За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

Організація веб-сайту бібліотеки для віддаленої роботи

Організація веб-сайту бібліотеки для віддаленої роботи

Оскільки бібліотеки переходять до спілкування зі своїми користувачами в інтернеті, веб-сайт бібліотеки є мостом, який забезпечує інформацію про останні оновлення щодо повторних відкриттів, віртуальних подій та оновлень колекцій у реальному часі.

Оскільки бібліотеки переходять до спілкування зі своїми користувачами в інтернеті, веб-сайт бібліотеки є мостом, який забезпечує інформацію про останні оновлення щодо повторних відкриттів, віртуальних подій та оновлень колекцій у реальному часі.

Крістін Делво, засновниця Stacks, розповідає, як Stacks працює з бібліотеками, коли вони адаптують свої веб-сайти для дистанційної роботи з аудиторією студентів, викладачів, відвідувачів.

Бібліотеки розуміють необхідність інтегрувати свої каталоги, відкриті ресурси та ресурси дистанційного навчання. Вони використовують колекції Stacks для каталогу елементів, які вони, як правило, не можуть каталогізувати.  Stacks пропонує метадані базового рівня, які дозволяють швидко забезпечити каталогізацію. Оскільки у бібліотеках виникає зростаюча потреба швидко агрегувати нову інформацію (коли вона стає доступною), Stacks можуть допомогти зв’язати колекції та публікувати оновлення у режимі реального часу. 

Про це та інші корисні інструменти можна прочитати на інформаційному порталі EBSCO.

Детальніше: https://bit.ly/39q4k53 

Фото: EBSCO

2020-07-24
Поширити
Цифровізація у МОЗ: Розширення програми «Доступні ліки» завдяки використанню е-рецептів

Цифровізація у МОЗ: Розширення програми «Доступні ліки» завдяки використанню е-рецептів

24 липня 2020 року стало відомо, що МОЗ планує суттєво розширити програму «Доступні ліки», яка передбачає зокрема і використання електронних рецептів. Перехід від паперових до електронних рецептів дозволить не лише посилити контроль за реалізацією ліків, а й знизити їхню вартість. Отримати лікарські засоби за нижчою ціною можливо за рахунок того, що в електронний рецепт вноситься лише діюча речовина, що дозволяє обирати між препаратами з такою діючою речовиною з урахуванням вартості. 

24 липня 2020 року стало відомо, що МОЗ планує суттєво розширити програму «Доступні ліки», яка передбачає зокрема і використання електронних рецептів. Перехід від паперових до електронних рецептів дозволить не лише посилити контроль за реалізацією ліків, а й знизити їхню вартість. Отримати лікарські засоби за нижчою ціною можливо за рахунок того, що в електронний рецепт вноситься лише діюча речовина, що дозволяє обирати між препаратами з такою діючою речовиною з урахуванням вартості. 

Електронні рецепти в Україні запроваджені з квітня 2019 року. Це регламентовано постановами Кабінету Міністрів від 27 лютого 2019 року «Деякі питання реімбурсації лікарських засобів», «Деякі питання щодо договорів про реімбурсацію», «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань».

Покрокову інструкцію для пацієнта для отримання електронного рецепту та ліків у аптеці за електронним рецептом, пропонує МОЗ.

Детальніше: https://bit.ly/2X9obkb, https://bit.ly/2P6aVIF, https://bit.ly/3fTky98 

Фото: МОЗ

2020-07-24
Поширити
Система підвищення педагогічної кваліфікації: Як нові гравці долають хвороби недоброчесності

Система підвищення педагогічної кваліфікації: Як нові гравці долають хвороби недоброчесності

В Україні скасовано монополію у галузі підвищення педагогічної кваліфікації. Оновлений Закон України «Про освіту» дозволяє вчителям уже з січня 2020 року вільно обирати форму й надавача таких послуг. Десятки громадських організацій, приватних компаній та навчальних закладів, які й раніше створювали можливості для розвитку українського вчительства, активно включились в цю діяльність.

В Україні скасовано монополію у галузі підвищення педагогічної кваліфікації. Оновлений Закон України «Про освіту» дозволяє вчителям уже з січня 2020 року вільно обирати форму й надавача таких послуг. Десятки громадських організацій, приватних компаній та навчальних закладів, які й раніше створювали можливості для розвитку українського вчительства, активно включились в цю діяльність.

У статті «Нової української школи» розглядаються актуальні питання підвищення кваліфікації, організації навчального процесу, надавачів послуг з підвищення кваліфікації,  академічну доброчесність та нові інструменти масових відкритих онлайн-курсів.

У статті наводяться результати спільного дослідження, проведеного у 2019 році Edcamp Ukraine та МОН України, оприлюднені у звіті “Навчати і навчатися: як і куди розвиватися українському вчительству?”. Виявилось, що 87,7% педагогів в Україні вважали чинну на той час систему підвищення кваліфікації неактуальною, бажали навчатися чесно, усвідомлювали важливість свого професійного зростання. 

Також йдеться про те, що Edcamp Ukraine, Освіторія, Prometheus, Смарт Освіта першими порушили питання актуальності наявної на той час системи підвищення кваліфікації, працювали у напрямі її трансформації, адвокатували ухвалення необхідних нормативно-правових документів для цього. 

Детальніше: https://bit.ly/3hBG8Q7 

2020-07-24
Поширити
ЄС скорочує бюджет на дослідження та інновації

ЄС скорочує бюджет на дослідження та інновації

21 липня 2020 року лідери ЄС після довгого і складного саміту, що тривав чотири дні, узгодили наступний семирічний бюджет ЄС та пов’язаний з ним план відновлення. Результат переговорів – обмеження фінансування щодо досліджень, інновацій та освіти.

21 липня 2020 року лідери ЄС після довгого і складного саміту, що тривав чотири дні, узгодили наступний семирічний бюджет ЄС та пов’язаний з ним план відновлення. Результат переговорів – обмеження фінансування щодо досліджень, інновацій та освіти.

Переговори в основному були зосереджені на загальному розміру витрат на відновлення економіки (Next Generation EU), розподілі коштів між позиками та грантами та управлінні ними. В угоді, яку прийнято, на цілі “Горизонт Європа” виділено на 13,5 млрд євро менше, ніж було запропоновано Європейською Комісією, при цьому 5 млрд. скорочено по програмі в MFF та 8,5 млрд євро вилучено з Next Generation EU. 

«Горизонт Європа» коштує 80,9 мільярда євро далека від амбіційного зростання, необхідного для задоволення потреб на Covid-19 та інших актуальних завдань. 

Також виявилось неможливим збільшити фінансування освіти. У рамках загальної суми Erasmus + фінансування обмежене 21 млрд євро, що значно відрізняється від раніше підготовлених проектних пропозицій.

Детальніше: https://bit.ly/2ZYbDhn, https://bit.ly/3jzplPb, https://bit.ly/39q6Rfw 

Фото: Горизонт Європа

2020-07-23
Поширити
Уряд продовжив загальнонаціональний карантин до 31 серпня 2020 року та дозволив проводити акредитації освітніх програм дистанційно

Уряд продовжив загальнонаціональний карантин до 31 серпня 2020 року та дозволив проводити акредитації освітніх програм дистанційно

Загальнонаціональний карантин, встановлений через пандемію COVID-19, продовжено до 31 серпня 2020 року. Відповідне рішення ухвалив Уряд 22 липня 2020 року.

Загальнонаціональний карантин, встановлений через пандемію COVID-19, продовжено до 31 серпня 2020 року. Відповідне рішення ухвалив Уряд 22 липня 2020 року.

З 1 по 31 серпня 2020 року залежно від епідемічної ситуації в кожному з регіонів або окремих адміністративно-територіальних одиницях встановлюється один з рівнів епідемічної небезпеки поширення COVID-19 – “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або “червоний”. Рівень визначає Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій за результатом оцінки епідемічних показників у регіоні.

Зокрема, на території регіонів із “помаранчевим” рівнем небезпеки заборонено відвідувати заклади освіти здобувачами у групах більш ніж 20 осіб, крім закладів дошкільної та загальної середньої освіти. На території регіонів із “червоним” рівнем небезпеки здобувачам освіти заборонено відвідувати заклади освіти. На території регіонів, з “помаранчевим” та “червоним” рівнем епідемічної небезпеки органи державної влади та місцевого самоврядування можуть застосовувати додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи в межах компетенції.

Уряд також дозволив проводити акредитації освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, у віддаленому (дистанційному) режимі, а також ухвалювати рішення про умовну (відкладену) акредитацію освітніх програм без проведення або з частковим проведенням акредитаційної експертизи до 1 вересня 2020 року.

У період дії карантину незалежно від рівня небезпеки в регіоні заборонено: 

– перебувати в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот;

– перебувати на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи;

– самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації.

Необхідно також дотримуватись інших правил карантину – соціальної дистанції та санітарно-гігієнічних норм.

Детальніше: https://bit.ly/2ONyi9p, https://bit.ly/3jxNi9M 

Фото: МОН

2020-07-23
Поширити
Освітні серіали з цифрової грамотності

Освітні серіали з цифрової грамотності

Міністерство цифрової трансформації України підписало меморандум про співпрацю з ТОВ «МЕГОГО» з метою розміщення на медіасервісі MEGOGO освітніх серіалів, які зараз представлені на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія.Цифрова освіта».

Міністерство цифрової трансформації України підписало меморандум про співпрацю з ТОВ «МЕГОГО» з метою розміщення на медіасервісі MEGOGO освітніх серіалів, які зараз представлені на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія.Цифрова освіта».

MEGOGO став першим і поки що єдиним майданчиком, окрім безпосередньо платформи «Дія.Цифрова освіта», який розміщуватиме освітні серіали з цифрової грамотності. Цей крок дозволить розширити аудиторію освітніх серіалів із цифрової грамотності. 

Детальніше: https://bit.ly/2Cyi165, https://osvita.diia.gov.ua/,  

Фото: Мінцифри

2020-07-23
Поширити
Партнерства у рамках  магістерських програм Еразмус+

Партнерства у рамках магістерських програм Еразмус+

Шість організацій з України стали партнерами спільних магістерських програм Еразмус Мундус, які реалізуються міжнародним консорціумом закладів вищої освіти та інших організацій в межах Програми Європейського Союзу Еразмус+. 

Шість організацій з України стали партнерами спільних магістерських програм Еразмус Мундус, які реалізуються міжнародним консорціумом закладів вищої освіти та інших організацій в межах Програми Європейського Союзу Еразмус+. 

Із поданих 97 заявок було відібрано до фінансування, щоб розпочати конкурси на стипендії для студентів з усього світу вже з 2021 року,  40 проєктів Еразмус Мундус із загальним бюджетом у понад 160,8 млн євро, до яких залученні у тому числі українські виконавці. Результати конкурсу 2020 року були оголошені Виконавчим агентством з питань освіти, аудіовізуалізуальних засобів та культури (ЕАСЕА) Європейської комісії.

До складу партнерств, що розробили такі програми Еразмус Мундус, в статусі асоційованих партнерів увійшли 6 організацій з України – 5 закладів вищої освіти та 1 громадська організація:

– Національний університет «Києво-Могилянська академія» (Central and East European, Russian and Eurasian Studies);

– Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (European MSc in Marine EnviRonment 2030);

– Львівський національний університет імені Івана Франка (Interdisciplinary Mathematics (InterMaths));

– Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Interdisciplinary Mathematics (InterMaths), та International Law of Global Security, Peace and Development);

– Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна (Interdisciplinary Mathematics (InterMaths));

– Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (Erasmus Mundus Master Program in Plant Breeding).

Вони співпрацюватимуть з партнерами з різних країн світу: Аргентини, Австралії, Австрії, Барбадосу, Бельгії, Бутану, Боснії і Герцеговини, Бразилії, Канади, Чилі, Китаю, Колумбії, Коста-Ріки, Чехії, Данії, Еквадору, Естонії, Фінляндії, Франції, Грузії, Німеччини, Греції, Гонконгу, Угорщини, Ісландії, Індії, Індонезії, Іраку, Ізраїлю, Італії, Японії, Казахстану, Кореї, Косово, Литви, Малайзії, Мексики, Чорногорії, Марокко, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Португалії, Катару, Росії, Сербії, Словенії, ПАР, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Таджикистану, Тунісу, Туркменістану, Великобританії, США, Узбекистану та Замбії.

За період 2014-2019 рр. 12 українських організацій (8 університетів, 1 науково-дослідний інститут, 2 громадські та 1 приватна організація в статусі асоційованих проєктів, та 1 університет в статусі повного партнера) були залучені до реалізації 8 спільних магістерських програм Еразмус Мундус з-поміж 197 проєктів.

Детальніше: https://bit.ly/32DzsN4, https://bit.ly/3eVUUiT, http://erasmusplus.org.ua/images/phocadownload/inf_200720-02.png 

Фото: ЕРАЗМУС+

2020-07-23
Поширити
Формування європейської цифрової політики

Формування європейської цифрової політики

Тривають публічні консультації з Європейською Комісією щодо розроблення Акту про цифрові послуги (Digital Services Act). Нова правова рамка охоплює права та обов’язки тих учасників відносин у сфері електронної комерції, які базуються за межами ЄС.

Тривають публічні консультації з Європейською Комісією щодо розроблення Акту про цифрові послуги (Digital Services Act). Нова правова рамка охоплює права та обов’язки тих учасників відносин у сфері електронної комерції, які базуються за межами ЄС.

Міністерство цифрової трансформації України заохочує представників усі зацікавлених сторін та у першу чергу – українські компанії, що працюють на європейському ринку, зробити свій внесок у формування нового вектору розвитку ринку електронної комерції. 

Пропозиції можна подати до 8 вересня 2020 року. 

Детальніше: https://bit.ly/3eRiqNGhttps://bit.ly/3jx4sEe 

Фото: Мінцифри

2020-07-22
Поширити
Конкурс на розміщення державного замовлення у 2020 році

Конкурс на розміщення державного замовлення у 2020 році

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2013 р. №363 «Про затвердження Порядку розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів» та з метою розміщення державного замовлення у 2020 році Національна академія наук України оголошує конкурс на розміщення державного замовлення на підготовку наукових кадрів через аспірантуру та докторантуру.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2013 р. №363 «Про затвердження Порядку розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів» та з метою розміщення державного замовлення у 2020 році Національна академія наук України оголошує конкурс на розміщення державного замовлення на підготовку наукових кадрів через аспірантуру та докторантуру.

До участі у конкурсі допускаються наукові установи НАН України, які мають ліцензії на провадження діяльності у сфері вищої освіти за третім та четвертим (освітньо-науковим і науковим) рівнем за відповідними спеціальностями.

При визначенні виконавців державного замовлення на підготовку наукових кадрів конкурсна комісія по кожній науковій установі буде враховувати:

– показники виконання планів набору й випуску з аспірантури та докторантури за попередні роки;

– можливості забезпечення ефективного наукового керівництва аспірантами та консультування докторантів;

– наявність відповідної матеріальної (експериментальної) бази для підготовки наукових кадрів.

Документи на участь у конкурсі можна подати до 28 липня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/2ZPAlQH

Фото: НАНУ

2020-07-22
Поширити
Інфобюлетень «Як підготувати якісний силабус?»

Інфобюлетень «Як підготувати якісний силабус?»

Проєкт сприяння академічній доброчесності SAIUP продовжує рубрику Infobulletin. 

Проєкт сприяння академічній доброчесності SAIUP продовжує рубрику Infobulletin. 

В одинадцятому випуску інфобюлетня на тему «Як підготувати якісний силабус?», наведені поради щодо змісту цього документу, необхідності його оновлення та грамотного структурування.

Детальніше: https://bit.ly/3jtTP58, https://bit.ly/2CCgyLR 

Фото: SAIUP

2020-07-22
Поширити