Information
Registration Number
2115U000090, Article
popup.category
Монографія, Не рецензовано
Title
popup.author
Онищук Людмила Анатоліївна
Пузіков Дмитро Олегович
Гораш Катерина Вікторівна
Зоц Віра Миколаївна
Мушка О.В.
Лелюх В.М.
Прохоренко О.О.
Варава Валентина Юріївна
Миньківська М.В.
popup.publication
01-01-2015
popup.source_user
НАПН України
popup.source
http://lib.iitta.gov.ua/707249/
popup.publisher
Педагогічна думка
Description
У монографії розкрито теоретичні та технологічні засади, презентовано технологію, інструментарій та методику організаційно-педагогічного супроводу комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Монографія матиме теоретичне й практичне значення для наукових співробітників науково-дослідних установ, науково-педагогічних працівників вищих педагогічних навчальних закладів та установ післядипломної педагогічної освіти, представників установ управління освітою, адміністрації та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблематикою інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, беруть участь в організації та здійсненні його оцінювання. The monograph reveals theoretical and technological foundations, presents technology, tools and methods of organizational and pedagogical support for the integrated assessment of the innovative development of general educational institution. The monograph will have a theoretical and practical significance for scientists of scientific research institutions, scientific and pedagogical workers of higher pedagogical educational institutions and institutions of postgraduate pedagogical education, representatives of educational institutions, administration and pedagogical workers of general educational institutions who are interested in the problems of innovative development of a comprehensive educational institution , Participate in the organization and implementation of evaluation of its. В монографии раскрыты теоретические и технологические основы, представлены технологии, инструментарий и методику организационно-педагогического сопровождения комплексной оценки инновационного развития общеобразовательного учебного заведения. Монография будет иметь теоретическое и практическое значение для научных сотрудников научно-исследовательских учреждений, научно-педагогических работников высших педагогических учебных заведений и учреждений последипломного педагогического образования, представителей учреждений управления образованием, администрации и педагогических работников общеобразовательных учебных заведений, которые интересуются проблематикой инновационного развития общеобразовательного учебного заведения, участвуют в организации и осуществлении его оценивания.
popup.nrat_date
2024-01-15
search.subscribing
Updated: 2025-12-22
