Міжнародною асоціацією агенцій із забезпечення якості вищої освіти (INQAAHE), – міжнародною організацією, яка об’єднує понад 300 учасників, започатковано тематичний навчальний центр у формі інтернет платформи з відповідним контентом.
Міжнародною асоціацією агенцій із забезпечення якості вищої освіти (INQAAHE), – міжнародною організацією, яка об’єднує понад 300 учасників, започатковано тематичний навчальний центр у формі інтернет платформи з відповідним контентом.
Усі бажаючі можуть долучитись до понад 20 безкоштовних курсів із підвищення кваліфікації з питань розвитку кар’єри, комунікацій, творчого мислення. Серед них курси самооцінювання, моделей спілкування, організації зворотного зв’язку, технік вирішення проблем тощо.
Також на платформі представлені і платні курси різного спрямування.
Міністерство цифрової трансформації України у партнерстві з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC), членом Групи Світового банку (World Bank Group) готується до запуску Національної онлайн-школи для підприємців на веб-порталі «Дія.Бізнес».
Міністерство цифрової трансформації України у партнерстві з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC), членом Групи Світового банку (World Bank Group) готується до запуску Національної онлайн-школи для підприємців на веб-порталі «Дія.Бізнес».
Щоб підготувати якісні матеріали з фокусом на теми, які найбільше цікавлять підприємців, найближчим часом буде проведене опитування представників малого і середнього підприємництва.
Запланована підготовка серії безкоштовних освітніх програм для підприємців з метою розвитку їх навичок. Один із перших навчальних курсів – про фінансову грамотність. Курс складатиметься з освітніх серіалів, корисних навчальних матеріалів та тестування. Кожен, хто успішно пройде навчання, отримає сертифікат.
Політика ефективності використання ресурсів та циркулярної економіки спрямована на зниження інтенсивності використання ресурсів та зменшення тим самим впливу на навколишнє середовище.
Політика ефективності використання ресурсів та циркулярної економіки спрямована на зниження інтенсивності використання ресурсів та зменшення тим самим впливу на навколишнє середовище.
Окрім екологічних вигод, які очікуються від цієї політики, часто підкреслюються потенційні вигоди від зайнятості, які пов’язані з очікуваними структурними змінами в економіці, зокрема – щодо матеріаломістких та трудомістких видів діяльності. Однак розмір ефекту від зміни зайнятості за таких умов досі залишається невизначеним і фахівці сходяться на тому, що його важко оцінити. Дослідження, опубліковане ОЕСР з цього приводу, розкриває наслідки такої політики.
МОН оприлюднило умови проведення зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування, підписані Головним державним санітарним лікарем України.
МОН оприлюднило умови проведення зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування, підписані Головним державним санітарним лікарем України.
Пункти проведення ЗНО, ЄВІ та ЄФВВ повинні бути безпечними і комфортними для учасників та інструкторів. Перед початком тестування в учасників та залучених осіб будуть вимірювати температуру та оцінюватимуть наявність респіраторних хвороб. До участі у тестуванні та виконанні службових обов’язків допускатимуться особи, у яких: температура тіла становитиме не більше 37,2° С; відсутні ознаки респіраторних хвороб (кашель, нежить, біль у горлі, загальна слабкість); є маска або респіратор, які закриватимуть ніс та ріт.
Місця для проведення ЗНО, ЄВІ та ЄФВВ мають відповідати таким вимогам:
– дистанція між учасниками під час тестування – не менше 1,2 метри один від одного;
– на вході до будівлі – місце для обробки рук антисептиком;
– у санітарних кімнатах – рідке мило, антисептики та паперові рушники;
– під час тестування, за сприятливої погоди, рекомендовано відкривати вікна при зачинених вхідних дверях;
– до будівлі не допускатимуться супроводжуючі особи – крім тих, які супроводжуватимуть осіб з інвалідністю;
– у місцях проведення тестування чергуватимуть медичні працівники;
– на виході розміщуватимуться контейнери або урни з кришкою для використаних масок;
– перед і після тестування аудиторії провітрюються не менше 30 хв;
– після тестування поверхні, дверні ручки, столи, місця для сидіння очищуються та дезінфікуються.
Організатори тестування та іспитів повинні проінформувати учасників про ознаки респіраторних захворювань, які можуть бути підставою для недопущення до тестування та іспитів; можливість участі у додаткових сесіях тестування для осіб, яких не допустять до тестування за станом здоров’я; протиепідемічні заходи, яких необхідно дотримуватись під час тестування.
Останні десять років передові країни світу інвестують сотні мільярдів доларів у розробку технологій штучного інтелекту (машинне навчання, комп’ютерний зір, обробка природної мови). Його використання в продуктах та послугах, а також в оборонній сфері стає одним з ключових елементів успіху на міжнародних ринках.
Останні десять років передові країни світу інвестують сотні мільярдів доларів у розробку технологій штучного інтелекту (машинне навчання, комп’ютерний зір, обробка природної мови). Його використання в продуктах та послугах, а також в оборонній сфері стає одним з ключових елементів успіху на міжнародних ринках.
Розробки щодо штучного інтелекту (ШІ) проводяться і в Україні. Але для системного розвитку ШІ необхідне стратегічне мислення. Мінцифри створило експертний комітет, а також розробило проект Концепції розвитку сфери штучного інтелекту в Україні, як виносить на публічне обговорення.
Концепція передбачає:
– розвиток людського капіталу та акцент на освіті розробників в сфері ШІ;
– розвиток підприємництва з використанням ШІ;
– активне впровадження технологій ШІ у державному секторі та основних індустріях країни;
– необхідність дотримання права на конфіденційність та приватність людини (у т.ч. розроблення етичного Кодексу використання ШІ);
– кібербезпека та оборона.
До розробки концепції долучились найкращі практики у сфері ШІ з підтвердженим міжнародним успіхом, її було попередньо обговорено зі 100 галузевих експертів.
Мінцифри наголошує, що завдяки розвитку ШІ та його практичному використанню в економіці, можна буде частку інтелектуально містких продуктів в Україні та увійти у топ-10 рейтингу розвитку ШІ у світі.
Міністерство цифрової трансформації України спільно з проєктом «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» презентували освітній серіал «Відкриті дані для бізнесу».
Міністерство цифрової трансформації України спільно з проєктом «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» презентували освітній серіал «Відкриті дані для бізнесу».
Це – перший освітній серіал про відкриті дані в Україні, розрахований саме на бізнес-аудиторію.
Серіал складається з трьох серій тривалістю 10-12 хвилин, кожна з яких має корисні додаткові матеріали. Перегляд освітнього серіалу дозволить зрозуміти, що таке відкриті дані та їх цінність для бізнесу, ознайомитись з прикладами із практики українського та міжнародного бізнесу, оцінити ризики використання даних та встановити необхідність пошуку оптимальної бізнес-моделі використання даних.
Після ознайомлення з представленими у серіалі матеріалами слухачі зможуть застосовувати відкриті дані для перевірки потенційних бізнес-партнерів, постачальників або здіснення найкращого вибору з багатьох доступних варіантів.
«Відкриті дані – це про рівний доступ до інформації, що сприяє чесній конкуренції на ринку, про підзвітність роботи державних органів, запобігання корупції, економічний потенціал та соціальну користь. Крім того, дані допомагають бізнесу приймати обґрунтовані рішення, віднаходити можливості для економії та вдосконалення своєї діяльності. Тому важливо, щоб бізнес мав достатньо знань та інструментів щодо можливостей використання відкритих даних. Сподіваємось, новий онлайн курс сприятиме цьому», – каже Катерина Оніліогву, керівниця напряму відкритих даних USAID/UK.
Освітній серіал вже доступний для перегляду на платформі «Дія.Цифрова освіта».
20 травня 2020 року Міністерство освіти і науки України направило керівникам закладів вищої освіти та наукових установ Аналітичну записку щодо запобігання порушенням академічної доброчесності.
20 травня 2020 року Міністерство освіти і науки України направило керівникам закладів вищої освіти та наукових установ Аналітичну записку щодо запобігання порушенням академічної доброчесності.
У документі під назвою «До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності», зокрема, йдеться про:
– встановлення фактів наявності академічного плагіату (текстових збігів, некоректних запозичень фактів, гіпотез, числових даних, методик, ілюстрацій, формул, моделей, програмних кодів тощо);
– правила роботи з комп’ютерними програмами для перевірки на наявність збігів;
– необхідність висновків кваліфікованих експертів про наявність чи відсутність академічного плагіату;
– обов’язок закладів вищої освіти здійснювати перевірку кваліфікаційних робіт на наявність академічного плагіату;
– ідентифікацію самоплагіату;
– поняття фабрикації та фальсифікації;
– порушення академічної доброчесності здобувачами вищої освіти.
Конкретизоване питання щодо довідок, сертифікатів чи будь-яких інших підтверджень відсутності академічного плагіату.
На сайті Національного фонду досліджень відкрито прийом заявок на другий конкурс наукових і науково-технічних проєктів НФД – «Підтримка досліджень провідних та молодих учених».
На сайті Національного фонду досліджень відкрито прийом заявок на другий конкурс наукових і науково-технічних проєктів НФД – «Підтримка досліджень провідних та молодих учених».
Конкурс є загальногалузевим (не обмеженим за напрямами) та колективним – для груп від 2 до 7 науковців. Щоб подати проєкт, його науковий керівник і виконавці повинні попередньо зареєструватися на сайті фонду. Потім один із них має заповнити заявку онлайн і додати низку документів у pdf-форматі.
Із докладними умовами конкурсу, вимогами до проєктів і формами документів можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Нацфонду.
22 травня буде сформовано комісію конкурсу. До неї увійдуть визнані науковці, запропоновані кожною секцією наукової ради фонду (не менш як 7 від секції).
Проведення експертизи та підбиття підсумків завершиться до 18 серпня 2020 року. За підсумками експертизи комісія конкурсу сформує рейтинговий список проєктів і надасть пропозиції щодо переможців та обсягу фінансування їхніх робіт. Остаточні результати затвердить наукова рада НФД, після чого їх оприлюднять на сайті фонду.
Подати заявку можна з 21 травня до 26 червня 2020 року.
20 травня 2020 року Міністерство освіти і науки оголосило додатковий конкурс з відбору представників і експертів від України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання рамкової програми ЄС з досліджень та інновацій «Горизонт 2020».
20 травня 2020 року Міністерство освіти і науки оголосило додатковий конкурс з відбору представників і експертів від України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання рамкової програми ЄС з досліджень та інновацій «Горизонт 2020».
Додатковий відбір проводиться до таких комітетів:
– Європейська дослідницька рада. Майбутні та новітні технології. Дії Марії Склодовської-Кюрі ( 1 представник та 1 експерт);
– малі та середні підприємства. Доступ до фінансових ризиків (1 експерт);
– клімат, навколишнє середовище, ефективне використання ресурсів і сировини (2 експерти);
– Європа у мінливому світі – інклюзивні, інноваційні та свідомі суспільства (1 експерт);
– Європейський дослідницький простір (1 представник);
– стратегічна конфігурація (1 представник та 1 експерт);
– нанотехнології, нові матеріали, біотехнології, передові промислові виробництва (2 експерти);
– безпечні суспільства – захист свободи та безпеки Європи та її громадян (1 експерт).
Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу з відбору представників та експертів до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт 2020», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 23.06.2017 р. № 919 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.07.2017 р. № 876/30744.
9 червня 2020 року відбудеться онлайн-марафон, приурочений до Всесвітнього дня боротьби з підробками.
9 червня 2020 року відбудеться онлайн-марафон, приурочений до Всесвітнього дня боротьби з підробками.
Організатори – Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) та Український альянс по боротьбі з підробками і піратством (UAACP).
Під час заходу будуть обговорюватись актуальні питання у сфері інтелектуальної власності, зокрема, боротьби з контрафактною продукцією. Планується:
– висвітлити міжнародні аспекти порушення прав інтелектуальної власності;
– прояснити потребу світової спільноти в посиленій спільній боротьбі з підробками;
– сприяти вихованню поваги до прав інтелектуальної власності, формуванню раціональної моделі споживання;
– підвищити рівень обізнаності українців про ризики й наслідки придбання контрафактних товарів.
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Верифікація акаунту за афіліацією
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Інструкція зі складання пошукового запиту
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад.Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».