За результатами пошуку знайдено:

записів - 3802

сторінок - 381

ОЕСР: РЕАГУВАННЯ НА СУСПІЛЬНІ ВИКЛИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ДАНИХ

ОЕСР: РЕАГУВАННЯ НА СУСПІЛЬНІ ВИКЛИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ДАНИХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала останній випуск звіту «Реагування на суспільні виклики за допомогою даних: доступ, обмін, управління та контроль» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала останній випуск звіту «Реагування на суспільні виклики за допомогою даних: доступ, обмін, управління та контроль» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

У ньому наголошується, що доступ до даних, обмін ними та їх повторне використання (тобто відкритість даних) може принести значні соціальні та економічні вигоди. Зокрема – під час реагування на надзвичайні ситуації у сфері охорони здоров’я (як пандемія COVID-19) та здійснення заходів, спрямованих на досягнення Цілей сталого розвитку. Разом із тим, відкритість даних спричиняє ризики для окремих осіб та організацій: ризики для приватності, захисту особистих даних, прав інтелектуальної власності, цифрової та національної безпеки. Етичні проблеми виникають, коли доступ до даних, обмін ними та їх повторне використання підривають етичні цінності та норми моралі. Звіт демонструє, як збалансовані та диференційовані підходи до управління й контролю даними можуть максимізувати переваги згадані вище переваги й нівелювати недоліки при дотриманні законних інтересів суспільства і цілей державної політики.

Детальніше: https://bit.ly/3IYeq0J, https://bit.ly/3IV8plx, https://doi.org/10.1787/2182ce9f-en

2023-01-20
Поширити
СТВОРЕННЯ ЦИФРОВИХ КУРСІВ ІЗ ВІДКРИТИМ ДОСТУПОМ

СТВОРЕННЯ ЦИФРОВИХ КУРСІВ ІЗ ВІДКРИТИМ ДОСТУПОМ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріки Варнач «Поради щодо створення цифрових курсів з відкритим доступом, присвячених проблемам кліматичної кризи».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріки Варнач «Поради щодо створення цифрових курсів з відкритим доступом, присвячених проблемам кліматичної кризи».

Автор наголошує, що подолання кліматичної кризи, як і більшість глобальних викликів, має в своїй основі відповідну освіту. Знання глобального та місцевого клімату і того, як він змінюється, може не лише розширити можливості окремих людей, громад та підприємств у боротьбі з причинами та наслідками цієї проблеми, але й допомогти їм адаптуватися до змін, підвищити стійкість та зменшити ризики. Подаються поради для тих, хто має намір розробляти, планувати, створювати та впроваджувати курси з кліматичної освіти. Зокрема, пропонується розробляти безкоштовні ресурси з відкритим доступом; робити зручним їх дизайн для різних категорій слухачів; зміст курсів має бути зрозумілим для глобальної аудиторії; бажано передбачити декілька засобів взаємодії зі слухачами; забезпечити інклюзивність, підтримувати співпрацю та взаємодію; орієнтуватись на цільову аудиторію. Крім того, потрібне широке інформування громадськості про створений освітній ресурс та задіяння усіх доступних інструментів комунікації (від соціальних медіа до професійних мереж і спеціальних маркетингових каналів) задля охоплення якомога більшої кількості людей.

Детальніше: https://bit.ly/3kjXkQB, https://bit.ly/3w9hwrd

2023-01-19
Поширити
КОНКУРСИ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+ 2023 РОКУ

КОНКУРСИ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+ 2023 РОКУ

Оприлюднені документи та оголошення конкурсів Програми ЄС Еразмус+ 2023 року.

Оприлюднені документи та оголошення конкурсів Програми ЄС Еразмус+ 2023 року.

У відкритому доступі усі зацікавлені можуть ознайомитись з наступними документами: Call for proposals 2023; Programme Guide 2023 (in the Erasmus+ Website); Annual Work Programme 2023; конкурсна документація для напрямів ЕАСЕА. Також українською мовою представлений огляд можливостей, відкритих для України на 2023 р., відеозаписи заходів тощо. На сайті Міністерства освіти і науки України є перелік пріоритетів, план трансформації освіти України, новий план дій МОН щодо розвитку освіти EDUCATION 4.0 UKRAINIAN SUNRISE.

Детальніше: https://bit.ly/3IX8NzV, https://bit.ly/3QOs1JN, https://bit.ly/3w7pb9v, https://bit.ly/3CXkKBX, https://bit.ly/3ISDaHP, https://bit.ly/3Wdl3zi, https://bit.ly/3iPczkk, https://bit.ly/3knQyJE, https://bit.ly/3XlnOzP, https://bit.ly/3XkNYmo, https://bit.ly/3QLBrFW, https://bit.ly/3XloPb7, https://bit.ly/3CYB6dA

2023-01-19
Поширити
ПРОГРАМА СТИПЕНДІЙ ВІД BASEES

ПРОГРАМА СТИПЕНДІЙ ВІД BASEES

Британська Асоціація Слов’янських та Східноєвропейських Студій (BASEES) оголосила конкурс на стипендії для українських науковців у галузі гуманітарних та соціальних наук.

Британська Асоціація Слов’янських та Східноєвропейських Студій (BASEES) оголосила конкурс на стипендії для українських науковців у галузі гуманітарних та соціальних наук.

Переможці отримають стипендію для підтримки інтелектуальної діяльності у розмірі 1 тис. фунтів стерлінгів, зможуть стати членами BASEES, та відповідно упродовж року брати участь у регулярних семінарах BASEES Talks, представляти свої дослідження. Стипендії відкриті для науковців, які наразі проживають в Україні, працюють в українських академічних установах, мають ступінь доктора філософії чи еквівалент у галузі гуманітарних і соціальних наук або навчаються на програмах доктора філософії. Документи на конкурс можна подати до 31 січня 2023 року.

Детальніше: https://cutt.ly/U2KEcKz, https://bit.ly/3WfZfTz, https://bit.ly/3QMBkdg

2023-01-19
Поширити
НОВИЙ ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ НА «ДІЯ.ЦИФРОВА ОСВІТА»

НОВИЙ ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ НА «ДІЯ.ЦИФРОВА ОСВІТА»

На порталі «Дія.Цифрова освіта» став доступний новий освітній серіал «Базові принципи працевлаштування та фінансової грамотності».

На порталі «Дія.Цифрова освіта» став доступний новий освітній серіал «Базові принципи працевлаштування та фінансової грамотності».

Він покликаний допомогти у пошуку роботи та підвищені цифрової грамотності, щоб люди могли адаптуватися до нових умов. Розглядаються наступні питання: з чого варто почати пошук роботи, якщо попередня робота була втрачена чи у разі бажання зміни роду діяльності; ситуація на ринку праці; як зареєструватись на біржі праці, отримати роботу, обрати сферу діяльності; як правильно написати резюме, скласти мотиваційний лист та підготуватись до ти співбесіди; теорія життєвого циклу людського капіталу, формула багатства; персональний бюджет (види та правила ведення); кредити та інфляція; фінансове планування; депозити та кредити. Курс розроблено студентами Київської школи економіки в рамках програми UPSHIFT за підтримки ЮНІСЕФ та Міністерства цифрової трансформації України.

Детальніше: https://bit.ly/3ZGrzl1, https://bit.ly/3IViRJD

2023-01-19
Поширити
ОЕСР: ПІДТРИМКА ТРАНСГРАНИЧНИХ ПОТОКІВ ДАНИХ

ОЕСР: ПІДТРИМКА ТРАНСГРАНИЧНИХ ПОТОКІВ ДАНИХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння транскордонним потокам даних» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння транскордонним потокам даних» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

У ньому наголошується, що потоки даних мають вирішальне значення для глобальної економічної та соціальної взаємодії, але для полегшення обміну ними (особливо – транскордонного) необхідно забезпечити довіру до них. Завдання створення глобального цифрового середовища та переміщення даних через державні кордони потребує забезпечення відповідного контролю й захисту даних, що визначено у Концепції «Вільний потік даних на основі довіри» (DFFT). У звіті подається інформація про те, як різні країни та зацікавлені сторони реалізують транскордонні потоки даних на основі довіри за допомогою прямих і непрямих підходів, на різних рівнях, а також у політичних спільнотах. Розглядаються питання, пов’язані з просуванням DFFT, а саме: інтероперабельність систем захисту приватного життя та даних; доступ уряду до персональних даних, що зберігаються у приватному секторі; заходи з локалізації даних. Автори звіту роблять висновок, що незважаючи на існуючі відмінності, є й спільні риси у цих процесів (взаємодоповнюваність та елементи конвергенції), які можуть допомогти зміцнити довіру, сприяти майбутній інтероперабельності та просуванню DFFT.

Детальніше: https://bit.ly/3ZFlRzQ, https://bit.ly/3kpDHa0, https://doi.org/10.1787/139b32ad-en

2023-01-19
Поширити
ПРО ЗАРПЛАТИ В АВСТРАЛІЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

ПРО ЗАРПЛАТИ В АВСТРАЛІЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Стали відомі «вражаючі» зарплати в австралійських університетах».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Стали відомі «вражаючі» зарплати в австралійських університетах».

У ній зазначається, що близько 50 співробітників заможних австралійських вишів заробляють більше, ніж середньостатистичний віце-канцлер в Англії. Нещодавно оприлюднені документи свідчать про можливості, якими користуються керівники австралійських університетів: десятки співробітників заробляють більше, ніж прем’єр-міністр, а сотні отримують зарплати, що значно перевищують передбачені у галузевих угодах. В університетах Сіднею та Квінсленду викладачі отримують понад 350 тис. австралійських доларів (201 тис. фунтів стерлінгів) на рік. І це – без урахування додаткових виплат, таких як пенсія за вислугу років й вихідна допомога при звільненні. Неочікувані дані були отримані від Австралійського податкового управління у 2018-19 і 2019-20 роках. Звісно, відомості були передані без персональної ідентифікації. Автор наголошує, що існує непрозорість нарахування зарплат, суми яких обговорюються у вузькому колі за зачиненими дверима. Національна профспілка працівників вищої освіти Австралії заявила, що зарплати керівників вишів «зашкалюють», тоді як навчальні заклади все більше покладаються на соціально незахищену робочу силу з низькими доходами. Університети, які можуть дозволити собі платити проректорам і вищому керівництву такі вражаючі суми, мали натомість забезпечити справедливе підвищення заробітної плати своїм працівникам.

Детальніше: https://bit.ly/3kkQqL9, https://bit.ly/3CUoYdz

2023-01-18
Поширити
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

Зміни до Переліку внесені на підставі рішення Атестаційної колегії МОН, яке відбулось 23 грудня 2022 року. Рекомендовано присвоїти п’яти друкованим періодичним виданням категорію «А» та вісімнадцяти друкованим і чотирьом електронним категорію «Б» (наказ МОН від 23.12.2022 № 1166). Актуальний перелік наразі містить 128 друкованих та 8 електронних видань категорії «А», а також відповідно 1320 та 98 категорії «Б». Рішення щодо оновлення Переліку прийняте відповідно до Порядку формування Переліку наукових фахових видань України, затвердженого наказом МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрованого в Мін’юсті України 6 лютого 2018 року за № 148/21600.

Детальніше: https://bit.ly/3Oc9zIz, https://bit.ly/3GjgTkM, https://bit.ly/3C0EQuD

2023-01-18
Поширити
ПРОДОВЖЕНО СТРОК ДІЇ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ПРОДОВЖЕНО СТРОК ДІЇ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки та інноваційної діяльності».

Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки та інноваційної діяльності».

Реалізація цього Закону забезпечить продовження строку дії на 2023 рік визначених законами України пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки та інноваційної діяльності в Україні. Це дозволить продовжити фінансування у 2023 році розпочатих у попередні роки наукових досліджень і науково-технічних розробок, а також уможливить проведення конкурсних відборів нових досліджень і науково-технічних розробок відповідно до затверджених Верховною Радою України пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки і пріоритетних напрямів інноваційної діяльності в Україні.

Детальніше: https://bit.ly/3Wg9tTQ, https://bit.ly/3QEnD04, https://bit.ly/3WfJ2On, https://www.rada.gov.ua/print/232066.html, https://www.rada.gov.ua/news/razom/232066.html

2023-01-18
Поширити
ПОСТДОКТОРСЬКІ СТИПЕНДІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДНИКІВ

ПОСТДОКТОРСЬКІ СТИПЕНДІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДНИКІВ

Офіс наукової політики Бельгії оголосив про надання українським дослідникам постдокторських стипендій.

Офіс наукової політики Бельгії оголосив про надання українським дослідникам постдокторських стипендій.

Програма передбачає перебування дослідників у федеральних наукових установах Бельгії упродовж 12 місяців, не має вікових обмежень та терміну подання заявок. Мова досліджень – французька або голландська. Вітчизняним науковцям пропонується взяти участь у дослідженнях Державного архіву Бельгії (RA-AE), Національної наукової бібліотеки (КБР), Королівського бельгійського інституту космічної аерономії (BIRA-IASB), Королівського метеорологічного інституту Бельгії (КМІ-ІРМ), Королівського інституту культурної спадщини (КІК-ІРПА), Королівського інституту природничих наук (KBIN-IRSNB), Королівських музеїв для Центральної Африки (КММА-МРАК), мистецтва та історії (КМКГ-МРАХ), образотворчих мистецтв Бельгії (КМСКБ-МРБАБ), Королівської обсерваторії Бельгії (КСБ-ОРБ) та планетарію, Національного інституту криміналістики та кримінології (NICC-INCC).

Детальніше: https://bit.ly/3ZHB9nU, https://bit.ly/3Zvzxxc, https://bit.ly/3GILpDt, https://bit.ly/3Xxt1UZ, https://bit.ly/3ZFlKV2, https://bit.ly/3WdhsBa, https://bit.ly/3iHLbV6, https://bit.ly/3kl9OYo, https://bit.ly/3XkOcdm, https://bit.ly/3Xc4QLT, https://bit.ly/2LJBwbx, https://nicc.fgov.be/, https://bit.ly/3CPMmZM

2023-01-18
Поширити