За результатами пошуку знайдено:

записів - 4073

сторінок - 408

Присудження Державної премії України в галузі освіти

Присудження Державної премії України в галузі освіти

1 грудня 2020 року відбулось нагородження лауреатів Державної премії України в галузі освіти.

1 грудня 2020 року відбулось нагородження лауреатів Державної премії України в галузі освіти.

Премії присуджено за наступні досягнення та здобутки: 

– новітні (авторські) освітні технології, інноваційні методики, метою яких є забезпечення набуття та розвиток учнем ключових компетентностей Нової української школи, необхідних для успішної самореалізації особистості; 

– авторські методики викладання навчальних дисциплін у вищій школі, що забезпечують набуття студентами знань, умінь і практичних навичок, необхідних професійних, громадянських компетентностей; 

– створення умов для економічного зростання України;

– підвищення наукового рівня освітнього процесу освіти України;

– інтеграцію до європейського та світового освітнього простору.

Відповідно до Указу Президента України від 02.10.2020 № 418/2020  Державними преміями нагороджено 20 осіб у трьох номінаціях:

– «Дошкільна і позашкільна освіта» – за комплексну науково-прикладну роботу «Перспективність і наступність між дошкільною та початковою освітою засобами інтегрованої особистісно-орієнтованої технології в умовах Нової української школи»;

– «Професійно-технічна освіта» – за роботу «Інтегроване інформаційно-освітнє середовище та реабілітаційні заходи для забезпечення рівного доступу до якісної освіти осіб з особливими освітніми потребами»;

– «Вища освіта» – за роботу «Педагогічна система вищого військового закладу освіти в контексті розвитку сектору безпеки і оборони України».

Детальніше: https://bit.ly/33BLdDm 

Фото: МОН

2020-12-02
Поширити
Панорама інновацій: Українські винаходи та новітні розробки

Панорама інновацій: Українські винаходи та новітні розробки

Укрпатент пропонує для широкого ознайомлення підбірку винаходів та новітніх розробок зі світу інновацій.

Укрпатент пропонує для широкого ознайомлення підбірку винаходів та новітніх розробок зі світу інновацій.

Зокрема, представлені відомості про: 

– патент на корисну модель «Спосіб очищення та знезараження поверхонь і повітря салонів транспортних засобів»; 

– передавач звуку на основі лазеру, який може бути використаний для розроблення нового способу радіозв’язку; 

– патенту на новий біологічний пластик, який після використання повністю розкладається;

– спосіб перетворення отруйних рослин (борщівника Сосновського, сильфії пронизанолистої та сухостою) у папір.

Детальніше: https://bit.ly/2KOA63i, https://bit.ly/37sEdJY, https://bit.ly/3qjeJY8, https://bit.ly/39xT9JM, https://bit.ly/33vcZBy, https://bit.ly/3mqXq5j, https://bit.ly/2JrSs9H, https://bit.ly/2HUI9ui 

Фото: Укрпатент

2020-12-01
Поширити
Дистанційний курс «Додатки Google в освітній діяльності»

Дистанційний курс «Додатки Google в освітній діяльності»

З 7 по 28 грудня 2020 року буде проходити навчання за дистанційним курсом «Додатки Google в освітній діяльності». 

З 7 по 28 грудня 2020 року буде проходити навчання за дистанційним курсом «Додатки Google в освітній діяльності». 

Організатор – Академія цифрового розвитку.

Унікальний формат курсу побудований на живому спілкуванні з тренерами Академії цифрового розвитку, компетенції кожного з яких підтверджені сертифікацією Google for Education. Вони під час всього терміну навчання будуть консультувати, допомагати, супроводжувати слухачів, щоб створити ситуацію успіху й забезпечити комфортні умови навчання. 

Практика впровадження курсу за останні 5 років демонструє позитивні результати: підписано десять меморандумів про співпрацю з партнерами в освітньому і громадському секторі, органах влади і місцевого самоврядування; проведено вісім регіональних тренінгів;, укладено шість договорів на використання програми; навчання пройшли понад 10 тис. учасників; моделі, запропоновані слухачам під час навчання, практично використані у закладах освіти.

Програма курсу має гриф МОН від 29.01.2019 р. №22.1/12-Г-22. 

Детальніше: https://bit.ly/3qeI5H7, https://bit.ly/33OIR4j, https://bit.ly/37fdD7h, https://bit.ly/3loTgtr, https://bit.ly/2FUEbkD, https://bit.ly/2QXO2by

Фото: АЦР

2020-12-01
Поширити
Оголошення про захист на здобуття наукового ступеня

Оголошення про захист на здобуття наукового ступеня

Міністерством освіти і науки України 1 грудня 2020 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 1 грудня 2020 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Детальніше: https://bit.ly/2PNmWmp

2020-12-01
Поширити
Серія вебінарів для грантоотримувачів конкурсів НФДУ

Серія вебінарів для грантоотримувачів конкурсів НФДУ

8 та 9 грудня 2020 року в онлайн-форматі відбудуться вебінари для грантоотримувачів конкурсів «Наука для безпеки людини та суспільства» та «Підтримка досліджень провідних та молодих учених».

8 та 9 грудня 2020 року в онлайн-форматі відбудуться вебінари для грантоотримувачів конкурсів «Наука для безпеки людини та суспільства» та «Підтримка досліджень провідних та молодих учених».

Організатор – Національний фонд досліджень України.

На заходах переможцям конкурсів фахівці фонду нададуть пояснення, як правильно оформлювати звітну документацію за договорами про виконання наукових досліджень і розробок за рахунок грантової підтримки.

Детальніше: https://bit.ly/3mtY69Y 

Фото: НФДУ

2020-12-01
Поширити
Глобальна конвенція про визнання кваліфікації щодо вищої освіти

Глобальна конвенція про визнання кваліфікації щодо вищої освіти

ЮНЕСКО закликає до ратифікації Глобальної конвенції про вищу освіту, щоб зробити міжнародну академічну мобільність та визнання кваліфікації реальністю для мільйонів людей у всьому світі.

ЮНЕСКО закликає до ратифікації Глобальної конвенції про вищу освіту, щоб зробити міжнародну академічну мобільність та визнання кваліфікації реальністю для мільйонів людей у всьому світі.

Глобальна конвенція про визнання кваліфікацій вищої освіти була прийнята на 40-й сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО. Вона базується на існуючих регіональних конвенціях та формує основу для справедливого, прозорого і недискримінаційного визнання кваліфікацій вищої освіти. Особливість і значення Глобальної конвенції полягає в тому, що вона відкриває можливості для міжрегіональної академічної мобільності та пропонує універсальні принципи поліпшення практики визнання кваліфікацій.

Наразі понад 5,3 млн. студентів здобувають вищу освіту, половина з них навчається за межами рідного регіону. Швидке зростання міжнародної мобільності на університетському рівні, ймовірно, продовжиться. 

Конвенція спрямована на розширення доступу до вищої освіти у всьому світі шляхом сприяння міжнародному обміну студентами, викладачами, дослідниками та особами, які шукають роботу. Практична реалізація документу посилить міжнародну співпрацю у сфері вищої освіти та сприятиме підвищенню її якості у глобальному масштабі.

Детальніше: https://en.unesco.org/themes/higher-education/recognition-qualifications/global-convention, http://portal.unesco.org/en/ev.php-URL_ID=49557&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201.html 

2020-12-01
Поширити
Новий інструмент аналітики в Unicheck

Новий інструмент аналітики в Unicheck

Компанія Unicheck розробила новий інструмент аналітики, який дозволяє визначити середній відсоток оригінальності текстів певної колекції перевірених робіт.

Компанія Unicheck розробила новий інструмент аналітики, який дозволяє визначити середній відсоток оригінальності текстів певної колекції перевірених робіт.

Зокрема, щоб отримати відомості про дані щодо виявлених запозичень раніше необхідно було проводити самостійні підрахунки, беручи до уваги кількість студентів та викладачів, які перевіряють робити. 

Відтепер для отримання таких даних створено модуль аналітики. Новий інструмент підраховує кількість перевірених та завантажених студентських і викладацьких доробків, показує середній відсоток схожості у роботах певного курсу та допомагає проаналізувати динаміку процесів, пов’язаних з утвердженням академічної доброчесності у закладі освіти в цілому.

Детальніше: https://bit.ly/3qaYeNQ, https://bit.ly/36mC57f  

Фото: Unicheck

2020-11-30
Поширити
Огляд цифрової економіки країн ОЕСР 2020

Огляд цифрової економіки країн ОЕСР 2020

Огляд розвитку цифрової економіки країн ОЕСР за 2020 доступний для ознайомлення. 

Огляд розвитку цифрової економіки країн ОЕСР за 2020 доступний для ознайомлення. 

Документ представляє тенденції, аналізує нові можливості та виклики, пов’язані з розвитком цифрової економіки. Країни ОЕСР та країни-партнери використовують переваги інформаційно-комунікаційних технологій та мережі інтернет для досягнення цілей державної політики.  

На основі порівняльних даних сформовано картину регуляторної практики та варіанти політик у цій сфері. Ці відомості можуть бути використані для максимізації потенціалу цифрової економіки як рушійної сили інновацій та інклюзивного зростання. 

Це третє видання OECD з циклу “Цифрова економіка”, яке надає цілісний огляд попиту та пропозиції цифрової економіки, показує вплив  цифрової трансформації на економіку та суспільство, а також торкається питань пандемії COVID-19 як чинника, що посилює можливості та виклики цифрової трансформації.

Детальніше: https://bit.ly/3o5YKuL 

2020-11-30
Поширити
Щодо створення Вищої школи публічного управління

Щодо створення Вищої школи публічного управління

27 листопада 2020 року Комітет Верховної ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування спільно з Комітетом з питань освіти, науки та інновацій обговорили функціонування Національної академії державного управління при Президентові України.

27 листопада 2020 року Комітет Верховної ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування спільно з Комітетом з питань освіти, науки та інновацій обговорили функціонування Національної академії державного управління при Президентові України.

Зокрема, розглядалась пропозиція НАДС щодо створення в Україні аналога французької (ENA) або польської (KSAP) національних шкіл адміністрування. Ключовими завданнями такої школи має бути підвищення кваліфікації за сертифікатними програмами, навчання за професійними та короткостроковими програмами, а також експертно-аналітичне забезпечення.

Раніше було прийняте рішення, згідно із яким Національна академія державного управління при Президентові України та її регіональні інститути мають бути передані до сфери управління Міністерства освіти і науки (Указ Президента України № 487/2020 «Про впорядкування використання об’єктів державної власності, що перебувають в управлінні Державного управління справами»).

Детальніше: https://bit.ly/3fNZnGi, https://nads.gov.ua/news/nads-proponuye-stvoriti-vishchu-shkolu-publichnogo-upravlinnya 

Фото: НАДС

2020-11-30
Поширити
Тест на цифрову грамотність «Цифрограм»

Тест на цифрову грамотність «Цифрограм»

Понад 50 тисяч осіб звернулись до національного тесту на цифрову грамотність «Цифрограм».

Понад 50 тисяч осіб звернулись до національного тесту на цифрову грамотність «Цифрограм».

Завдання тесту систематизовано за сферами знань європейської рамки цифрових компетентностей для громадян DigComp 2.1., адаптованої українськими експертами. Тестування передбачає перевірку базових знань та навичок із цифрової грамотності у 6 сферах:

– основи комп’ютерної грамотності;

– інформаційна та медіаграмотність, вміння працювати з даними;

– створення цифрового контенту;

– комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві;

– безпека у цифровому середовищі;

– вирішення технічних проблем, навчання впродовж життя у цифровому суспільстві.

Відповіли на всі 90 запитань національного тесту й отримали сертифікат більше 34,5 тисяч (69% від тих, хто почав проходити тест). 

Найчастіше в якості цілі проходження національного тесту на цифрову грамотність респонденти зазначають «для власної самооцінки та вдосконалення цифрових компетенцій» (37% користувачів), популярним мотивом  також є «отримання сертифікату» (29% користувачів).
67% тих, хто проходить тест – працюють, 18% – навчаються, 52% відносяться до вікової категорії  31-60 років, 40% — 18-30 років.

Детальніше: https://bit.ly/2KK8lc6, https://osvita.diia.gov.ua/digigram 

2020-11-30
Поширити