Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Вразливість споживачів в епоху цифрових технологій» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки», підготовлений Комітетом з питань споживчої політики.

Наголошується, що сучасне глобальне цифрове середовище, яке швидко змінюється, надає багато переваг, але також і спричиняє нові форми збитків для споживачів. Захист найбільш вразливих верств населення є основним напрямком політики виробників та органів влади у сфері захисту прав споживачів. Вразливість споживачів є складною і багатовимірною концепцією, яка досі не має загальноприйнятого визначення. Відповідно до традиційного підходу певні групи споживачів відносяться до складу вразливих відповідно до віку або рівня освіти. У звіті вперше обговорюється природа та масштаби вразливості споживачів у цифрову епоху, включно з основами цієї концепції, нові цифрові тренди та їх наслідки для споживчої політики. Доводиться, що у цифрову епоху вразливими можуть стати не лише окремі групи споживачів, а й більш широкі групи або суспільство в цілому. Пропонується низка заходів для подолання вразливості окремих груп споживачів, подані висновки щодо перспективних напрямів досліджень у цій сфері.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
ОЕСР: ВРАЗЛИВІСТЬ СПОЖИВАЧІВ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
2023-09-06
Поширити