Search results found:

posts - 3576

pages - 358

ПРОБЛЕМИ І ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ НАУКИ

ПРОБЛЕМИ І ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ НАУКИ

29 листопада 2022 року відбудеться міжнародний симпозіум «Наука України в умовах сучасних викликів і загроз: проблеми і пріоритети розвитку».

29 листопада 2022 року відбудеться міжнародний симпозіум «Наука України в умовах сучасних викликів і загроз: проблеми і пріоритети розвитку».

Під час заходу планується обговорити наступні питання: наука як перевірений практикою інструмент виходу суспільства з будь-яких екстремальних ситуацій та криз; проблеми функціонування національної науки в умовах наявних викликів та загроз та можливості їх подолання; особливості державної підтримки науки в кризових умовах – європейський досвід та українські реалії; шляхи відновлення кадрового потенціалу науки України; відкрита наука та відкрита освіта – найкращій засіб ефективної співпраці та подолання кризових явищ у науковій та освітній сферах України. Захід проводиться у межах щорічної міжнародної науково-практичної конференції «Наука – в життя», присвяченої пам’яті академіка НАН України Бориса Євгеновича Патона. Організатори – Президія Національної академії наук України, Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України.

Детальніше: https://bit.ly/3C3WbTE, https://bit.ly/3Sc0F03, https://bit.ly/3xObVYA, https://bit.ly/3LCSGa6

2022-09-29
Share
ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ПЛАСТМАС НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ПЛАСТМАС НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Кількісна оцінка екологічно значущих і циркулярних пластикових інновацій: історичні тенденції, сучасний ландшафт і роль політики» із серії «Робочі документи ОЕСР з навколишнього середовища».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Кількісна оцінка екологічно значущих і циркулярних пластикових інновацій: історичні тенденції, сучасний ландшафт і роль політики» із серії «Робочі документи ОЕСР з навколишнього середовища».

У ньому наголошується, що інновації є ключем до зниження впливу пластмас на навколишнє середовище, проте у галузі екологічно значущих інновацій у сфері пластмас не вистачає літератури. Експертами розроблено інноваційну концептуальну схему для документування і картування екологічно значущих інновацій у галузі пластмас. На її основі розроблено показники інновацій у царині пластмас із використанням патентів і торговельних марок для забезпечення кількісного оцінювання тенденцій у розрізі часу та країн, а також для встановлення емпіричних зв’язків між інноваційною політикою, розробленням та впровадженням інновацій. Автори звіту наголошують, що інновації у галузі запобігання забруднення пластиковими відходами та їх переробки розвивалися швидше, ніж інновації у галузі пластмас загалом. Навпаки, інновації у галузі біопластиків останнім часом значно сповільнилися. Патентний аналіз дозволяє говорити про те, що регулювання переробки відходів могло стимулювати інноваційну активність у сфері переробки пластмас. Географічно екологічно значущі інновації в царині пластмас зосереджені переважно в країнах ОЕСР та Китаї.

Детальніше: https://bit.ly/3r9cZTd, https://bit.ly/3foF85Z, https://doi.org/10.1787/1f6dbd07-en

2022-09-29
Share
ПЛАТФОРМА ДЛЯ СИСТЕМАТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ РЕЦЕНЗУВАННЯ ВІД ELSEVIER

ПЛАТФОРМА ДЛЯ СИСТЕМАТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ РЕЦЕНЗУВАННЯ ВІД ELSEVIER

На сайті Elsevier опублікована стаття Лінди Віллемс «Новий набір даних пропонує унікальну інформацію про рецензування».

На сайті Elsevier опублікована стаття Лінди Віллемс «Новий набір даних пропонує унікальну інформацію про рецензування».

У ній зазначається, що відтепер дослідники можуть подати заявку на вивчення анонімних метаданих рукописів з більш ніж 2000 журналів Elsevier. Це стало можливим завдяки Міжнародному центру вивчення досліджень (ICSR) компанії Elsevier, який займається просуванням систем оцінювання досліджень у всіх галузях знань. Створена хмарна платформа дає змогу дослідникам аналізувати великі структуровані набори даних, зокрема й ті, що використовуються у Scopus та PlumX. Новий набір даних відкриває нові горизонти у світі наукової комунікації. Рукописи журналу Elsevier та інформація про рецензування за три роки, містять пов’язану інформацію про 5 мільйонів авторів рукописів, рецензентів і редакторів. Зацікавлені дослідники матимуть доступ до редакційних рішень і термінів, включно з датами подання рукописів та прийняття рішень, а також метадані для авторів, редакторів і рецензентів. Усі дані розміщуються у спеціальній частині віртуальної лабораторії – Peer Review Workbench. Ініціатива створення цієї платформи належить доктору Бахарі Мехмані – керівнику Elsevier з досвіду роботи з рецензентами, метою якої було надати всебічну підтримку систематичним дослідженням у галузі рецензування. Автор статті наводить інформацію щодо даних, які стали доступними для дослідників, інформацію про аналітичні інструменти та рекомендації для заявників.

Детальніше: https://bit.ly/3rbCOls, https://bit.ly/3dPrfgz, https://bit.ly/3dP1TzG

2022-09-28
Share
DIAMOND OPEN ACCESS PUBLISHING

DIAMOND OPEN ACCESS PUBLISHING

Європейська асоціація університетів повідомляє про приєднання до трирічного європейського проєкту з розвитку видавничої справи «Розробка інституційних моделей публікації відкритого доступу для розвитку наукової комунікації» (Developing Institutional OA Publishing Models to Advance Scholarly Communication/ DIAMAS), який стартував 19-21 вересня 2022 року у Хорватії.

Європейська асоціація університетів повідомляє про приєднання до трирічного європейського проєкту з розвитку видавничої справи «Розробка інституційних моделей публікації відкритого доступу для розвитку наукової комунікації» (Developing Institutional OA Publishing Models to Advance Scholarly Communication/ DIAMAS), який стартував 19-21 вересня 2022 року у Хорватії.

Європейський ландшафт наукових комунікацій за останнє десятиліття досяг постійно розвивався і наразі перебуває на стадії швидкого переходу до повномасштабного впровадження відкритого доступу як практики за замовчуванням для передачі результатів досліджень. Проте, перехід інституційної видавничої діяльності до повного відкритого доступу і відкритої науки, як і раніше, стикається з багатьма проблемами. Для їх розв’язання EUA стає партнером проєкту DIAMAS. Планується розробити рекомендації для формування узгодженої високоякісної та стійкої інституційної екосистеми наукових публікацій відкритого доступу для усього європейського дослідницького простору, запровадити новий спільно розроблений стандарт публікації Diamond OA – моделі наукових публікацій в журналах та е-платформах, які є безоплатними для авторів та читачів відповідно до визначення, наданого coAlition S. Нова екосистема суттєво розширить можливості установ з надання інноваційних, надійних і доступних видавничих послуг з урахуванням конкретних потреб різних наукових спільнот у різних дисциплінах, країнах і мовах.

Детальніше: https://bit.ly/3UK047u, https://diamasproject.eu/, https://bit.ly/3UIRFkY

2022-09-28
Share
ВЕБІНАР ВІД МІЖНАРОДНОГО ЦЕНТРУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ВЕБІНАР ВІД МІЖНАРОДНОГО ЦЕНТРУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

28 вересня 2022 року відбудеться вебінар на тему «AIRS 2.

28 вересня 2022 року відбудеться вебінар на тему «AIRS 2.

0: оцінка інституціоналізації академічної доброчесності у вашому кампусі». Система оцінки академічної доброчесності (AIRS) ICAI – це інструмент самооцінювання, який дає змогу установам досліджувати свій академічний ландшафт, щоб побачити сфери, де робота з академічної доброчесності є успішною, а також ті, де необхідні додаткові заходи для інституціоналізації академічної доброчесності. Під час заходу слухачі дізнаються про програму AIRS 2.0, а також про можливості участі в ній закладів вищої освіти. Організатор – Міжнародний центр академічної доброчесності.

Детальніше: https://bit.ly/3y19Pob

2022-09-28
Share
«UNI-BIZ BRIDGE CAREER CENTRES»

«UNI-BIZ BRIDGE CAREER CENTRES»

29 вересня 2022 року відбудеться воркшоп у межах «Uni-Biz Bridge: Career Centres» на тему «Організація кар’єрних онлайн-проєктів для студентів».

29 вересня 2022 року відбудеться воркшоп у межах «Uni-Biz Bridge: Career Centres» на тему «Організація кар’єрних онлайн-проєктів для студентів».

Під час заходу планується обговорити питання організації та основних етапів підготовки до онлайн-заходу, проведення промокампанії та взаємодії зі студентами, як утримувати увагу студентів під час онлайн-зустрічей. «Uni-Biz Bridge» – це всеукраїнський проєкт, мета якого побудувати міст взаємодії між бізнесом та закладами вищої освіти України. Організатор — компанія «UGEN».

Детальніше: https://bit.ly/3UMty4I

2022-09-28
Share
ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ

ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифровізація та корпоративне управління» із серії «Робочі документи ОЕСР з корпоративного управління».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифровізація та корпоративне управління» із серії «Робочі документи ОЕСР з корпоративного управління».

У ньому наголошується, що технологічний розвиток і зростання цифрової економіки кардинально змінили характер ринків капіталу та структуру глобальної економіки в цілому. Зроблено огляд ключових питань, пов’язаних із впливом цифровізації на корпоративне управління, насамперед – щодо використання технологій для покращення ринкового нагляду та забезпечення дотримання вимог корпоративного управління, оперативності розкриття інформації; полегшення дистанційної та гібридної участі в управлінні з боку акціонерів; цифрової безпеки; впливу цифровізації на розвиток первинних публічних ринків акцій. Документ ґрунтується на матеріалах роботи Комітету з корпоративного управління ОЕСР щодо вивчення нових можливостей та ризиків, пов’язаних з цифровізацією. Його покладено в основу дискусій щодо принципів корпоративного управління G20/ОЕСР.

Детальніше: https://bit.ly/3LHL71U, https://bit.ly/3E3605A, https://doi.org/10.1787/296d219f-en

2022-09-28
Share
МІКРОКРЕДИТИ В ЄВРОПЄЙСЬКІЙ ОСВІТІ

МІКРОКРЕДИТИ В ЄВРОПЄЙСЬКІЙ ОСВІТІ

На сторінці Європейського освітнього простору порталу Єврокомісії опубліковано матеріал «Отримання мікрокредитів в Європі».

На сторінці Європейського освітнього простору порталу Єврокомісії опубліковано матеріал «Отримання мікрокредитів в Європі».

У ньому повідомляється, що для задоволення потреб суспільства та ринку праці, європейські університети починають все частіше пропонувати менші, вузькоспеціалізовані курси. Вони відрізняються від «стандартних» тим, що є більш короткими і гнучкими, та пропонуються університетами для тих категорій, які націлені на швидке підвищення кваліфікації або перекваліфікацію. Існує кілька ключових аспектів, на які слід звертати увагу, розглядаючи можливість навчання в Європі за програмою, що присуджує мікрокредит: досі не існує усталеного трактування мікрокредитів, внаслідок чого під ними можуть розуміти курси від кількох днів до кількох місяців (відповідно до освітніх потреб); вони переважно надаються онлайн; є можливість перенесення отриманих на курсах результатів на повну ступінь навчання; обов’язково потрібно уточнювати та аналізувати всю інформацію, що стосується змісту мікрокредитів, процедур оцінювання, сертифікатів, забезпечення якості. Мікрокредити жодним чином не можуть бути заміною повної вищої освіти в Європі, але вони здатні допомогти працівнику стати більш привабливим для європейських роботодавців, наповнити резюме для Europass конкретними затребуваними компетенціями.

Детальніше: https://bit.ly/3LHu4wE

2022-09-26
Share
КІБЕРБЕЗПЕКА ОСВІТИ ОНЛАЙН

КІБЕРБЕЗПЕКА ОСВІТИ ОНЛАЙН

28 вересня 2022 року відбудеться вебінар на тему: «Кіберзахист та дистанційні технології в освіті».

28 вересня 2022 року відбудеться вебінар на тему: «Кіберзахист та дистанційні технології в освіті».

Під час заходу планується обговорити широке коло практичних питань щодо організації безпечного цифрового простору під час використання дистанційних технологій для організації освітнього процесу, робочих зустрічей та нарад; проаналізувати ризики у роботі та навчанні із використанням мережі інтернет. Організатор – Міністерство освіти і науки України.

Детальніше: https://bit.ly/3r5iJx8, https://bit.ly/3Swt2WQ

2022-09-26
Share
EDX: ВИМОГИ ДО ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ  МАГІСТРІВ ДІЛОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

EDX: ВИМОГИ ДО ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ МАГІСТРІВ ДІЛОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

На сторінці блогу онлайн-платформи edX опублікована стаття «Що шукати у сучасній навчальній програмі MДA: погляди студентів».

На сторінці блогу онлайн-платформи edX опублікована стаття «Що шукати у сучасній навчальній програмі MДA: погляди студентів».

Зазначається, що навчальна програма магістра ділового адміністрування, створена та реалізована онлайн, має складатися не лише з відповідного підручника, лекційних матеріалів, та виконуватись під керівництвом фахівця. Гарна навчальна програма MДA повинна знайомити студентів з широким спектром глобальних поглядів та різними точками зору. Автори статті наводять думки студентів про ключові аспекти сучасної програми. Під час опитування з’ясувалось, що студентів цікавить інтегрована навчальна програма (програма, де все органічно поєднується), орієнтована на учня (хочу навчитися бути найкращим лідером), гнучка та цілеспрямована (програма, яка ставить майбутнє на перше місце, дозволить зробити наступні кроки). В якості такої нової програми пропонується розглянути Questrom OMДA, акредитовану AACSB, з амбітною мережею випускників, які прагнуть допомогти іншим просуватись кар’єрними сходами.

Детальніше: https://blog.edx.org/mba-curriculum, https://bit.ly/3Ss566M

2022-09-26
Share