Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Індикатори інклюзії в освіті: основа для аналізу» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».
У ньому наголошується, що останніми десятиліттями у сфері розробки політик посилюється тенденція визначення політик з чіткими вимірюваними цілями, а також індикаторами для моніторингу їх досягнення. У сфери розробки освітньої політики це призвело до різних спроб розроблення індикаторів щодо рівності та інклюзії в освіті. Заклики до посилення моніторингу та оцінки освітньої політики та практики поки що не містять широкого та послідовного оцінювання інклюзивності освітніх закладів. Вимірювання інклюзії в освіті виявляється складним завданням не лише через складність і різне використання цієї концепції, але й через її складну природу. Вимірювання інклюзії передбачає аналіз різноманітних сфер політики в системі освіти, враховуючи також різні ролі системи. У цьому документі обговорюється застосування моделі «вхід-процес-результат» для вимірювання інклюзії в освіті та ключові показники, які можуть бути прийняті системами освіти та закладами освіти. У ньому враховуються міркування розробників показників для вимірювання інклюзії, наприклад ступінь їх застосування, обмеження, пов’язані з дезагрегацією даних, і відповідність міжсекторальних підходів до інклюзії.
Детальніше: https://is.gd/DAq0lA, https://is.gd/c8Sc78, https://doi.org/10.1787/d94f3bd8-en
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Інклюзивність