За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

Конкурс претендентів до складу науково-методичних комісій (підкомісій) Міністерства науки і освіти України

МОН оголошує додатковий прийом документів від претендентів до складу окремих НМК (підкомісій).

МОН оголошує додатковий прийом документів від претендентів до складу окремих НМК (підкомісій).

Взяти участь у конкурсі можуть представники держави, роботодавців та їх об’єднань, закладів вищої освіти усіх форм власності, наукових установ, Національної академії наук України та галузевих національних академій наук, професійних асоціацій, міжнародних експертів, які мають науковий ступінь у відповідній галузі або досвід фахової роботи не менше 10 років.

Детальніше – https://bit.ly/2m7Qu2q

2019-09-25

2019-09-23
Поширити

Нацфонд досліджень стане головним розпорядником коштів

МОН максимально сприятиме запуску Нацфонду досліджень та зробить все можливе, щоб у 2020 році він став головним розпорядником коштів. Про це зазначила Міністр освіти і науки Ганна Новосад на зустрічі з представниками Національного фонду досліджень.

МОН максимально сприятиме запуску Нацфонду досліджень та зробить все можливе, щоб у 2020 році він став головним розпорядником коштів. Про це зазначила Міністр освіти і науки Ганна Новосад на зустрічі з представниками Національного фонду досліджень.

“Закон “Про наукову та науково-технічну діяльність” передбачає, що Національний фонд досліджень є головним розпорядником коштів. Раніше ним був МОН, але необхідно зробити, щоб у бюджеті-2020  ситуація змінилась як цього вимагає профільний закон.

Міністр Ганна Новосад підкреслила, що МОН має великий інтерес, щоб усі процеси запуску фонду відбулися максимально швидко. “Я готова ініціювати рішення, щоб між читаннями в бюджеті-2020 Нацфонд досліджень став головним розпорядником коштів. Також ми маємо розробити план усіх документів, які спільно з вами треба запустити, щоб НФД почав роботу вже найближчим часом”, – наголосила Ганна Новосад.

Детальніше: https://bit.ly/2miTpWb

2019-09-20

2019-09-20
Поширити

Пізанська декларація політики ресурсів сірої літератури

(16 травня 2014 р.)

(16 травня 2014 р.)

Вступ 

Постійно зростаючий обсяг знань та інформації, що продукується науковими організаціями, урядовими установами та на виробництві в усіх предметних і професійних сферах, не контролюється комерційними видавництвами.

Інформаційні джерела такого роду (публікації, дані та інші матеріали), відомі як сіра література, являють собою істотний ресурс комунікацій у сфері науки і вищої освіти, досліджень і розробок, вироблення політики для бізнесу, промисловості, професійних спільнот та суспільства в цілому. Сіра література є важливим джерелом експериментальних даних, наукових аргументів, інновацій та знань у багатьох сферах людської діяльності, включаючи науку, інженерне проектування, охорону здоров’я, соціальну сферу, освіту, культуру та мистецтво.

До типів документів сірої літератури, представлених у друкованій або електронній формі, зокрема, відносяться: науково-технічні звіти, доповіді, анотації, огляди, рецензії, робочі матеріали, матеріали конференцій, тези, мультимедійний контент, які містять цінну наукову інформацію.

Для того, щоб найкращим чином реалізувати результати наукових досліджень та поширювати науково-технічну інформацію серед найширшого кола користувачів – науковців, урядовців, громадянського суспільства, освітян та підприємців, – ми, що підписали цю декларацію, закликаємо до  визнання зростаючого значення сірої літератури та особливої її ролі й цінності для урядовців, науковців, інших зацікавлених осіб щодо забезпечення відкритого доступу до результатів досліджень, розвитку відкритої науки, інноваційної активності, виваженої політики та трансферу знань.

Для найбільш повного використання переваг сірої літератури у масштабах локальних, національних і глобальних спільнот ми проголошуємо та підтримуємо наступне:

В організаційній сфері:

  1. Урядовим та іншим організаціям приділяти більше уваги проблемам відкритого доступу.
  2. Організаціям, що займаються виробництвом, використанням, збором сірої літератури та управлінням нею, розвивати співпрацю й координацію дій.
  3. Використовувати стійкі ідентифікатори та відкриті стандарти
    метаданих сірої літератури.

У сфері наукових досліджень і освіти:

4.    Університетам, урядовим установам та іншим інституціям
впроваджувати нові форми визнання і заохочення високої якості сірої
літератури.

5.    Удосконалювати стандарти виробництва і бібліографічного
контролю сірої літератури.

6. Розробляти та впроваджувати сумісні стандарти в управлінні сірою літературою.

7. Створювати керівництва з позитивними прикладами виробництва, поширення й оцінювання сірої літератури.

У правовій сфері:

8. Вносити зміни до законодавства щодо обов’язкового примірника та авторського права, які б дозволили розширити можливості бібліотек, уповноважених служб, наукових закладів та програм зі збору та забезпечення доступу до сірої літератури, особливо – некомерційних матеріалів, що становлять суспільний інтерес.

9. Знімати юридичні перешкоди на шляху поширення сірої літератури.

10.    Розвивати ліцензування сірого контенту як у комерційних, так і
некомерційних цілях.

У галузі фінансів та сталого розвитку:

11.   Визначати   доступні джерела фінансування   досліджень, що включають сіру літературу.

12. Збільшувати підтримку розвитку колекцій (формування фондів) та довготривалого зберігання сірої літератури.

13. Збільшувати інвестиції в інфраструктуру та нові технології доступу та використання друкованої і цифрової сірої літератури.

У технічному напрямі:

14.    Розвивати методи протидії застаріванню посилань, підвищувати
стабільність і доступність он-лайн контенту.

15.    Розробляти системи і засоби зв’язування даних та іншого
нетекстового контенту з публікаціями сірої літератури та сумісні стандарти для обміну сірої літератури.

Джерело: https://bit.ly/2mzCvmh

2019-09-20

2019-09-20
Поширити

Зустріч керівництва МОН із представниками Британської Ради, Гете-інституту та посольства Франції

МОН зацікавлене у співпраці з міжнародними організаціями в межах впровадження Нової української школи. Це обговорювалось під час зустрічі Міністра освіти і науки Ганни Новосад із представниками Британської Ради, Гете-Інституту, Посольства Франції в Україні та видавництва Сambridge University Press.

МОН зацікавлене у співпраці з міжнародними організаціями в межах впровадження Нової української школи. Це обговорювалось під час зустрічі Міністра освіти і науки Ганни Новосад із представниками Британської Ради, Гете-Інституту, Посольства Франції в Україні та видавництва Сambridge University Press.

«Хочу подякувати вам за потужну підтримку, яку ви надавали шкільній реформі протягом останніх двох років. Для Міністерства освіти і науки України дуже важливо мати партнерські стосунки з відкритими до співпраці міжнародними організаціями», – наголосила Ганна Новосад.

Підготовку вже пройшли 268 тренерів – 190 агентів змін та 25 методистів з англійської, 36 мультиплікаторів з німецької, 17 тьюторів з французької мов, досвід яких було розповсюджено на 17 000 учителів англійської, 1 177 німецької та близько 500 французької мов.

Створено платформу для підтримки педагогів NUS-English.com.ua. 230 вчителів англійської мови у пілотних школах отримали можливість безкоштовно пройти онлайн конкурс «Teaching Primary Learners Communicatively» та матеріали від видавництв Cambridge University Press та MM Publication.

Наразі актуальною є підготовка до наступного етапу реформи. Представники міжнародних організацій заявили про готовність до подальшої співпраці. У найближчих планах – розширення інструментарію, який сприятиме навчанню українських вчителів, а також проведення досліджень, які допоможуть визначити рівень знання іноземних мов серед школярів. Учасники зустрічі домовились підготувати докладний план дій.

Детальніше: https://bit.ly/2kFEDZp

2019-09-19

2019-09-19
Поширити

Щодо відшкодування бюджетних коштів, витрачених на оплату послуг з підготовки фахівців

Департамент економіки та фінансування надав роз’яснення щодо відшкодування коштів державного або місцевого бюджету, витрачених на оплату послуг з підготовки фахівців.

Департамент економіки та фінансування надав роз’яснення щодо відшкодування коштів державного або місцевого бюджету, витрачених на оплату послуг з підготовки фахівців.

Відповідні матеріали оприлюднені на офіційному сайті МОН.

Детальніше: https://bit.ly/2m0ge0B

2019-09-16

2019-09-16
Поширити

Зміни до умов прийому до закладів вищої освіти у 2019 році

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу щодо змін до умов прийому до ЗВО в 2019 році.

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу щодо змін до умов прийому до ЗВО в 2019 році.

Проєкт наказу розроблено Міністерством освіти і науки України відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту», абзацу шістнадцятого частини першої статті 64 Закону України «Про освіту», на виконання рішення Державної регуляторної служби України від 14 серпня 2019 року № 22.

Метою запропонованого проєкту є приведення Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти в 2019 році у відповідність до чинного законодавства. Зауваження та пропозиції можна подати до 13 жовтня 2019 року.

Детальніше: https://bit.ly/2lYsXRO

2019-09-16

2019-09-16
Поширити

Команда МОН та її пріоритети

12 вересня 2019 ро Ганна Новосад представила журналістам команду, яка разом із нею працюватиме над реформуванням системи освіти і науки.

12 вересня 2019 ро Ганна Новосад представила журналістам команду, яка разом із нею працюватиме над реформуванням системи освіти і науки.

“Своєю основною задачею, своїм основним пріоритетом роботи в Міністерстві я бачу переорієнтування системи освіти і науки на потреби людини. … Ні для кого не секрет, що сьогодні світ надзвичайно швидко змінюється, усі мають бути готові, що потреба в окремих професіях зникатиме, і нам потрібно буде перенавчатися, отримувати нові навички тощо. І в такому пришвидшеному світі єдина можливість залишатися успішним, і, ймовірно, навіть щасливим – це вміти навчатися впродовж життя і при цьому мати доступ до спроможної та ефективної системи освіти”, – зазначила Ганна Новосад.

Перший заступник Міністра освіти і науки Юрій Полюхович  зазначив, що має багаторічний досвід роботи за кордоном і бачив, якою може бути наука та які результати вона може давати для розвитку не лише економіки, а й суспільства загалом. Серед своїх пріоритетних напрямів роботи перший заступник назвав створення прогресивної системи боротьби з плагіатом, єдиної бази, де зібрано інформацію про всіх науковців, репозитарій наукових текстів, починаючи з магістерських робіт.

“Для ефективної реформи не зможемо оминути увагою реформування Національної академії наук та її галузевих академій. Це болюче питання. Насамперед потрібно залучати світових незалежних фахівців – аудиторські компанії, якщо йдеться про оцінку майна, та фахівців, якщо йдеться про оцінку наукових напрямів”, – відзначив Юрій Полюхович.

За напрями вищої освіти та освіти дорослих в МОН відповідатиме Єгор Стадний, за словами якого найближчим часом МОН працюватиме над тим, щоб вибір університету та спеціальності для навчання став дійсно свідомим. Нагальною є зміна системи управління та фінансування вищої освіти – ресурси мають отримати кращі, окремі зміни буде внесено вже до бюджету на наступний рік.

За популяризацію та модернізацію професійної освіти відповідатиме Петро Коржевський.

Школа у смартфоні, новий зміст шкільної освіти та е-learning – цими напрямами займатиметься радниця Міністра Оксана Макаренко, яку планується призначити на посаду заступника Міністра. Вона планує курувати розробку сучасної освітньої платформи.

Любомиру Мандзій призначено заступником Міністра, який займатиметься реформою дошкільної освіти та НУШ.

Реформою Міністерства освіти і науки займатиметься Максим Ярмистий – заступник з юридичних питань, який має досвід роботи в МОН.  “Я працюватиму над тим, щоб уже найближчим часом Міністерство повністю перейшло на електронний документообіг, а усі послуги, які ми надаємо, було можливо надати без особистого контакту з держслужбовцем – дистанційно і в електронній формі. Здається, що тут найбільшим викликом є технічна складова, але насправді – ні. Основне – це юридичний супровід цих процесів і правильне їх оформлення. Технологічні рішення давно існують, а от правильно вписати їх у юридичні процеси держуправління – дуже складне завдання”, – зазначив Максим Ярмистий. Також серед його завдань – забезпечення доступу до достовірних даних у системі освіти та їх ефективний збір. “Сьогодні відсутня прозора база майна МОН з актуальними даними. Підприємцям для отримання інформації про можливість оренди майна потрібно звертатися  до балансоутримувачів, що вимагає значних витрат часу. Це проблемно та неефективно. Я би хотів створити таку базу і дати до неї вільний доступ – від цього виграють як підприємці, так і держава”, – додав заступник Міністра.

Детальніше: https://bit.ly/2lNokK2

2019-09-13

2019-09-13
Поширити

Молодих науковців та студентів запрошують на навчання до Кореї

Українським студентам та молодим вченим пропонують пройти піврічне стажування у Корейському інституті науки і технологій. Це – підготовчий етап для вступу до цього закладу, отже учасники програми зможуть здобути ступінь бакалавра або магістра.

Українським студентам та молодим вченим пропонують пройти піврічне стажування у Корейському інституті науки і технологій. Це – підготовчий етап для вступу до цього закладу, отже учасники програми зможуть здобути ступінь бакалавра або магістра.

Прийом заявок триватиме до 4 жовтня 2019 р. 

Претендувати на участь у програмі можуть бакалаври та магістри, які вже завершили навчання або отримають випускний документ до серпня 2020 року. Перевага надаватиметься претендентам, які навчаються за такими напрямами: – біомедичні науки і техніка; – нанотехнології та інформаційні технології; – енергетика та навколишнє середовище.

Програма реалізується за фінансової підтримки Уряду Південної Кореї. Для участі у відборі кандидати мають подати заповнену аплікаційну форму та завантажити скановані копії документів на сайт вишу. 

Детальніше: https://eng.kist.re.kr/kist_eng/main/, https://bit.ly/2m1pMsh

2019-09-10

2019-09-10
Поширити

Уряд Словаччини запрошує на навчання або стажування

Українських студентів, аспірантів, викладачів вишів та дослідників запрошують пройти навчання, дослідницьке або лекційне стажування у Словаччині.

Українських студентів, аспірантів, викладачів вишів та дослідників запрошують пройти навчання, дослідницьке або лекційне стажування у Словаччині.

Воно відбуватиметься в рамках Національної стипендіальної програми, а відібрані за конкурсом учасники стануть стипендіатами Уряду Словацької Республіки.

Подати заявки можна до 31 жовтня 2019 року для навчання у літній семестр 2019-2020 навчального року   та    до 30 квітня 2020 року для навчання впродовж 2020-2021 навчального року.

Детальніше: www.stipendia.sk  ,  www.scholarships.sk, https://bit.ly/2kksEQP

2019-09-05

2019-09-05
Поширити

МОН та MITACS підписали угоду про співпрацю

Впродовж наступних трьох років українські студенти та вчені зможуть працювати над дослідницькими проєктами у вишах Канади.

Впродовж наступних трьох років українські студенти та вчені зможуть працювати над дослідницькими проєктами у вишах Канади.

Вони також за можливості відвідуватимуть воркшопи та семінари провідних іноземних експертів. Це передбачено Угодою Міністерства освіти і науки з канадською організацією Mitacs. Документ днями набрав чинності.

Документ підтримує участь вітчизняних дослідників у двох міжнародних програмах, якими опікується Mitacs.

Перша з них – програма дослідницьких грантів Globalink Research Awards – призначена для українців, які навчаються в магістратурі, аспірантурі або докторантурі. Їх учасники працюватимуть над власними дослідницьким проєктом під керівництвом канадського та українського професорів. За умовами програми таке співробітництво триватиме від трьох місяців до півроку.

Інша програма – Globalink Research Internship – орієнтована на студентів-бакалаврів. На етапі оголошення конкурсу претендентам надають перелік пріоритетних тем, за якими проводитимуться дослідження у вишах Канади. Після подачі заявки студенти будуть проходит співбесіду з потенційним науковим керівником. Відбір кандидатів відбувається з урахуванням вже наявних знань, умінь та навичок. Тож чим ширше кандидат розкриє свій досвід і потенціал у заявці, тим більшою буде ймовірність його участі у програмі за конкретною темою.

Торік понад півсотні українських студентів пройшли стажування за програмою Globalink Research Internship у більш як 30 закладах вищої освіти Канади. У 2019 році на участь у програмі надійшло 669 заявок, серед яких переможцями стали 81 студент-бакалавр. Стажування для них є безкоштовним. Також програма покриває медичне страхування, проживання та харчування учасників. Співпраця МОН та Mitacs триватиме до грудня 2022 року. Далі партнери зможуть продовжити її ще на 3 роки.

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/stazhuvannya-u-vishah-kanadi-ta-robota-nad-spilnimi-doslidnickimi-proyektami-mon-ta-mitacs-pidpisali-ugodu-pro-spivpracyu

2019-09-03

2019-09-03
Поширити