Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Перспективи освітньої політики: надання всім учням можливостей стати екологічними» із серії «Перспективи освітньої політики».

У ньому наголошується, що освіта має виходити за рамки «зелених» навчальних програм, щоб допомогти усім учням вирішувати проблеми реального світу, використовуючи різноманітні дисципліни. У 2024 році системи освіти та навчання матимуть «унікальний потенціал» для створення основ справедливого і сталого суспільства. 90% систем, що беруть участь у Національному опитуванні ОЕСР в частині «Розширення можливостей учнів для переходу до екологічності» визначили екологічну стійкість як ключовий пріоритет на 2024 рік. Отже, необхідно надавати усім особам, інституціям та системам освіти можливості для дій вже сьогодні. Спираючись на розроблену ОЕСР базу щодо систем реагування та забезпечення стійкості в освітній політиці, експерти зазначають: системи освіти можуть трансформувати обізнаність учнів на екологічні дії; надавати учням досвід формування зеленої економіки; позиціонувати освіту як стратегічний сектор для переходу до «зеленої» економіки. Звіт містить рекомендації країнам у досягненні цілей Декларації ОЕСР 2022 про побудову справедливого суспільства за допомогою освіти.

Детальніше: http://surl.li/qtlwr, http://surl.li/qtmfr, https://doi.org/10.1787/f5063653-en 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG  #НРАТ_Освітянам_новини 

ОЕСР: ПЕРСПЕКТИВИ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ
2024-02-22
Поширити