програм.
Ці стандарти:
– базуються на компетентнісному підході (інтегральна, загальні та фахові компетентності) підготовки випускника;
– орієнтовані на результати студента для його успішного завершення навчання;
– відповідають спеціальностям відповідно до Національної рамки кваліфікацій;
– передбачають здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм;
– орієнтовані на щорічне оцінювання студентів та викладачів вишу, регулярне оприлюднення результатів таких оцінювань;
– запроваджують ефективну систему запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових працях викладачів та студентів.
Стандарти є основою для розроблення закладом або науковою установою освітньої програми, яка передбачає освітні компоненти для вільного вибору здобувачів освіти та має містити:
– вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання;
– перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність;
– загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання студентів.
Під час роботи над проєктами стандартів було опрацьовано понад 800 пропозиції, що надійшли від закладів вищої освіти, наукових установ та представників роботодавців.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Інструкція зі складання пошукового запиту
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад.Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».