Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко поінформував громадськість стосовно забезпечення соціального захисту населення під час дії заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції, а саме: щодо здійснення виплати та доставки пенсій і соціальних допомог й житлових субсидій в умовах попереджувальних заходів у зв’язку з коронавірусом COVID-19.
Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко поінформував громадськість стосовно забезпечення соціального захисту населення під час дії заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції, а саме: щодо здійснення виплати та доставки пенсій і соціальних допомог й житлових субсидій в умовах попереджувальних заходів у зв’язку з коронавірусом COVID-19.
Одержувачі пенсій та соціальних допомог жодних змін не відчуватимуть. Оскільки приблизно дві третини отримують свої виплати на банківські картки, інша третина користується послугами Укрпошти, працівники якої працюють у звичайному режимі. Укрпошта відповідно до графіка здійснюватиме доставку пенсій та соціальних допомог маломобільним групам населення безпосередньо додому.
Рівень оплати за житлово-комунальні послуги і наявність або відсутність заборгованості не впливає на право отримання пільг або житлової субсидії протягом терміну їх отримання, тобто до завершення поточного опалювального сезону. Прострочена понад два місяці заборгованість впливатиме на право одержання житлових субсидій тільки на наступний період їх отримання і визначатиметься з травня 2020 року. Самотнім громадянам, які перебувають на соціальному обслуговуванні у територіальних центрах соціального обслуговування, допомогу із оплатою рахунків за житло надаватимуть соціальні працівники.
17 березня 2020 року Верховна Рада України ухвалила законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
17 березня 2020 року Верховна Рада України ухвалила законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Медпрацівникам, які задіяні на роботах з ліквідації з коронавірусу в Україні, доплачуватимуть до 200% зарплати. Також будуть здійснені доплати окремим категоріям працівників, які забезпечують основні сфери життєдіяльності.
Встановлюється відповідальність за порушення санітарних норм під час поширення коронавірусної інфекції. Для осіб, які можуть бути інфіковані COVID-19, за самовільне залишення місця обсервації (карантину) передбачена адміністративна відповідальність. А за порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням буде підвищено кримінальну відповідальність.
Спрощено процедуру державних закупівель товарів для боротьби із коронавірусом. Зокрема, буде звільнено від сплати ввізного мита та ПДВ лікарські засоби, медичні вироби та медичне обладнання, призначені для запобігання виникненню і поширенню COVID-19. Ціни на товари медичного призначення та соціально значущі товари контролюватиме Кабінет Міністрів України.
Запроваджується комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме:
– можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки;
– надання права власникам змінювати режими роботи органів, закладів, підприємств, установ, організацій, зокрема, щодо прийому та обслуговування фізичних та юридичних осіб з обов’язковим інформуванням населення про це через веб-сайти та інші комунікаційні засоби;
– заборона на скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (на період карантину та на 30 днів після його відміни);
– заборона на притягнення до адміністративної відповідальності іноземців та осіб без громадянства, які не змогли виїхати за межі України або не змогли звернутися до територіальних органів/підрозділів Державної міграційної служби України із заявою про продовження строку перебування на території України, у зв’язку із введенням карантинних заходів;
– віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин;
– продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг;
– низка заходів, спрямована на захист прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, недопущення припинення надання житлових субсидій, реєстрації безробітних тощо;
– заборона на проведення органами державного нагляду планових заходів із здійснення державного контролю у сфері господарської діяльності.
В Укрпатенті завершені роботи з укладання угод з провідними компаніями світу на доступ до зарубіжних комерційних інформаційних Інтернет-ресурсів, які містять непатентну літературу документації РСТ.
В Укрпатенті завершені роботи з укладання угод з провідними компаніями світу на доступ до зарубіжних комерційних інформаційних Інтернет-ресурсів, які містять непатентну літературу документації РСТ.
На 2020 рік:
– послуги ScienceDirect ArticleChoice Компанії Elsevier B.V. (Нідерланди);
– продукти ACS Американського хімічного товариства (American Chemical Society);
– контент цифрової бібліотеки IEEE Xplore Інституту інженерів з електротехніки та електроніки (Institute of Electrical and Electronics Engineers – IEEE, США);
– електронні продукти онлайн-бібліотеки Wiley Компанії John Wiley & Sons Inc. (США).
На 2020-2021 роки – до Програми Всесвітньої організації інтелектуальної власності “Доступ до досліджень про розробки та інновації” (ARDI).
Використання зазначених Інтернет-ресурсів надзвичайно важливе для проведення якісного інформаційного пошуку, зокрема в контексті виконання Укрпатентом функцій Міжнародного пошукового органу та Органу міжнародної попередньої експертизи в рамках PCT.
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти України стало повноправним членом Міжнародної мережі агентств із забезпечення якості у вищій освіті (INQAAHE).
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти України стало повноправним членом Міжнародної мережі агентств із забезпечення якості у вищій освіті (INQAAHE).
Повноправними членами INQAAHE є близько 300 організацій, відповідальних за оцінку якості закладів вищої освіти або освітніх програм. Мережа включає як асоційованих членів, так і інші організації, які зацікавлені у забезпеченні якості вищої освіти.
Повне членство НАЗЯВО в INQAAHE надає ряд переваг та можливостей для міжнародного співробітництва у галузі забезпечення якості вищої освіти. Йдеться про доступ до служби запиту підтримки і бази даних консультантів; можливість отримувати періодичні видання INQAAHE й документації Генеральної Асамблеї (протоколи, додатки, інші документи тощо). Подібна співпраця допоможе Національному агентству України рухатись у напрямку забезпечення та покращення якості вищої освіти в Україні.
Національний фонд досліджень України формує реєстр експертів для проведення наукової та науково-технічної експертизи проєктних пропозицій, що будуть подаватися на конкурс проєктів з виконання наукових та науково-технічних досліджень і розробок для отримання грантової підтримки.
Національний фонд досліджень України формує реєстр експертів для проведення наукової та науково-технічної експертизи проєктних пропозицій, що будуть подаватися на конкурс проєктів з виконання наукових та науково-технічних досліджень і розробок для отримання грантової підтримки.
Фонд запрошує українських та іноземних вчених, які мають науковий ступінь, наукові публікації та досвід дослідницької діяльності, долучитися до формування реєстру експертів. При цьому реєстрація в якості експерта не обмежує право науковця подавати проєктні пропозиції на конкурси.
Оцінку проєктів експерти здійснюватимуть як на безоплатній основі, так і з оплатою відповідно до «Норм оплати праці експертів, які залучаються для проведення державної наукової та науково-технічної експертиз, що проводяться за рахунок коштів державного бюджету», затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 20.03.2017 № 434.
Реєстрація експертів здійснюється на офіційному сайті Національного фонду досліджень України.
Кожен держслужбовець матиме безкоштовний доступ до освітнього серіалу з цифрової грамотності для держслужбовців на онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта.
Кожен держслужбовець матиме безкоштовний доступ до освітнього серіалу з цифрової грамотності для держслужбовців на онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта.
Після перегляду всіх серій бажаючі зможуть навчитись редагувати документи онлайн, користуватись онлайн-сервісами, налаштовувати сповіщення для обраних ключових слів, створювати Google-форми, використовувати глобальні статистичні дані, застосовувати лайфхаки у користуванні електронною поштою та ефективно організовувати роботу за допомогою цифрових рішень.
Відповідно до рішень Президента, РНБО, Уряду та столичної влади Міністерство освіти і науки переводить частину працівників на дистанційний режим роботи та призупиняє прийом громадян. Водночас уся кореспонденція буде опрацьовуватись у звичному режимі. Про це йдеться у наказі МОН № 406 від 16.03.2020 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19”.
Відповідно до рішень Президента, РНБО, Уряду та столичної влади Міністерство освіти і науки переводить частину працівників на дистанційний режим роботи та призупиняє прийом громадян. Водночас уся кореспонденція буде опрацьовуватись у звичному режимі. Про це йдеться у наказі МОН № 406 від 16.03.2020 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19”.
Скасовуються або відтерміновуються раніше заплановані наради, перевірки, атестаційні та акредитаційні експертизи. На час призупинення прийому громадян відправити звернення можна на поштову чи електронну адресу МОН або залишити у скриньці для прийому кореспонденції. Уся важлива інформація буде розміщуватись на офіційному сайті МОН та у соціальних мережах.
Сторінка публікації у пошуковій системі Open Ukrainian Citation Index (OUCI) відтепер містить бейдж PlumX. Це допоможе користувачам оцінювати впливовість конкретної наукової роботи, а також швидше знаходити важливі актуальні дослідження.
Сторінка публікації у пошуковій системі Open Ukrainian Citation Index (OUCI) відтепер містить бейдж PlumX. Це допоможе користувачам оцінювати впливовість конкретної наукової роботи, а також швидше знаходити важливі актуальні дослідження.
Класифікація відбувається за 5-ма категоріями:
– Usage – вказує на те, хто читає, або якимсь іншим чином використовує дослідження;
– Captures – вказує на те, що хтось з користувачів планує повернутися до даної публікації;
– Mentions – кількість згадок про дослідження у новинних публікаціях або в записах блоґів;
– Social Media – допомагає виміряти увагу в соціальних мережах;
– Citations – для збору традиційних цитувань, а також нових типів цитувань, що дозволяє краще оцінити впливовість публікації.
Користувачі OUCI можуть переглядати додаткову статистику використання публікації серед інтернет-користувачів.
Міністерством освіти і науки України 17 березня 2020 р. відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Міністерством освіти і науки України 17 березня 2020 р. відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Верифікація акаунту за афіліацією
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Інструкція зі складання пошукового запиту
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад.Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».