На сайті проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» AcademIQ оприлюднено переклад на українську мову статті «Як ефективно впроваджувати зміни? Модель ADKAR».

У матеріалі розглядаються наступні питання:
– як зробити так, щоб викладачі повідомляли про порушення академічної доброчесності згідно з внутрішніми політиками; 
– як змінити уявлення учнів про обман та їх поведінку;
– як змусити освітні заклади впроваджувати зміни, необхідні для відповіді на зростаючу загрозу академічного шахрайства.

В якості відповіді на ці та інші питання пропонується модель ADKAR. ADKAR (Awareness – усвідомлення/обізнаність, Desire – бажання, Knowledge – знання, Ability – вміння, Reinforcement – підсилення) – це модель змін, яка має практичний досвід реалізації впродовж 20 років. Результати її використання підтверджують, що людина змінюється, коли усвідомлює необхідність змін та розуміє їх користь. Як саме слід застосовувати модель та розвивати академічну доброчесність розглядається у матеріалі блогу Tricia Bertram Gallant (червень 2019 р.), представленому на сайті Міжнародного центру академічної доброчесності.

Детальніше: https://bit.ly/2Qc47wQ, https://academiq.org.ua/novyny/adkar_model/?fbclid=IwAR2TygN_aYkz_0CYKqB0hzoDpfPjXY3N0qhrMR4vRT__cfgRA0EuhriDQis 

Модель ADKAR для утвердження академічної доброчесності
2021-04-12
Поширити