На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Лаури Інес Рамірес Ернандес «Академічна доброчесність: рекомендації щодо її просування в аудиторії».

Автор висловлює занепокоєння тим, що іноді, коли викладачі університетів стають свідками випадків академічної недоброчесності, це не стає тригером до аналізу рівня дисциплінарних і міждисциплінарних компетенцій студентів. Адже впливати на академічну етику (що входить у коло обов’язків педагогічного колективу) необхідно через усю сукупність освітніх інструментів. Незалежно від моделі навчання, яка використовується (спільна, локальна, автономна, активна; проблемна, проектна, сервісна), необхідно обов’язково сприяти розвитку знань, навичок і відповідного ставлення здобувачів освіти. Наводяться приклади-рекомендації того, як можна працювати над етичною чутливістю, виховувати навички розуміння емоцій, проводити рольові ігри, дебати, обговорення альтернативних точок зору, що в сукупності дозволяє студентам адекватно інтерпретувати етичні дії, пов’язані з їхнім професійним профілем. Такі практики, на думку автора публікації, допоможуть переорієнтувати цінність університетської освіти за межі кваліфікацій, визнань і нагород; спрямують до підготовки професіоналів і громадян, відданих справі сталого соціального розвитку різних спільнот і груп.

Детальніше: https://bit.ly/3GSy3GH, https://bit.ly/3i4kk55

ПРОСУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
2022-11-23
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *