За результатами пошуку знайдено:

записів - 3870

сторінок - 387

ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ

ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ

Erasmus Stduent Network Ukraine, Національний Еразмус+ офіс в Україні та Українська студентська Ліга в рамках проєкту Ukrainian Students Worldwide та ініціативи #StudyForUkraine проводять другий раунд опитування «Українські студенти за кордоном 2.

Erasmus Stduent Network Ukraine, Національний Еразмус+ офіс в Україні та Українська студентська Ліга в рамках проєкту Ukrainian Students Worldwide та ініціативи #StudyForUkraine проводять другий раунд опитування «Українські студенти за кордоном 2.

0». Його мета – з’ясувати виклики, з якими стикаються тимчасово переміщені особи, що продовжують навчання, оцінити їх настрій, визначити, чи мають вони плани щодо повернення в Україну, а також дізнатись про реальні форми молодіжної дипломатії. Результати опитування будуть покладені в основу рекомендацій для вітчизняних освітніх інституцій та враховані при розробленні стратегії реінтеграції української молоді у повоєнну розбудову України. Взяти участь в опитуванні можна до 15 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3YE9Itf, https://bit.ly/3mJaAiQ, https://bit.ly/3mAYJU5

2023-03-10
Поширити
ОЕСР: ЗБІРНИК ПОКАЗНИКІВ ПРОДУКТИВНОСТІ ОЕСР, 2023

ОЕСР: ЗБІРНИК ПОКАЗНИКІВ ПРОДУКТИВНОСТІ ОЕСР, 2023

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Збірник показників продуктивності ОЕСР, 2023».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Збірник показників продуктивності ОЕСР, 2023».

У ньому продуктивність визначається як співвідношення між обсягом випуску продукції та обсягом витрат, що дозволяє вимірювати ефективність використання таких виробничих ресурсів, як праця та капітал. Власне продуктивність є ключовим джерелом економічного зростання та конкурентоспроможності, а показники продуктивності, які можна порівняти на міжнародному рівні, є відправною точкою для аналізу економічної ефективності національних господарських систем. У звіті представлений всебічний огляд продуктивності в країнах ОЕСР та країнах G20: проаналізовані рівні продуктивності праці, динаміка зростання продуктивності праці, визначена багатофакторна продуктивність, а також продуктивність праці у розрізі підприємств, інвестицій та трудових доходів за країнами. Окремо наведені відомості про вимірювання та еволюцію продуктивності після пандемії COVID-19, включно з аналізом внутрішньогалузевих змін (звіт та прогноз).

Детальніше: https://bit.ly/3ZOlanH, https://bit.ly/3kZ6nap, https://doi.org/10.1787/74623e5b-en

2023-03-10
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Київщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Київщини:

– Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів https://repository.kristti.com.ua/

– Білоцерківського національного аграрного університету http://rep.btsau.edu.ua/

– Університету Григорія Сковороди в Переяславі https://repository.kristti.com.ua

– Університету державної фіскальної служби України https://dpu.edu.ua/elektronni-resursy/instytutsiinyi-repozytarii

2023-03-09
Поширити
СИНДРОМ НИЩІВНОГО САМОЗВАНЦЯ

СИНДРОМ НИЩІВНОГО САМОЗВАНЦЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Малік Джонсон «Синдром нищівного самозванця майже змусив мене кинути університет».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Малік Джонсон «Синдром нищівного самозванця майже змусив мене кинути університет».

Автор говорить про відчуття академічної неадекватності та відчуження, яке виникає під час навчання в університеті. Воно здатне підштовхнути не готових до високих навантажень першокурсників до саморуйнівної поведінки та думок про те, щоб відмовитись від подальшого навчання. Труднощі, з якими стикаються студенти у перший рік, складно подолати самотужки. Іноді цьому не допомагають звернення по допомогу до викладачів, що загострює проблему. Синдром самозванця є справжньою проблемою. Для його подолання університети спрямовують студентів-першокурсників на спеціальний курс, де вони можуть отримати практичні навички тайм-менеджменту, ознайомитись з можливостями доступу до послуг та офісів кампусу, набути знань щодо розпізнавання та боротьби із синдромом самозванця. Автор наголошує, що збільшення притоку студентів до університетів потребує особливої уваги до таких викликів, як «синдром самозванця», визнання складних емоційних потреб студентів-першокурсників та створення умов для максимально повного розкриття їхнього освітнього потенціалу у комфортних умовах університету.

Детальніше: https://bit.ly/3mASkby, https://www.timeshighereducation.com/blog/first-rule-impostor-syndrome-you-talk-about-impostor-syndrome, https://www.greatschools.org/gk/articles/struggles-first-generation-college-students-face/

2023-03-09
Поширити
ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

5 березня 2023 року офіційно набула чинності Глобальна конвенція про вищу освіту.

5 березня 2023 року офіційно набула чинності Глобальна конвенція про вищу освіту.

Конвенція є інструментом Організації Об’єднаних Націй для зміцнення студентської мобільності та міжуніверситетської співпраці, підтримки студентів і власників кваліфікацій вищої освіти в усьому світі. Вона поширює принципи п’яти регіональних конвенцій ЮНЕСКО про вищу освіту на міжрегіональну мобільність, розширює міжнародне визнання і підтримує студентів, які шукають можливості для навчання за межами свого регіону, вирівнюючи умови і розширюючи доступ до якісної вищої освіти. Конвенція також захищає права біженців, які не мають відповідних документів про вищу освіту. Набуття чинності Глобальною конвенцією є трансформаційною подією для вищої освіти у напрямку Цілі сталого розвитку 4.3 щодо якісної вищої освіти. Вона має стати потужним інструментом створення більш справедливого, доступного та сталого майбутнього для всіх, де кожен має можливість навчатися, розвиватися і досягати успіху.

Детальніше: https://bit.ly/3ZMi7vE, https://bit.ly/3IXUlGc, https://www.unesco.org/en/legal-affairs/global-convention-recognition-qualifications-concerning-higher-education?hub=66535

2023-03-09
Поширити
RAWMATERIALS ACCELERATOR

RAWMATERIALS ACCELERATOR

В рамках програми RawMaterials Accelerator оголошено конкурс для стартапів, найкращим з яких нададуть допомогу у доведенні ідеї до рівня інноваційного бізнесу та партнерстві з мережею EIT RawMaterials.

В рамках програми RawMaterials Accelerator оголошено конкурс для стартапів, найкращим з яких нададуть допомогу у доведенні ідеї до рівня інноваційного бізнесу та партнерстві з мережею EIT RawMaterials.

Також обрані учасники познайомляться з клієнтами партнерської мережі, готовими упроваджувати інновації. EIT RawMaterials Accelerator надає підтримку на етапі пошуку, будівництва та зростання стартапів. Кожен з них має конкретні цілі, процеси та схеми фінансування, розмір якого становить від 10 тис. до 80 тис. євро. Команди стартапів візьмуть участь в індивідуальних та групових тренінгах, отримають фінансування та допомогу в закріпленні у місцевій та національній екосистемах. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 20 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3JlW3Tf, https://bit.ly/3yhdcaq, https://bit.ly/3IXnAJ9

2023-03-09
Поширити
ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ МОН ПРО НАУКУ

ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ МОН ПРО НАУКУ

Міністерство освіти і науки України інформує, що на офіційному сайті МОН у розділі «Наука» створено нову рубрику «Просто про науку».

Міністерство освіти і науки України інформує, що на офіційному сайті МОН у розділі «Наука» створено нову рубрику «Просто про науку».

Вона призначена для розміщення матеріалів про розробки українських вчених, які мають важливе значення для економіки, підготовлених у рамках спільної роботи МОН, Ради молодих учених при МОН та Офісу підтримки вченого. Наразі вже доступні для ознайомлення публікації з різних галузей знань – медицини, екології, енергетики, педагогіки. Матеріали розповідають про ресурсозберігаючі методи модифікації функціонально-технологічних характеристик молочної сироватки, технології біоресурсної диверсифікації джерел енергії на базі генераторів-утилізаторів, електронну бібліотеку Національної академії педагогічних наук України; систему багатофункціональної магнітолазерної терапії; виготовлення одноразового посуду із кукурудзи, ресурсозберігаючу технологію перероблення рослинної сировини, адаптивну систему індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання тощо.

Детальніше: https://bit.ly/3IYlGbt, https://bit.ly/3ISyxMa

2023-03-09
Поширити
ОЕСР: ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Посилення відповідальності у сфері штучного інтелекту: управління ризиками продовж усього життєвого циклу для надійного ШІ, що заслуговує на довіру» із серії «Робочі документи OCDE про цифрову економіку».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Посилення відповідальності у сфері штучного інтелекту: управління ризиками продовж усього життєвого циклу для надійного ШІ, що заслуговує на довіру» із серії «Робочі документи OCDE про цифрову економіку».

У ньому представлене бачення щодо відповідальності та ризиків у системах штучного інтелекту (ШІ), а також інтеграції системи управління ризиками та життєвого циклу для створення надійного ШІ. Описані процеси й технічні характеристики, які можуть сприяти впровадженню ціннісних принципів для надійного ШІ, визначаються інструменти та механізми для оцінювання та управління ризиками на кожному етапі життєвого циклу системи ШІ. Звіт базується на рамкових документах ОЕСР, зокрема – Принципах ОЕСР щодо ШІ, життєвого циклу системи ШІ та рамках ОЕСР для класифікації систем ШІ, а також рамками управління ризиками ISO 31000, Керівництві ОЕСР з належної перевірки для відповідальної ділової поведінки та рамках управління ризиками ШІ Національного інституту стандартів і технологій США.

Детальніше: https://bit.ly/3SS8SI5, https://bit.ly/3ZppadS, https://doi.org/10.1787/2448f04b-en

#НРАТ_Усі новини на порталі #НРАТ_Науковцям новини #НРАТ_Освітянам новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-03-09
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Івано-Франківщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Івано-Франківщини:

– Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу http://elar.nung.edu.ua/
– Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника http://lib.pnu.edu.ua:8080/
2023-03-08
Поширити
CHATGPT ЯК ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

CHATGPT ЯК ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дженніфер Роуз «ChatGPT як інструмент навчання, а не інструмент обману».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дженніфер Роуз «ChatGPT як інструмент навчання, а не інструмент обману».

Автор розмірковує над питанням використання ChatGPT в якості інструменту стимулювання внутрішнього зворотного зв’язку зі студентами і сприяння їхньому навчанню, розвиткові нових навичок. Те, що інструменти ШІ можуть використовуватись студентами для написання переконливих ессе або відповідей на запитання, лякає викладачів, оскільки багато іспитів та індивідуальних завдань наразі проводяться онлайн. Тут відкривається можливість ШІ-рерайтерів, у т.ч. – ChatGPT. Разом із тим, при умілому використанні ШІ студенти можуть покращити свої знання, підтвердити вміння критично мислити, проявити креативність. Викладачі можуть використовувати його як інструмент навчання, який звільняє час для дискусій, досліджень і критичної педагогіки. Таким чином здобувачі освіти розвиватимуть навички мислення вищого порядку. Зважаючи на це, автор публікації рекомендує викладачам творчо і без страху використовувати ChatGPT. Він називає його «чудовою відправною точкою для будь-якого науковця».

Детальніше: https://bit.ly/3ZJrpbD, https://bit.ly/3STQNcA, https://openai.com

#Усі новини на порталі #Науковцям новини #Освітянам новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-03-08
Поширити