Видання Forbes оприлюднило щорічний рейтинг 100 найдорожчих світових брендів.
У 2020 році до першої десятки увійшли Apple, Google, Microsoft, Amazon, Facebook, Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton, McDonald’s. Порівняно з попереднім роком перші 5 позицій залишились незмінними, зазнав втрат у вартості бренду лише Facebook (-21%).
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів у 2020 році сягнула 2,54 трлн дол. США. Понад 50 компаній з рейтингу базуються у США, також до рейтингу увійшли компанії з Німеччини, Франції, Японії та Швейцарії. За галузевою структурою – це компанії у сфері IT, фінансових послуг, автомобільної промисловості, роздрібної торгівлі.
Детальніше: https://bit.ly/39GQaMV, https://www.forbes.com/the-worlds-most-valuable-brands/#725dad8d119c
Фото: Forbes