За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

Розбудова Національної системи кваліфікацій, її наближення до стандартів ЄС, підготовка фахівців для потреб ринку праці – над цим працюватиме Нацагентство кваліфікацій, яке створив Уряд

Уряд створив Національне агентство кваліфікацій, робота якого дозволить гармонізувати українську та європейську системи рівнів кваліфікацій, орієнтувати систему освіти на потреби ринку праці, визнавати результати неформального та інформального навчання тощо. Відповідна постанова була прийнята сьогодні, 5 грудня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів.

Уряд створив Національне агентство кваліфікацій, робота якого дозволить гармонізувати українську та європейську системи рівнів кваліфікацій, орієнтувати систему освіти на потреби ринку праці, визнавати результати неформального та інформального навчання тощо. Відповідна постанова була прийнята сьогодні, 5 грудня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів.

«До сьогодні в Україні не було єдиної інституції, яка реалізувала б державну політику в сфері кваліфікацій. Ця робота була розпорошена між різними відомствами та соціальними партнерами, що значно уповільнює та ускладнює прийняття рішень. Водночас зараз нам треба провести серйозну роботу зі створення та забезпечення роботи Національної системи кваліфікацій, де будуть відображені єдині чіткі підходи до рівнів освіти та кваліфікацій в Україні», – пояснила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Вона відзначила, що це стосуватиметься не тільки формального навчання, а й неформального та інформального, наприклад освіти дорослих, а також кваліфікацій, отриманих за кордоном. Завдяки цьому буде створено механізм для визнання такого навчання чи кваліфікацій. Так само єдина система кваліфікацій дозволить спростити процес визнання української освіти в ЄС та інших країнах, що є важливим кроком до інтеграції нашого освітнього простору в європейський.

Саме створення та забезпечення роботи Національної системи кваліфікацій буде одним з основних завдань Нацагентства кваліфікацій. Серед інших важливих напрямів – розробка професійних стандартів, формування законодавчої основи для роботи кваліфікаційних центрів, прогнозування потреб ринку праці у кваліфікаціях тощо.

В агентство входитиме 12 членів – по 2 від МОН, Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку й по 3 від роботодавців та профспілок. Їх персональний склад затверджуватиме Кабмін. Члени НАК призначатимуться на 3 роки з можливістю працювати 2 строки.

Щоб стати членом агентства, потрібно володіти державною мовою, мати вищу освіту не нижче магістра (спеціаліста), працювати за профілем не менше 5 років.

Для роботи Нацагентство може створювати тимчасові та постійні комітети. Забезпечувати діяльність НАК буде секретаріат, в який увійде близько 60 осіб.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/rozbudova-nacionalnoyi-sistemi-kvalifikacij-yiyi-nablizhennya-do-standartiv-yes-pidgotovka-fahivciv-dlya-potreb-rinku-praci-nad-cim-pracyuvatime-nacagentstvo-kvalifikacij-yake-stvoriv-uryad

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

Заклади освіти і наукові установи України та Австрії зможуть співпрацювати напряму та активніше проводити академічні обміни – рішення Уряду

Українські науковці, студенти та аспіранти зможуть проводити дослідження у провідних австрійських вишах, а вчителі німецької мови - проходити підвищення кваліфікації. Ці та інші можливості визначає Угода між Урядом України та Австрії про співробітництво у галузі освіти, науки і культури, яку сьогодні, 5 грудня 2018 року, затвердили на засіданні Кабміну.

Українські науковці, студенти та аспіранти зможуть проводити дослідження у провідних австрійських вишах, а вчителі німецької мови – проходити підвищення кваліфікації. Ці та інші можливості визначає Угода між Урядом України та Австрії про співробітництво у галузі освіти, науки і культури, яку сьогодні, 5 грудня 2018 року, затвердили на засіданні Кабміну.

Документ є рамковим і не містить конкретних заходів, які мають провести партнери. Однак серед його завдань – пряме співробітництво освітніх та наукових установ обох країн, обмін для навчання та стажування педагогами та студентами, співпраця в межах ЮНЕСКО, Ради Європи, Європейського союзу тощо. Документ також передбачає, що партнери мають розробити механізми для обміну інформацією про свою діяльність та нові проекти.

Особливістю Угоди є те, що вона поширюється на заклади освіти різних рівнів та дає великі можливості для співпраці на місцях – між школами, закладами профосвіти, вишами тощо. На практиці це буде втілено через обмін інформаційними матеріалами, професійною літературою, залучення експертів до роботи над освітніми проектам та підготовки шкільних вчителів тощо.

“Розширення кола іноземних партнерів, які готові ділитися з нами успішним досвідом і відкриті до співпраці у різних сферах, є дуже важливим. Ми зумисне продумали документ як рамковий, залишивши простір і для науково-технічної діяльності, і для освітньої, зокрема, освіти дорослих. Документ буде чинним протягом п’яти років”, – зазначив Роман Греба.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/zakladi-osviti-i-naukovi-ustanovi-ukrayini-ta-avstriyi-zmozhut-spivpracyuvati-napryamu-ta-aktivnishe-provoditi-akademichni-obmini-rishennya-uryadu

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

МОН пропонує до громадського обговорення проект Політичної пропозиції «Регульовані професії: взаємодія держави, роботодавців, закладів освіти та професійних спільнот для досягнення кращих результатів»

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проект Політичної пропозиції (доповідна записка Кабінетові Міністрів України щодо реалізації державної політики) «Регульовані професії: взаємодія держави, роботодавців, закладів освіти та професійних спільнот для досягнення кращих результатів».
2018-12-05
Поширити
2019-го більшість вишів та наукових установ отримають доступ до наукових баз Scopus і WOS для збільшення публікацій – закладено 45 млн грн

2019-го більшість вишів та наукових установ отримають доступ до наукових баз Scopus і WOS для збільшення публікацій – закладено 45 млн грн

За останні 3 роки кількість публікацій українських дослідників у міжнародних наукових базах даних Scopus та Web of Science стабільно зростає. Про це свідчать дані публікаційної активності вишів та наукових установ, підпорядкованих МОН, за 2015-2017 роки, зібрані та проаналізовані фахівцями Державної науково-технічної бібліотеки України.

За останні 3 роки кількість публікацій українських дослідників у міжнародних наукових базах даних Scopus та Web of Science стабільно зростає. Про це свідчать дані публікаційної активності вишів та наукових установ, підпорядкованих МОН, за 2015-2017 роки, зібрані та проаналізовані фахівцями Державної науково-технічної бібліотеки України.

Так, українськими науковцями з зазначених закладів 2015 року в Scopus було розміщено 5737 публікацій, 2016-го – 6075 та 2017-го – 7090. У Web of Science також помітне зростання: 2015 рік – 5093 публікації, 2016-й – 5848, а 2017-го – 6712. Найпродуктивнішими галузями стали інженерія, фізика, матеріалознавство.

«Тобто протягом останніх років відбувається щорічне зростання кількості публікацій наших установ у Web of Science та Scopus десь на 14-15%. Певна річ, що позитивний вплив на зростання публікаційної активності мав, зокрема, наданий МОН у 2017 році доступ до Scopus та Web of Science. За підсумками конкурсу передплату за державні кошти було забезпечено для понад 100 вишів та наукових установ, що перебувають у підпорядкуванні МОН.  Цього року ми не тільки залишили підключення до баз, а й змогли збільшити кількість закладів, які його отримали»,– розказав генеральний директор директорату науки МОН Дмитро Чеберкус.

Він додав, що  раніше статистика також засвідчила збільшення кількості пошукових запитів з України після забезпечення МОН передплаченого доступу.  Так, наші науковці стали вп’ятеро частіше користуватися Scopus та Web of Science.

«Дані щодо збільшення як користувацької, так і публікаційної активності дозволили нам ґрунтовно мотивувати необхідність закласти в бюджет 2019 року кошти, щоб забезпечити передплату доступу до цих баз для всіх українських науковців. Тобто не лише для вишів та наукових установ МОН, а й для інших закладів – підпорядкованих НАН, галузевим академіям, МОЗ, МВС, Міноборони тощо. І нам вдалося запланувати на це на наступний рік близько 45 млн гривень», – повідомив очільник директорату.

Детальніше: https://bit.ly/2UeAmsS

2018-12-04

2018-12-04
Поширити

Продовжено проект з підтримки ІКТ-талантів в Україні, що передбачає двотижневі стажування для студентів у КНР – меморандум МОН та Huawei

Компанія Huawei та МОН продовжать проект «Насіння для майбутнього» (Seeds for the Future) в Україні для підтримки талантів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідний меморандум підписали Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич та директор ТОВ «Хуавей Україна» Ма Ці сьогодні, 4 грудня 2018 року, в Києві.

2018-12-04

Компанія Huawei та МОН продовжать проект «Насіння для майбутнього» (Seeds for the Future) в Україні для підтримки талантів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.  Відповідний меморандум підписали Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич та директор ТОВ «Хуавей Україна» Ма Ці сьогодні, 4 грудня 2018 року, в Києві.

До 2021 року включно до 30 українських студентів зможуть взяти участь у двотижневому стажуванні у КНР. Протягом нього вони ознайомляться з новітніми стандартами зв’язку та прикладними рішеннями для цифровізації різних сфер життя.

Меморандум про співробітництво між Міністерством освіти і науки України та «Хуавей Україна» також передбачає:

  • співпрацю з запровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузях освіти і науки;
  • залучення талановитої молоді на спеціальності, пов’язані з ІКТ, та її підтримка;
  • популяризацію ІКТ;
  • розширення контактів у галузях освіти і науки;
  • розвиток наукових і студентських зв’язків для підвищення стандартів у навчанні і викладанні;
  • сприяння розвитку наукових досліджень і прикладних розробок.

«Розвиток цифрової освіти в Україні – один із основних пріоритетів МОН сьогодні. Ми усвідомлюємо, що в сучасному глобальному світі зробити освіту конкурентною можна лише в тісній співпраці з роботодавцями, громадськими організаціями та усіма зацікавленими в розвитку компетентностей майбутніх спеціалістів. Сьогодні ми робимо успіхи в створенні мережі небайдужих, які разом із нами працюють над вдосконаленням української освіти, збільшенням можливостей для наших учнів та студентів. Ми раді, що компанія Huawei була та залишається нашим надійним партнером на цьому шляху», – відзначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Сторони домовилися також підтримувати організацію спільних науково-практичних конференцій та науково-дослідних програм. Зокрема, йдеться про Huawei Innovation Research Program, наукові публікації в Україні та за кордоном, співпрацю у реалізації проектів із електронного навчання та в галузі кібербезпеки. Документ діє 3 роки із можливістю продовження.

«Місія Huawei полягає у наданні цифрових технологій кожній людині, домівці та організації для створення повністю пов’язаного, інтелектуального світу. Тому ми намагаємося сприяти підготовці ІКТ-талантів для галузі телекомунікацій в Україні. Сподіваюся, що меморандум про співпрацю дозволить нам інтенсифікувати співробітництво з університетами для досягнення цієї мети. Як компанія, що входить до Національної інвестиційної ради України, ми розглядаємо нашу співпрацю із українськими вишами як частину інвестицій провідної ІКТ-компанії у побудову цифрової України», – зазначив віце-президент Huawei Марко Ксю.

Присутній на урочистому підписанні Посол КНР в Україні Ду Вей зауважив, що соціальна відповідальність, яку демонструє кампанія, є гарним прикладом для наслідування.

«Ви створюєте позитивний імідж китайської компанії в Україні. Відповідаючи на запитання, що робитиме компанія у найближчі роки, моє бачення наступне. Потрібно звеличувати дружбу між Китаєм та Україною. Ця програма має не просто вирощувати насіння кадрів, а й сіяти насіння дружби між нашими країнами», – пояснив Посол КНР.

Програма Huawei Seeds for the Future реалізується з 2008 року. У ній взяли участь понад 3600 студентів із 108 країн. Україна приєдналася до конкурсу 2016-го.

Перший етап проекту був розрахований на три роки. За цей час кількість українських вишів-учасників відбору збільшилася з 3 до 39. Відвідали КНР 30 студентів з 14 інститутів з 8 міст України. Вони побували в дослідницькому центрі Huawei в Шеньчжені, ознайомилися з мережевими і хмарними технологіями, стандартами зв’язку 4-го та 5-го поколінь. Візити включали культурну програму та зустріч з Послом України у КНР Олегом Дьоміним.

Детальніше: https://bit.ly/2Qfjzrd

2018-12-04

2018-12-04
Поширити

Україна та Малайзія підпишуть Угоду про співпрацю в сфері освіти для розвитку академічної мобільності, програм подвійних дипломів та зв’язків між вишами

Підписання двох Угод про співпрацю – у сфері освіти та у сфері науки, меморандуму для спільних антарктичних досліджень, розвиток академічної мобільності, програм подвійних дипломів і зв’язків вишів України та Малайзії. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з Послом Малайзії в Україні Дато Раджа Реза Раджа Заіб Ша сьогодні, 3 грудня 2018 року, у приміщенні МОН.

Підписання двох Угод про співпрацю – у сфері освіти та у сфері науки, меморандуму для спільних антарктичних досліджень, розвиток академічної мобільності, програм подвійних дипломів і зв’язків вишів України та Малайзії. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з Послом Малайзії в Україні Дато Раджа Реза Раджа Заіб Ша сьогодні, 3 грудня 2018 року, у приміщенні МОН.

«Я перебуваю в Україні вже протягом 3 місяців. За цей час відвідав багато закладів освіти, університетів. Україна має успіхи в сферах аграрних наук, медицини, морських досліджень, військової інженерії та авіабудування. На майбутнє я сподіваюсь, що наші країни могли б співпрацювати в цих напрямах», – зазначив Посол Малайзії. Він розповів, що сьогодні Малайзія у межах країни розбудовує великий освітній хаб і зацікавлена в поглибленні освітньої співпраці з Україною та українськими вишами. З огляду на це Малайзія має бажання підписати Угоду про співпрацю у сфері освіти, яка визначила б подальші пріоритети роботи. За словами Посла, Міністерство мультимедіа, науки та техніки Малайзії зацікавлене у підготовці аналогічної угоди у сфері науки та досліджень, а також меморандуму про співпрацю з українською антарктичною станцією для розвитку спільних кліматичних та морських досліджень.

«Наскільки мені відомо, ми вже почали підготовку міжміністерської Угоди у сфері освіти. Я сподіваюсь, що зможемо підписати її 2019-го. Стосовно Угоди про співпрацю у сфері науки – ми абсолютно відкриті до обговорення та з радістю підпишемо такий документ. Щодо антарктичних досліджень, я переконана, що з цим не має бути проблем. Після зустрічі я дам доручення, аби з вами також зустрівся очільник Національного антарктичного наукового центру Євген Дикий, з ним можна буде узгодити деталі», – повідомила Лілія Гриневич. Міністр додала, що МОН також зацікавлено у проекті зі зміни функціоналу Міністерства освіти Малайзії, що відбулося під проведення освітньої реформи. «Я чула дуже схвальні відгуки про здійснені вами трансформації. На жаль, я не знаю деталей, але нашому Міністерству дуже цікаво ознайомитись із вашим досвідом, як правильно підкорегувати функціонал Міністерства під реформу та якими резонами ви керувалися при цьому», – пояснила Лілія Гриневич.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/ukrayina-ta-malajziya-pidpishut-ugodu-pro-spivpracyu-v-sferi-osviti-dlya-rozvitku-akademichnoyi-mobilnosti-program-podvijnih-diplomiv-ta-zvyazkiv-mizh-vishami

2018-12-03

2018-12-03
Поширити

МОН підготує проекти рішень Уряду, які пришвидшать старт роботи Нацфонду досліджень – підсумок 2-ї Нацради розвитку науки і технологій

Щоб Національний фонд досліджень (НФД) запрацював якомога швидше, на Уряд буде подано проект рішення, яке дозволить найближчим часом, не чекаючи процедури обрання виконавчого директора, зареєструвати Фонд як юридичну особу. Таке рішення, зокрема, було прийнято під час засідання Національної ради України з питань розвитку науки і технологій сьогодні, 30 листопада 2018 року.

Щоб Національний фонд досліджень (НФД) запрацював якомога швидше, на Уряд буде подано проект рішення, яке дозволить найближчим часом, не чекаючи процедури обрання виконавчого директора, зареєструвати Фонд як юридичну особу. Таке рішення, зокрема, було прийнято під час засідання Національної ради України з питань розвитку науки і технологій сьогодні, 30 листопада 2018 року.

Насамперед це потрібно тому, що законом передбачена досить тривала, кількаетапна процедура обрання органів управління Фонду. При цьому саме вони мають здійснити реєстрацію НФД та запустити інші процеси для його роботи. Це може розтягнутися на кілька місяців 2019 року. Однак важливо, щоб Фонд якнайшвидше сформувався, отримав кошти як головний розпорядник та почав надавати грантову підтримку українським вченим.

Планується, що Уряд уповноважить представника Наукового комітету Нацради здійснити державну реєстрацію Фонду як юридичної особи. Відповідне рішення підготує МОН з Науковим комітетом Нацради розвитку науки і технологій та іншими зацікавленими сторонами.

«Реєстрація дозволить нам нарешті відповісти суспільству на запитання: чому гроші фонду до цього часу знаходяться в бюджеті МОН? Та тому що він не зареєстрований як юридична особа. Як тільки це буде зроблено і він відкриє власні рахунки, закладені на фонд кошти будуть передані йому як головному розпоряднику бюджетних коштів», – наголосила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Серед рішень Нацради також було схвалити обраний Ідентифікаційним комітетом персональний склад  Наукової ради фонду та рекомендувати Уряду його затвердити. Відповідний проект розпорядження КМУ має підготувати МОН протягом 2 тижнів. Після офіційного затвердження Кабінетом Міністрів складу Наукової ради її першочерговими завданнями буде розробка Порядку обрання, призначення та звільнення виконавчого директора, його заступників, керівників структурних підрозділів дирекції Фонду. Це дозволить запустити паралельні з реєстрацією процеси для старту роботи НФД.

Одночасно також вирішуватимуть питання оплати праці працівників Нацфонду, його розміщення тощо.

Інше важливе рішення Нацради стосувалося фінансування Фонду. На 2019 рік в Державному бюджеті на нього передбачено майже 262, 5 млн гривень, що складає близько 4% від загального фонду фінансування науки в країні. На наступні роки Нацрада рекомендувала Міністерству фінансів забезпечити поетапне збільшення частки фінансової підтримки наукових і науково-технічних проектів через Національний фонд досліджень, з урахуванням таких показників:

  • 2020 року – не менше 10% загального фонду бюджетного фінансування науки.
  • 2021 року – не менше 15 % фонду бюджетного фінансування науки.

URL : https://mon.gov.ua/ua/news/mon-pidgotuye-proekti-rishen-uryadu-yaki-prishvidshat-start-roboti-nacfondu-doslidzhen-pidsumok-2-yi-nacradi-rozvitku-nauki-i-tehnologij

2018-11-30

2018-11-30
Поширити

Розвиток академічної доброчесності – МОН й Американські ради обговорили можливі напрями подальшої співпраці

«Ми надзвичайно високо цінуємо співпрацю з Американськими радами. Саме з ваших ініціатив були започатковані великі проекти, що стали надбанням усієї освітньої системи нашої країни. Якщо говорити про сьогодення, то на тлі масштабної реформи освіти ми маємо два пріоритети – програми з підвищення кваліфікації для вчителів та покращення академічної доброчесності у наших університетах», – розповіла Лілія Гриневич.

«Ми надзвичайно високо цінуємо співпрацю з Американськими радами. Саме з ваших ініціатив були започатковані великі проекти, що стали надбанням усієї освітньої системи нашої країни. Якщо говорити про сьогодення, то на тлі масштабної реформи освіти ми маємо два пріоритети – програми з підвищення кваліфікації для вчителів та покращення академічної доброчесності у наших університетах», – розповіла Лілія Гриневич.

Вона додала, що з огляду на реформу вищої освіти, пріоритетом МОН залишається питання забезпечення якості вищої освіти, що включає академічну доброчесність, а також доступ до фахової інформації про якість освіти в різних вишах України.

«Ми сподіваємось, що найближчим часом запрацює Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. В його складі буде утворено комітет з етики, що безпосередньо розглядатиме питання академічної доброчесності. Важливо, щоб вони змогли виробити прозорі та працюючі критерії роботи. В цьому їм може знадобитися допомога незалежних експертів, які зможуть надати консультації. Ми також зацікавлені у проектах, які дадуть суспільству доступну та зрозумілу інформацію про якість освіти в українських вишах», – зазначила Міністр.

Енн Доморад зауважила, що наразі є перспектива, що Американські ради матимуть більше можливостей для розвитку освітніх проектів в Україні. «Освіта – це сфера, яка має величезний вплив на розвиток усієї країни. Вона безпосередньо дотична до розвитку та життя величезної кількості людей. І я особисто вболіваю за нашу подальшу плідну співпрацю», – повідомила представниця Американських рад.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/pidvishennya-kvalifikaciyi-vchiteliv-ta-rozvitok-akademichnoyi-dobrochesnosti-mon-j-amerikanski-radi-obgovorili-mozhlivi-napryami-podalshoyi-spivpraci

2018-11-28 

2018-11-28
Поширити

МОН, КСУ та USAID провели круглий стіл «Конституційний діалог: доступність та якість вищої освіти»

26 листопада Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, Голова Конституційного Суду України Станіслав Шевчук, судді КСУ Василь Лемак і Олег Первомайський взяли участь у круглому столі «Конституційний діалог: доступність та/або якість вищої освіти». Захід, організований Міністерством освіти і науки України та Конституційним Судом України спільно з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), зібрав представників органів державної влади, наукових кіл та громадськості.

26 листопада Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, Голова Конституційного Суду України Станіслав Шевчук, судді КСУ Василь Лемак і Олег Первомайський взяли участь у круглому столі «Конституційний діалог: доступність та/або якість вищої освіти». Захід, організований Міністерством освіти і науки України та Конституційним Судом України спільно з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), зібрав представників органів державної влади, наукових кіл та громадськості.

Відкрив захід Голова Конституційного Суду України Станіслав Шевчук. «Тематикою нашого сьогоднішнього діалогу є доступність і якість вищої освіти. Конституційний Суд України не може залишатися осторонь питань, що мають надзвичайно важливе значення для розвитку суспільства та держави»,– зазначив у своєму вступному слові Станіслав Шевчук.

Наводячи цитату французького філософа Рене Декарта «Я мислю, отже я існую», Голова КСУ зауважив, що освіта – це один з найдавніших соціальних інститутів,  викликаний потребами суспільства відтворювати, передавати та адаптувати знання. Станіслав Шевчук зазначив, що конституційне право на освіту є одним із найважливіших соціально-культурних прав людини. «Без освіти, яка є основою інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства, не було би держави. Забезпечення та захист конституційних прав і свобод людини й громадянина, зокрема права на освіту, є обов’язком держави. Про це неодноразово у своїх рішеннях наголошував Конституційний Суд України», – підкреслив промовець.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич наголосила, що обговорення питання доступності та якості вищої освіти відбувається через велику суспільну необхідність. На думку Лілії Гриневич, поняття «доступність» та «якість» вищої освіти не повинні бути суперечливими, вони повинні бути взаємодоповнюючими.«Конституція України визначає доступність і безоплатність вищої освіти на конкурсній основі, водночас в умовах прийому ми встановлюємо умови цього конкурсу», – підкреслила Міністр. Вона також додала, що з метою підготовки в нашій країні фахівців високого рівня з ініціативи Міністерства охорони здоров’я України було запроваджено 150-бальний поріг для медичних спеціальностей на зовнішньому незалежному оцінюванні. Крім того, зазначила Лілія Гриневич, цього року було внесено пропозицію Міністерства юстиції України щодо введення 130-бального порогу для  вступників за спеціальністю «Право». У той же час Міністр зауважила, що на місця державного замовлення на зазначені спеціальності, ми ніколи не мали вступників з менш, ніж 150 балами. «На сьогодні надзвичайно важливо підвищувати якість вищої освіти в Україні. І я сподіваюся, що спільно ми зможемо досягти конструктивної позиції стосовно цього питання», – зазначила Лілія Гриневич.

Підводячи підсумки, заступник Міністра Міністерства освіти і науки України Юрій Рашкевич зазначив, що Міністерство освіти і науки України визначило якість освіти пріоритетом номер один. Поняття «якість», за його словами, включає в себе декілька аспектів, зокрема, це якісний відбір на навчання, якісна система освіти й інші показники. Юрій Рашкевич підкреслив, що Міністерство продовжуватиме працювати у напрямі забезпечення доступності та якості вищої освіти.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/mon-ksu-ta-usaid-proveli-kruglij-stil-konstitucijnij-dialog-dostupnist-ta-yakist-vishoyi-osviti

2018-11-27

2018-11-27
Поширити

Біотехнології, енергетика та регіональний розвиток – затверджено 6 проектів, які науковці України та Латвії разом виконуватимуть у 2019-2020 роках

Українські та латвійські вчені виконуватимуть 6 спільних науково-дослідних проектів у 2019-2020 роках. Їх перелік було затверджено під час Другого засідання українсько-латвійської Спільної Комісії з науково-технологічного співробітництва, що відбулося в місті Ризі (Латвійська Республіка).

Українські та латвійські вчені виконуватимуть 6 спільних науково-дослідних проектів у 2019-2020 роках. Їх перелік було затверджено під час Другого засідання українсько-латвійської Спільної Комісії з науково-технологічного співробітництва, що відбулося в місті Ризі (Латвійська Республіка).

Відповідний протокол підписали очільники делегацій обох країн – Максим Стріха, заступник Міністра освіти і науки України, та Дмітрій Степановс, виконуючий обов’язки державного секретаря, в. о. директора департаменту вищої освіти, науки та інновацій Міністерства освіти і науки Латвійської Республіки.

Роботи покриватимуть широкий спектр сучасних досліджень – від природничих до соціальних наук. Зокрема, йдеться про дослідження у сферах новітніх технологій профілактики та лікування захворювань, біотехнологій, раціонального природокористування, енергетики та енергоефективності, нових матеріалів, особливостей та проблем регіонального розвитку і соціальної згуртованості.

Проекти фінансуватимуться Міністерством освіти і науки України і Міністерством освіти і науки Латвійської Республіки впродовж 2019 – 2020 років. Їх виконуватимуть вчені з вишів та наукових установ.

Під час засідання сторони також обговорили основні досягнення у сфері науки та технологій, розвиток двосторонньої співпраці. Окремо було відзначено успішну реалізацію спільних українсько-латвійських науково-дослідних проектів у 2017-2018 роках.

У межах візиту до Риги українська делегація відвідала також Ризький технічний університет, Латвійський університет та Інститут органічного синтезу Латвії.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/biotehnologiyi-energetika-ta-regionalnij-rozvitok-zatverdzheno-6-proektiv-yaki-naukovci-ukrayini-ta-latviyi-razom-vikonuvatimut-u-2019-2020-rokah

2018-11-26

2018-11-26
Поширити