ПОРАДИ ЩОДО БІЗНЕС-ІДЕЙ, ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Бізнес яскравих ідей, досліджень та інтелектуальної власності: що потрібно знати викладачам та університетам про інтелектуальну власність і комерціалізацію досліджень».
Дослідження мають величезний комерційний потенціал, але прибуток – не причина розглядати лише фінансову сторону створення знань. Є соціальний вплив, сталість розвитку, визнання та підтримка наступного покоління дослідників, які також надзвичайно важливі. Ця добірка ресурсів містить матеріали, які демонструють, чому в академічних колах повинно бути більше підприємництва; пояснює, як комерціалізувати дослідження – від управління інтелектуальною власністю до обміну знаннями, маркетингу та лідерства, яке сприяє створенню середовища, у якому можуть процвітати великі ідеї. Двадцять статей присвячені різним аспектам наукового підприємництва та інновацій: перетворенню досліджень у бізнес; управлінню інтелектуальною власністю; заохоченню підприємництва в університетському містечку; розвитку ділових навичок в академічному середовищі; побудові кар’єри (від пошуку наукового керівника дослідження до конкурсу на керівні адміністративні посади).
Детальніше: https://bit.ly/3KvWAmr