За результатами пошуку знайдено:

записів - 3897

сторінок - 390

ОЕСР: ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ РОБОЧОЇ СИЛИ У ГАЛУЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ РОБОЧОЇ СИЛИ У ГАЛУЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Попит, пропозиція та характеристики робочої сили у галузі штучного інтелекту в країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальних питань, зайнятості та міграції».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Попит, пропозиція та характеристики робочої сили у галузі штучного інтелекту в країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальних питань, зайнятості та міграції».

У ньому представлені репрезентативні оцінки робочої сили у сфері штучного інтелекту (ШІ) в країнах ОЕСР та відповідні порівняння. Трудові ресурси у сфері ШІ – це працівники з навичками у галузі статистики, комп’ютерних наук та машинного навчання, які можуть активно розробляти та підтримувати системи штучного інтелекту. Для країн, які хочуть бути в авангарді розвитку ШІ, розуміння кадрового потенціалу має вирішальне значення для створення та розвитку кадрового резерву. У звіті для вимірювання інтенсивності попиту на навички ШІ в межах однієї професії використано дані онлайн-вакансій, відкориговані з урахуванням зайнятості за професіями, отриманими в рамках обстежень робочої сили. Встановлено, що чисельність працівників у сфері ШІ в країнах ОЕСР, як і раніше, відносно невелика (до 0,3% від кількості зайнятих), але швидко зростає. Попит на працівників у галузі ШІ є високим, а пропозиція у більшості країн ОЕСР не відстає від попиту.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-03-15
Поширити
ЗМІНИ ДО ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ GREEN DEAL

ЗМІНИ ДО ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ GREEN DEAL

Європейська Комісія схвалила цільову поправку до Загального регламенту про блокові винятки (GBER). Ця поправка разом з новою Тимчасовою кризовою та перехідною рамковою програмою дозволить спростити для держав-членів надання підтримки ключовим секторам відповідно до Промислового плану «Зеленого курсу».

Європейська Комісія схвалила цільову поправку до Загального регламенту про блокові винятки (GBER). Ця поправка разом з новою Тимчасовою кризовою та перехідною рамковою програмою дозволить спростити для держав-членів надання підтримки ключовим секторам відповідно до Промислового плану «Зеленого курсу».

Поправка GBER визнає певні категорії державної допомоги сумісними з Договором про функціонування Європейського Союзу за певних умов і звільняє окремі категорії від зобов’язання щодо попереднього повідомлення та затвердження Комісією, дозволяючи державам-членам надавати допомогу безпосередньо та інформувати Комісію лише постфактум. Отже, формується більша гнучкість у розробленні та впровадженні заходів підтримки в секторах, які є ключовими для переходу до кліматичної нейтральності та промисловості з нульовим рівнем викидів, що має прискорити інвестиції та фінансування виробництва чистих технологій в Європі.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини
2023-03-15
Поширити
АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА НАУКОВЦІВ

АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА НАУКОВЦІВ

Проект Uni-Biz Bridge опублікував добірку корисних ресурсів з вивчення англійської мови для викладачів та науковців.

Проект Uni-Biz Bridge опублікував добірку корисних ресурсів з вивчення англійської мови для викладачів та науковців.

Їх використання допоможе покращити рівень знання англійської мови для тих, хто має різний рівень володіння нею: BBC Learning English – щоденні нові відео на різні теми для покращення лексики, вимови, сприйняття іноземної на слух; Кембриджский английский для науковців / Cambridge English for Scientists – для тих, хто вивчає англійську на рівні середнього та вище середнього (B1/B2) і кому необхідно користуватись англійською під час виконання наукових досліджень; Englishdom – корисні відео про відомі фільми та серіали, нетипові правила граматики для різних рівнів знання англійської; Вusuu – інтернет-сервіс для вивчення англійської, поповнення словникового запасу та взаємодії з носіями мови.
Фото: Uni-Biz Bridge
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-14
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Львівщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Львівщини:

– Львівського державного університету безпеки життєдіяльності https://sci.ldubgd.edu.ua
– Львівського державного університету внутрішніх справ https://dspace.lvduvs.edu.ua/
– Львівського державного університету фізичної культури http://repository.ldufk.edu.ua/
– Львівського національного університету природокористування (Львівського національного аграрного університету) http://repository.lnau.edu.ua/
– Національного університету «Львівська політехніка» http://oai.org.ua/index.php/browse/index/13
– Українського католицького університету http://er.ucu.edu.ua
Фото: Jorge Láscar
2023-03-14
Поширити
ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ В ЯКОСТІ РЕЦЕНЗЕНТІВ

ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ В ЯКОСТІ РЕЦЕНЗЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тіма Блекмена «Залучення практиків в якості рецензентів підвищить вплив академічних робіт». У ній наголошується, що документи з соціальних наук повинні бути більш зрозумілими для читачів.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тіма Блекмена «Залучення практиків в якості рецензентів підвищить вплив академічних робіт». У ній наголошується, що документи з соціальних наук повинні бути більш зрозумілими для читачів.

Автор розмірковує над висловлюванням Ніка Хіллмана, директора Британського інституту політики у сфері вищої освіти, який вважає, що найбільша різниця між академічними і політичними документами полягає в тому, що перші розраховані на науковців, а другі – перш за все на читачів. Дослідження, замовлені або проведені державними органами, не рецензуються. З цієї причини їх можуть критикувати за невдалу структуру чи використаний підхід, викликані упередженими політичними програмами. Тоді як вчені зосереджуються на правилах, сформованих у академічному середовищі. Отже, робить висновок автор, цей розрив може бути усунений за допомогою змішаних методів та залучення вчених і політиків до діалогу щодо загальних дослідницьких проблем, що розширить коло фахівців-практиків, знайомих із академічним світом, та науковців, знайомих зі світом політики. Це спонукає академічні журнали наслідувати приклад REF і залучати практиків в якості рецензентів. Тоді академічні статті з суспільних наук будуть розглядатись з позицій програмних документів, цінності отриманих висновків для практиків.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-14
Поширити
ОЕСР: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

ОЕСР: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Нові технології підвищення конфіденційності: поточні підходи до регулювання та політики» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Нові технології підвищення конфіденційності: поточні підходи до регулювання та політики» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

У ньому розглядаються технології підвищення конфіденційності (privacy-enhancing technologies / PET) – цифрові рішення, що дозволяють збирати, обробляти, аналізувати та розповсюджувати інформацію, захищаючи конфіденційність даних; аналізуються останні технологічні досягнення та оцінюється ефективність різних типів PET; систематизуються проблеми та можливості їх вирішення. У звіті наведені поточні нормативні та політичні підходи до PET, що дозволяють уповноваженим органам приймати рішення із забезпечення конфіденційності та формувати політику щодо підвищення конфіденційності та захисту даних і покращення системи управління даними.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини
2023-03-14
Поширити
ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ

ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ

У відкритому доступі з’явився практичний посібник «Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України». У ньому міститься інформація про діяльність з адаптації найкращих міжнародних практик у національний контекст.

У відкритому доступі з’явився практичний посібник «Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України». У ньому міститься інформація про діяльність з адаптації найкращих міжнародних практик у національний контекст.

Зокрема, наведено аналіз становлення дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) в Німеччині та Україні, особливості співпраці з роботодавцями та специфіку організації навчання, представлено практичні рішення та документи, які можуть стати у нагоді тим, хто планує упроваджувати чи надалі розвивати ДФЗО. Дуальна освіта розглядається в цій онтології з огляду на історичні, соціальні, економічні, управлінські, філософські та інші аспекти. Публікація призначена для учасників пілотного проєкту МОН із впровадження ДФЗО, роботодавців, їхніх об’єднань, закладів фахової передвищої та вищої освіти, експертів у сфері освіти, здобувачів освіти, органів державної влади і місцевого самоврядування, що опікуються питаннями освіти, усіх, хто зацікавлений у поширенні дуальної форми освіти в Україні.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-14
Поширити
ПРО ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

ПРО ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Стали доступні у відкритому доступі науково-аналітичні записки «Стан інноваційної діяльності та реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності за період 2012–2021 рр.» та «Досвід Австралії щодо розроблення стратегічних документів, спрямованих на розвиток та впровадження інновацій і досліджень».

Стали доступні у відкритому доступі науково-аналітичні записки «Стан інноваційної діяльності та реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності за період 2012–2021 рр.» та «Досвід Австралії щодо розроблення стратегічних документів, спрямованих на розвиток та впровадження інновацій і досліджень».

У першій представлені результати моніторингу реалізації стратегічних і середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності. Вони базуються на даних головних розпорядників бюджетних коштів та доповнюють дані Держстату стосовно інноваційної діяльності промислових підприємств. У другому документі розглядається досвід формування Національного плану «Австралія 2030: добробут через інновації» й Дорожньої карти сектору розвитку послуг гірничого обладнання і технологій австралійської видобувної індустрії для підвищення конкурентоспроможності. Документи підготовлені фахівцями УкрІНТЕІ в рамках поточної аналітичної роботи.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-03-14
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Луганщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Луганщини:

– Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка http://dspace.lduvs.edu.ua;
– Луганського національного університету імені Тараса Шевченка http://dspace.luguniv.edu.ua;
– Східноукраїнського національного університету імені В. Даля https://library.snu.edu.ua/index/elektronnij_arkhiv_institucijnij_repozitarij_snu_im_v_dalja/0-381
2023-03-13
Поширити
CHATGPT ВИКРИВАЄ БАНАЛЬНІСЬ СТУДЕНТСЬКИХ ЕСЕ

CHATGPT ВИКРИВАЄ БАНАЛЬНІСЬ СТУДЕНТСЬКИХ ЕСЕ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Колма О’Ши «Дякуємо ChatGPT за викриття банальності студентських есе».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Колма О’Ши «Дякуємо ChatGPT за викриття банальності студентських есе».

Автор звертає увагу на те, що жахливі симуляції академічного тексту за допомогою технологій штучного інтелекту показують, чому студентські есе повинні повернутися до свого більш творчого та вільного коріння. Есе французького філософа XVI століття Монтеня і зараз вищого рівня, ніж тексти, підготовлені бізнес-консультантами зі вступу до закладів вищої освіти. Серйозна проблема, яка виникає у значної частини студентів після їх зарахування на перший курс університету – невміння писати творчі твори. Це змушує їх ставати на шлях недоброчесності – вдаватися до плагіату чи звертатись до «майстерень творів». Ця криза, з якою стикаються усі, хто викладає академічне письмо або надає творчі завдання в рамках своїх курсів, не виникла з появою ШІ, зокрема – ChatGPT. В ідеальному світі освіта повинна надавати пріоритет розвитку допитливості і творчості на всіх етапах навчання та у всіх галузях знань. Ті, хто вміє самостійно мислити – знають, наскільки надихаючими можуть бути відповіді на поставлені непрості запитання. Це нескінченно краще імітації, якою б не була її природа – штучна чи органічна.
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
Фото: pixabay.com
2023-03-13
Поширити