За результатами пошуку знайдено:

записів - 3445

сторінок - 345

КОНКУРС ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ FNP

КОНКУРС ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ FNP

Фундація польської науки (FNP) оголосила другий конкурс польсько-українських дослідницьких проєктів у галузі соціальних та гуманітарних наук.

Фундація польської науки (FNP) оголосила другий конкурс польсько-українських дослідницьких проєктів у галузі соціальних та гуманітарних наук.

Конкурс проводиться в рамках ініціативи FNP «Для України – програми підтримки вчених з України, які співпрацюють з вченими з Польщі». Програма адресована вченим, що мають як мінімум ступень доктора філософії, які до 24 лютого 2022 року працювали в установах, що проводять наукові дослідження в Україні та вчених, які працюють в наукових установах Польщі. Розмір дофінансування кожного з проєктів-переможців тривалістю 12 місяців становить 268,8 тис. злотих. Бюджет включає в себе як винагороди для заявників, так і безпосередньо витрати на дослідження. Програма дозволяє створення ділових партнерств між установами та Фундацією польської науки для підтримки українських дослідників у реалізації наукових проєктів. Заявку можна подати до 30 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3dk3L2s, https://bit.ly/3p4By2t, https://bit.ly/3vLBY1q, https://bit.ly/3SAVO9u, https://bit.ly/3A8JyGb

2022-08-09
Поширити
РЕЙТИНГ ЗВО ЗА ВЕРСІЄЮ WEBOMETRICS

РЕЙТИНГ ЗВО ЗА ВЕРСІЄЮ WEBOMETRICS

Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу Ranking Web of Universities (Webometrics /July 2022 Edition 2022.2).

Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу Ranking Web of Universities (Webometrics /July 2022 Edition 2022.2).

Понад 31 тис. закладів вищої освіти оцінювалась за показниками visibility /Impact (кількість зовнішніх джерел, які містять зворотні посилання на веб-сторінки установи, що розраховується за показниками інструментів Ahrefs та Majestic), transparency/or openness (кількість цитат топ-авторів установи за показниками Google Scholar Profiles) та excellence/or scholar (кількість статей дослідників установи, які входять до 10% найбільш цитованих у 27 дисциплінах за розрахунками Scimago). Від України в рейтингу представлено понад 200 ЗВО. До першої десятки найкращих вітчизняних закладів вищої освіти України увійшли: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Сумський державний університет, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Національний авіаційний університет, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Харківський національний університет радіоелектроніки, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Національний університет біоресурсів і природокористування України, Національний університет «Львівська політехніка», Тернопiльський національний медичний Університет.

Детальніше: https://bit.ly/3QzEksp, https://ahrefs.com/, https://majestic.com/, https://bit.ly/3vP5x2j, https://bit.ly/3Pc1SlI, https://bit.ly/3Sum0Cy

2022-08-09
Поширити
СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ПРОЄКТУ ОЦІНЮВАННЯ

СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ПРОЄКТУ ОЦІНЮВАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кетрін Вельбург «Проєкт оцінювання, що підтримує справжнє навчання (перешкоджає списуванню)».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кетрін Вельбург «Проєкт оцінювання, що підтримує справжнє навчання (перешкоджає списуванню)».

У ній автор ділиться порадами щодо створення навчального середовища та організації оцінювання за результатами навчання, що має сприяти автентичному навчанню та нівелювати спокусу шахрайства. Пропонується зосередитись на цінності того, чому навчались слухачі; використовувати більше питань типу тематичного дослідження; розвивати та використовувати попередні завдання; припускати, що кожен іспит чи завдання проводиться у форматі відкритої нотатки чи відкритої книги; обговорювати академічну чесність. Це може допомогти студентам брати участь у справжньому навчанні упродовж життя, створивши очікування того, що вони зможуть зробити свій особистий внесок у навчальне середовище та отримати якісні знання. У такому разі викладач створюватиме у студентів стимули продовження навчання за межами конкретного курсу.

Детальніше: https://bit.ly/3vPQGEA, https://bit.ly/3SBkVch

2022-08-09
Поширити
ШКОЛА ЦИФРОВОГО БИЗНЕСУ

ШКОЛА ЦИФРОВОГО БИЗНЕСУ

Компанія Genesis, Київська школа економіки та SET Університет запускають програму зі створення та просування цифрових IT-продуктів «Школа цифрового бізнесу» (School of Digital Business).

Компанія Genesis, Київська школа економіки та SET Університет запускають програму зі створення та просування цифрових IT-продуктів «Школа цифрового бізнесу» (School of Digital Business).

Вона базується на чотирьох блоках, які надають комплексне розуміння ринку цифрових продуктів, знайомлять з повним циклом процесу запуску бізнесу, розкривають специфіку підготовки та виведення продукту на ринок, допомагають розвинути відповідні навички співпраці з командою та стейкхолдерами. Слухачі зможуть перейняти досвід C-Level спеціалістів компанії Genesis, отримати знання від лекторів SET University, доповнити академічну базу знаннями від лекторів Київської школи економіки. Заявку на участь можна подати до 21 серпня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3A5tnJC, https://bit.ly/3QpbmuU, https://bit.ly/3BWPeo1, https://bit.ly/2t577Ms, https://bit.ly/3QcBlpY

2022-08-09
Поширити
НОВА СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ ВІД NCN

НОВА СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ ВІД NCN

Національний науковий центр Польщі (NCN) запускає нову спеціальну стипендіальну програму для студентів та дослідників з України, які знайшли чи знайдуть притулок у Польщі.

Національний науковий центр Польщі (NCN) запускає нову спеціальну стипендіальну програму для студентів та дослідників з України, які знайшли чи знайдуть притулок у Польщі.

Програма надаватиме підтримку студентам та дослідникам для продовження ними навчання у магістратурі та докторантурі або здобуття іншої освіти у польських наукових установах. Стипендії виплачуватимуть від 6 до 12 місяців. Отримувачі стипендій матимуть змогу проводити до половини цього часу в Україні та здійснювати своє навчання віддалено. Стипендіальна програма фінансується за рахунок грантів ЄЕЗ та Норвегії у рамках Програми фундаментальних досліджень NCN. Заявку можна подати до 26 серпня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3BXMt5w, https://bit.ly/3PgffBK, https://bit.ly/3Qruhp1

2022-08-09
Поширити
ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО МОБІЛІЗАЦІЙНУ ПІДГОТОВКУ ТА МОБІЛІЗАЦІЮ»

ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО МОБІЛІЗАЦІЙНУ ПІДГОТОВКУ ТА МОБІЛІЗАЦІЮ»

Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації науковим, науково-педагогічним і педагогічним працівникам.

Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації науковим, науково-педагогічним і педагогічним працівникам.

Відтепер не підлягають призову під час мобілізації наукові, науково-педагогічні, педагогічні працівники, за умови роботи в наукових установах і організаціях, закладах вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) чи загальної середньої освіти (за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки).

Детальніше: https://bit.ly/3QaG3o1, https://bit.ly/3BPlDwn

2022-08-09
Поширити
ЗВІТ ОЕСР: СТРАТЕГІЇ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

ЗВІТ ОЕСР: СТРАТЕГІЇ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Стратегії боротьби з корупцією та громадської доброчесності – інформація про нові показники ОЕСР» із серії «Робочі документи Департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Стратегії боротьби з корупцією та громадської доброчесності – інформація про нові показники ОЕСР» із серії «Робочі документи Департаменту економіки ОЕСР».

У ньому наведені нові індикатори суспільної чесності ОЕСР, які являють собою альтернативу показникам, які наразі використовуються для визначення корупції у суспільстві. Вони ґрунтуються на даних країн-членів, а не на експертних оцінках та розкладають загальне поняття корупції на конкретні ризики, вимірюють вплив нормативних актів, інститутів та практик. Перший набір даних охоплює 36 країн. Він демонструє, що загальносоціальний підхід до стримування найбільш серйозних і згубних форм корупції (таких, як неправомірний вплив, політична та масштабна корупція) не набув належного розповсюдження. У багатьох країнах немає стратегічних цілей високого рівня у боротьбі з названими формами корупції, а у країнах, які ставлять перед собою такі цілі, їх реалізація зазвичай залишається низькою. Процес розроблення стратегій доброчесності та боротьби з корупцією має бути більш прозорим та інклюзивним.

Детальніше: https://bit.ly/3bBvwmL, https://bit.ly/3Q71SoH, https://doi.org/10.1787/a925c7fd-en

2022-08-09
Поширити
ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

11 серпня 2022 року відбудеться вебінар «Презентація наукових здобутків вченого» із серії «Clarivate науковцям».

11 серпня 2022 року відбудеться вебінар «Презентація наукових здобутків вченого» із серії «Clarivate науковцям».

Під час заходу розглядатимуться основні наукометричні показники, які використовуються для наукової діяльності, пошукова система Web of Science, робота з авторськими профілями на Publons, Orcid, ResearchGate, Google Scholar. Організатор – Clarivate.

Детальніше: https://bit.ly/3JHdLze, https://bit.ly/3OOv4Ac https://bit.ly/3395z9N

2022-08-08
Поширити
ЗВІТ CLARIVATE: НАУКИ ПРО ОКЕАН

ЗВІТ CLARIVATE: НАУКИ ПРО ОКЕАН

Компанія Clarivate опублікувала новий звіт про глобальні дослідження Інституту наукової інформації™ у галузі наук про океан «Науки про океан: проблеми стійкості підвищують актуальність досліджень».

Компанія Clarivate опублікувала новий звіт про глобальні дослідження Інституту наукової інформації™ у галузі наук про океан «Науки про океан: проблеми стійкості підвищують актуальність досліджень».

У ньому аналізуються результати вивчення океану за останні два десятиліття. Автори вважають, що наукові дослідження з питань океану мають зростати, щоб допомогти людству упоратися з такими нагальними проблемами, як забруднення мікропластиком та зміна клімату. Зазначається, що обсяг наукових досліджень у галузі наук про океан з 2000 до 2020 року збільшився утричі. Розглядаються прогалини та тенденції у міжнародному співробітництві щодо дослідження світового океану та завдання, які мають бути виконані для досягнення Цілі 14 сталого розвитку ООН «Життя під водою».

Детальніше: https://bit.ly/3Q6ASp1, https://bit.ly/3zDYN8i, https://bit.ly/3bxU8wW

2022-08-08
Поширити
РОЗШИРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ У ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ

РОЗШИРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ У ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ

Європейський центр цифрової освіти оголосив прийом заявок на участь у програмі «Акселератор цифрової освіти 2022 року» (Digital Education Accelerator 2022).

Європейський центр цифрової освіти оголосив прийом заявок на участь у програмі «Акселератор цифрової освіти 2022 року» (Digital Education Accelerator 2022).

Програма спрямована на удосконалення освітніх практик та допомогу сектору освіти щоб зробити цифрові освітні практики інноваційними. На основі “Плану дій з цифрової освіти” та спостереження за потребами і можливостями для впровадження інновацій у сфері цифрової освіти, програма цьогоріч зосередиться на трьох темах: незахищені та вразливі групи населення; залучення до цифрової освіти; навички 21 століття. Інноваторам із усіх секторів освіти пропонується представити свої інноваційні рішення у галузі цифрової освіти. Заявки на участь у програмі можна подати до 15 серпня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3BMmwWO, https://bit.ly/3Jxu0ic

2022-08-08
Поширити