На сайті Міжнародного інституту планування освіти ЮНЕСКО опублікована стаття Антона Де Грауве та Анни Хаас «Справа не в мені, а в системі».

У ній представлено результати дослідження щодо аналізу функціонування та оцінювання ефективності управління освітою. Наведено огляд способів підготовки планів розвитку сектору освіти за допомогою технічно обґрунтованого інклюзивного процесу та їх впровадження. Найважливішим інструментом успішної реалізації таких планів є ефективне управління освітою починаючи з центрального рівня через регіональні та місцеві органи та закінчуючи керівниками закладів освіти. На думку авторів, покращити впровадження планів можна за рахунок підвищення ефективності функціонування освітньої адміністрації, роботу якої можна розглядати з чотирьох рівнів можливостей: окремих посадових осіб; організаційної одиниці, у якій працюють посадові особи; державної адміністрації загалом та відносин адміністрації з зовнішніми партнерами. Структура, яка пропонується експертами, застосовувалась на практиці. Вона може бути адаптована до умов різних країн та адміністративних систем. Роль МІПО-ЮНЕСКО як зовнішнього посередника виявилася корисною у загальному керівництві та структуруванні робіт. Але ключова роль належить державним органам.

Детальніше: https://bit.ly/3zlZlzM, https://bit.ly/3Q866Mm, https://bit.ly/3SgALZB

РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
2022-08-16
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *