На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Себастьяна Буркхольдта «Зосередження на позитиві в освіті академічної доброчесності».

У ній автор ділиться міркуваннями щодо сприйняття студентами політики академічної чесності та їх відношення до цього явища та пропонує керівні принципи, які мають бути зосереджені на позитивних аспектах навчання академічній етиці, а не на адміністративному аспекті покарання. Автор вважає, що метою навчання академічній доброчесності є розширення прав та можливостей студентів і викладачів. Їх необхідно мотивувати для досягнення найкращих результатів. Студенти не повинні боятися можливого плагіату, якщо вони припускаються помилки. Натомість їх треба навчити та/або мотивувати до самоосвіти в частині правил цитування джерел та коректного перефразування. Студентів потрібно залучити до розмов про відмінності між співпрацею та змовою та навчити, як співпрацювати з колегами найбільш ефективно замість того, щоб попереджати про крадіжку чужої академічної роботи, фабрикацію чи фальсифікацію даних. Їх потрібно заохочувати до того, щоб вони робили свій унікальний внесок у дослідження та глобальну базу знань. Їм потрібно нагадувати про гордість, яка приходить зі створенням оригінальних академічних робіт. Отже, студентів потрібно попереджати про наслідки академічної недоброчесності, але позитивні аспекти академічної чесності завжди мають бути на першому плані.

Детальніше: https://bit.ly/3RxApxa, https://bit.ly/3exmSa8

ПОЗИТИВНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ЧЕСНОСТІ
2022-09-08
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *