Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Правильні умови: системні чинники, що сприяють розвитку культури дослідницької діяльності в освіті» із серії «Освітні центри ОЕСР».

У документі наголошується, що наукові дані в освіті слугують компасом, який скеровує зацікавлені сторони до усвідомленого вибору та, відповідно, – прогресу в освіті, удосконаленню методик викладання, усуненню нерівності та оптимізації ресурсів. Подолання проблем, пов’язаних із використанням фактичних даних досліджень в освіті політиками та практиками, передбачає формування культури участі у дослідженнях. На даних міжнародного опитування міністерств освіти з 37 національних освітніх систем, а також матеріалах Центру освітніх досліджень та інновацій ОЕСР показано, які системні умови (ресурси, інфраструктура, лідерство) мають значення для розвитку чи трансформації організаційної культури залучення до досліджень; як ці умови співвідносяться між собою; як можна найкращим чином підтримати широку залученість до освітніх досліджень на системному рівні. Наголошується, що складні системи вимагають стратегічного мислення і застосування системних підходів до мобілізації знань порівняно з більш поширеними лінійними моделями роботи з доказами або реляційними моделями, орієнтованими на мережі і партнерства.

Детальніше: http://surl.li/qayoi, http://surl.li/qaypi, https://doi.org/10.1787/9f3596de-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

ОЕСР: СИСТЕМНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТІ
2024-02-05
Поширити