За результатами пошуку знайдено:

записів - 4073

сторінок - 408

НАДУ передається до сфери управління МОН

НАДУ передається до сфери управління МОН

Національна академія державного управління при Президентові України та її регіональні інститути будуть передані до сфери управління Міністерства освіти і науки. Про це йдеться в Указі Президента України «Про впорядкування використання об’єктів державної власності, що перебувають в управлінні Державного управління справами» від 5.11.2020 № 487/2020.

Національна академія державного управління при Президентові України та її регіональні інститути будуть передані до сфери управління Міністерства освіти і науки. Про це йдеться в Указі Президента України «Про впорядкування використання об’єктів державної власності, що перебувають в управлінні Державного управління справами» від 5.11.2020 № 487/2020.

Рішення ухвалене на підставі звернення Київського національного університету імені Тараса Шевченка, до якого буде приєднана Академія. 

Науковий, науково-педагогічний, педагогічний, освітній потенціал НАДУ, її матеріально-технічна база будуть лише збережені. Здобувачі вищої освіти та інші особи, які навчаються у НАДУ, продовжать навчання й отримають додаткові можливості  для опанування знань. Професійний розвиток представників вищого корпусу державної служби та формування нової політики підготовки фахівців у галузі публічного управління здійснюватиметься із урахуванням вітчизняних та міжнародних практик. 

Детальніше: https://www.president.gov.ua/documents/4872020-35517, https://mon.gov.ua/ua/news/nadu-pri-prezidentovi-ukrayini-peredana-do-sferi-upravlinnya-mon-ukaz-prezidenta 

2020-11-09
Поширити
МОН пропонує для громадського обговорення змін до Порядку формування мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти

МОН пропонує для громадського обговорення змін до Порядку формування мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку формування мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти на основі індикативної собівартості». 

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку формування мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти на основі індикативної собівартості». 

Зауваження та пропозиції можна подати до 13 листопада 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/32n9tII, https://bit.ly/3ldr0um 

2020-11-09
Поширити
МОН працюватиме над якістю е-підручників

МОН працюватиме над якістю е-підручників

Електронні підручники є зручним інструментом, який допомагає опрацьовувати матеріал. У період дистанційного або змішаного навчання зростають потреби доступу до якісного контенту: е-посібників, опитувальників, курсів та інтерактивних платформ. 

Електронні підручники є зручним інструментом, який допомагає опрацьовувати матеріал. У період дистанційного або змішаного навчання зростають потреби доступу до якісного контенту: е-посібників, опитувальників, курсів та інтерактивних платформ. 

МОН працюватиме над збільшенням кількості таких ресурсів, але водночас контролюватиме їхню якість. «… наявність якісних електронних ресурсів дозволяє на високому рівні опанувати теоретичний блок програми. Я переконаний, що об’єднавши зусилля усіх зацікавлених сторін – бізнесу, громади та освітнього сектору, – ми можемо створити багато корисних та сучасних освітніх ресурсів».  Про це заявив заступник Міністра освіти і науки України Артур Селецький. 

Детальніше: https://bit.ly/2U7MyfZ 

2020-11-09
Поширити
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дуальну форму здобуття освіти

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дуальну форму здобуття освіти

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. 

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. 

Мета документу – створення правового підґрунтя підготовки фахівців вищої та фахової передвищої освіти за дуальною формою здобуття освіти і умов для повноцінного впровадження дуальної форми здобуття вищої та фахової передвищої освіти. Це сприятиме вдосконаленню системи підготовки висококваліфікованих фахівців і забезпеченню успішної адаптації студентів-випускників до професійної діяльності. 

До переваг такої форми навчання студента відносяться: професійна спрямованість; отримання навичок командної роботи; відповідальність; фінансова незалежність.  Разом із тим, ЗВО отримує можливості для підвищення якості освіти за рахунок оперативної корекції освітніх програм; проведення прикладних наукових досліджень; зміцнення конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. При цьому бізнес отримує можливість впливу на підготовку кадрів, отримує професійно підготовленого фахівця.

Пропозиції можна подати до 28 листопада 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/36b0Lyc, https://bit.ly/2JKezbr, https://bit.ly/3p7HmXM 

Фото: МОН

2020-11-09
Поширити
Навчання з використання цифрових інструментів для дистанційного навчання

Навчання з використання цифрових інструментів для дистанційного навчання

12-22 листопада 2020 року  відбудеться навчання для педагогічних працівників за курсом «Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії», організоване Google Україна за підтримки МОН. 

12-22 листопада 2020 року  відбудеться навчання для педагогічних працівників за курсом «Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії», організоване Google Україна за підтримки МОН. 

Під час навчання учасники опрацьовуватимуть матеріали з таких практичних напрямів:

– можливості додатків Google Workspace (G Suite) при роботі з вебінтерфейсом персональних комп’ютерів;

– використання додатків Google Workspace (G Suite) на мобільних пристроях;

– опрацювання основних налаштувань безпечної роботи в Інтернеті.

Під час навчання слухачам буде надано методичний супровід та консультації, доступ до тимчасового персонального облікового запису в реальній системі для ознайомлення з системою G Suite for Education. Ефективний зворотній зв’язок із учасниками курсу налаштований через системи сповіщень, здачі робіт, отримання приватних консультацій до кожного завдання в середовищі Google Класу. Окремо буде забезпечено можливість вчителям отримати консультації через спеціально організовані зустрічі з тренерами в Google Meet.

Детальніше: https://bit.ly/36gI0tw, https://bit.ly/3kRpXjw, https://bit.ly/2Gr8gs5 

Фото: МОН

2020-11-09
Поширити
Повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії

Повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії

Міністерством освіти і науки України 3 грудня 2020 року відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167, оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Міністерством освіти і науки України 3 грудня 2020 року відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167, оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Детальніше: https://bit.ly/38usTza  

2020-11-09
Поширити
«Літаюча тарілка», Флоріан Юр’єв та Savekyivmodernism

«Літаюча тарілка», Флоріан Юр’єв та Savekyivmodernism

28 жовтня 2020 року в рамках кіноклубу Docudays UA відбудеться онлайн-перегляд документального фільму Олексія Радинського «Колір фасаду: синій».

28 жовтня 2020 року в рамках кіноклубу Docudays UA відбудеться онлайн-перегляд документального фільму Олексія Радинського «Колір фасаду: синій».

Фільм присвячений Флоріану Юр’єву, відомому архітектору, художнику, скрипковому майстру та поету. Саме Ф. Юр’єв є автором будівлі Українського інституту науково-технічної інформації, частиною якої є «Літаюча тарілка» на Либідській площі. Нещодавно будівлі присвоєно статус архітектурної пам’ятки національного значення. Також автори фільму анонсують обговорення досвіду ініціативи Savekyivmodernism, збереження об’єктів радянського модернізму.

У дискусії братимуть участь режисер Олексій Радинський, архітектор, співзасновник Savekyivmodernism Віктор Герасименко, архітектор Олександр Бурлака. Модератор – журналіст Центру прав людини ZMINA Єлизавета Сокуренко.

Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.

Детальніше: https://bit.ly/34uVCBx, https://bit.ly/2HvJO9b, https://bit.ly/35PCwpthttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfYLyfHa9oPKgEcw1Lhbg1sd4MNr8ggeBnqTXLzRTctncEHog/viewform

2020-10-26
Поширити
ЮНЕСКО: Декларація щодо зміцнення системи освіти

ЮНЕСКО: Декларація щодо зміцнення системи освіти

22 жовтня 2020 року голови держав, урядів та міністри з понад 70 країн світу на позачерговій сесії Глобальної конференції ЮНЕСКО з питань освіти  ухвалили Декларацію щодо комплексу  глобальних пріоритетних дій для захисту фінансування та зміцнення системи освіти від наслідків, спричинених пандемією COVID-19.

22 жовтня 2020 року голови держав, урядів та міністри з понад 70 країн світу на позачерговій сесії Глобальної конференції ЮНЕСКО з питань освіти  ухвалили Декларацію щодо комплексу  глобальних пріоритетних дій для захисту фінансування та зміцнення системи освіти від наслідків, спричинених пандемією COVID-19.

В ухваленій Декларації визначені пріоритетні заходи для відновлення системи освіти на період до кінця 2021 року: 

– захист національного та міжнародного фінансування освіти (збільшення внутрішнього фінансування та міжнародної допомоги освіті);

– безпечне відкриття шкіл (безпечне та гігієнічне середовище, спроможність навчальних закладів впроваджувати зміни, прискорене навчання та коригування шкільного календаря);

– інклюзія, рівноправність та гендерна рівність (посилення готовності, стійкості, включеності для запобігання нерівності в освіті, забезпечення повернення всіх учнів до школи та освітніх програм); 

– переосмислення викладання та навчання  (підтримка викладачів шляхом постійного професійного розвитку в галузі ІКТ, забезпечення їх соціального та емоційного добробуту, соціальний діалог);

– використання рівноправного зв’язку та технологій для навчання (гібридні моделі навчання з адекватною інфраструктурою, рівним доступом до інтернету та оцифрованих навчальних програм, набуття цифрових навичок).

Учасники Глобальної конференції ЮНЕСКО з питань освіти у часи пост-COVID-19 закликали міжнародну спільноту до інвестування в освіту з метою запобігання катастрофи цілого покоління. Одна з найбільших освітніх компаній «Save Our Future» у взаємодії з понад 600 громадськими організаціями, фондами, ЗМІ та молоддю презентувала Білу книгу, яка містить конкретні рекомендації для урядів світу щодо вдосконалення систем освіти.

Запис трансляції позачергової сесії доступний за посиланням: https://youtu.be/di4IctzIz6Y 

Детальніше: https://en.unesco.org/news/education-post-covid-19-extraordinary-session-global-education-meeting-2020-gemhttps://en.unesco.org/sites/default/files/gem2020-extraordinary-session-draft-declaration-en.pdf, https://unsdg.un.org/resources/policy-brief-education-during-covid-19-and-beyond, https://bit.ly/3jCIUFq 

2020-10-26
Поширити
Електронний модуль переоформлення ліцензій у сфері вищої освіти

Електронний модуль переоформлення ліцензій у сфері вищої освіти

Міністерство освіти і науки України ініціювало розробку модуля «Переоформлення ліцензій за рівнями вищої освіти та освітніми програмами» в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – ЄДЕБО). 

Міністерство освіти і науки України ініціювало розробку модуля «Переоформлення ліцензій за рівнями вищої освіти та освітніми програмами» в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – ЄДЕБО). 

Ініціатива забезпечить виконання п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти» від 18.12.2019 № 392-IX щодо забезпечення права закладам освіти на переоформлення ліцензій на провадження освітньої діяльності за відповідними рівнями вищої освіти та освітніми програмами, для яких запроваджено додаткове регулювання, за якими фактично здійснюється підготовка фахівців, із збереженням ліцензованого обсягу без проходження ліцензування у серпні 2020 року. 

Цей модуль забезпечить автоматизований процес переоформлення ліцензій у сфері вищої освіти. Для коректної роботи модулю МОН звернулось до  закладів вищої освіти забезпечити перевірку їх даних у ЄДЕБО.

Після завершення процедур перевірки даних та тестування модулю МОН в електронному форматі за даними ЄДЕБО розпочне переоформлення ліцензій у сфері вищої освіти на провадження освітньої діяльності за відповідними рівнями вищої освіти та освітніми програмами, для яких запроваджено додаткове регулювання, за якими фактично здійснюється підготовка фахівців.

Детальніше: https://bit.ly/3kmvTkm 

Фото: МОН

2020-10-22
Поширити
Залучення інвестицій ЄС в освіту, дослідження та інновації

Залучення інвестицій ЄС в освіту, дослідження та інновації

21 жовтня 2020 року Президенти Німецької конференції ректорів, університетів Австрії та Асоціації університетів Нідерландів, які є членами Європейської асоціації університетів (EUA), підписали спільну заяву. В ній вони закликають уряди визнати цінність освіти, досліджень та інновацій розвитку ЄС. EUA підтримує документ «Останній шанс інвестувати у європейську вищу освіту та дослідження».

21 жовтня 2020 року Президенти Німецької конференції ректорів, університетів Австрії та Асоціації університетів Нідерландів, які є членами Європейської асоціації університетів (EUA), підписали спільну заяву. В ній вони закликають уряди визнати цінність освіти, досліджень та інновацій розвитку ЄС. EUA підтримує документ «Останній шанс інвестувати у європейську вищу освіту та дослідження».

Наразі тривають переговори щодо семирічного бюджету. Підписанти наголошують, що політики повинні діяти швидко, щоб визначити правильний курс на успішне майбутнє, значно збільшивши кошти на такі провідні програми, як Horizon Europe та Erasmus+. Важливо, щоб відповідне обговорення відбувалось на національному рівні та в національних ЗМІ.  

У тісній співпраці з європейськими національними університетськими асоціаціями EUA виступає за достатнє, стійке і доступне фінансування ЄС для університетів. Асоціація заохочує та підтримує своїх членів у забезпеченні інвестицій у дослідження, інновації та освіту.  Нове покоління програм, які фінансуються ЄС, розпочнеться у січні 2021 року. EUA підтримує зусилля Європейського Парламенту у спробах активізувати програми, орієнтовані на майбутнє, такі як Horizon Europe та Erasmus+.

Детальніше: https://bit.ly/3dQxJaU, https://bit.ly/3kn7dIy, https://eua.eu/resources/campaigns/8-eu-funding-for-universities.html 

2020-10-22
Поширити