ШІ ТА РЕВОЛЮЦІЯ У ПЕРСОНАЛІЗОВАНОМУ НАВЧАННІ

ШІ ТА РЕВОЛЮЦІЯ У ПЕРСОНАЛІЗОВАНОМУ НАВЧАННІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Надера Джалілі «Три способи, які за допомогою штучного інтелекту та технології занурення зроблять революцію у персоналізованому навчанні».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Надера Джалілі «Три способи, які за допомогою штучного інтелекту та технології занурення зроблять революцію у персоналізованому навчанні».

Наголошується, що новітні технології, зокрема ШІ та доповнена реальність, можуть трансформувати персоналізоване навчання й репетиторство, суттєво покращити досвід студентів. По-перше, це адаптація навчання до комфортного темпу навчання кожного студента, адже за звичайних умов педагог не може урахувати усі індивідуальні показники студентів групи. Задіяння доповненої реальності робить кожного учня творцем власного стилю та  глибини «занурення». Восени 2024 року інженерна школа з Лілю буде тестувати досвід доповненої реальності для курсів машинобудування: студенти використовуватимуть інструменти доповненої реальності для вивчення деяких курсів. По-друге, покращення запам’ятовування відбувається за допомогою гейміфікації та оповідань: студенти вже використовують інструменти штучного інтелекту, які можуть створювати підтримку у вигляді вікторин, циклів повторення/перевірки та флеш-карток. По-третє, налаштування віртуального середовища під  студента – від декорацій до зовнішнього вигляду асистента викладача відповідно до його уподобань. Використання технології цифрових близнюків дає можливість учням запрошувати інших у своє віртуальне середовище та самим «існувати» у спільному класі. Крім того, формат навчальних ресурсів можна пристосувати до індивідуального стилю, особистості та уподобань, гарантуючи, що здобувачі освіти отримають верифікований вміст у найкращій саме для них формі – відео, аудіо, книги, статті тощо. Налаштування та адаптація створюють більш інклюзивне освітнє середовище, де кожен учень відчуває, що його освітні потреби задоволені. Отже, викладачі повинні бути готові до кардинальної зміни культури навчання.

Детальніше:  http://surl.li/cbaqbp, http://surl.li/qnjjje

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-12
Поширити
ЧИ ПОТРІБНЕ СТВОРЕННЯ ОФІСУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ЧИ ПОТРІБНЕ СТВОРЕННЯ ОФІСУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Аманди Маккензі «Makeitsomeonesjob: створення офісу академічної доброчесності».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Аманди Маккензі «Makeitsomeonesjob: створення офісу академічної доброчесності».

У ній автор зазначає, що десятирічний досвід роботи в Офісі академічної доброчесності спонукає до аналізу участі закладів вищої освіти Північної Америки у підтримці академічної доброчесності, зокрема – щодо діяльності відповідних спеціалізованих офісів. Аманда говорить, що під час опитування McCabe у 2006 році у рамках початкового дослідження були отримані результати, які дозволили розробити 36 рекомендацій, які стали фактично інституційною дорожньою картою щодо ініціатив академічної доброчесності. Зокрема, було створено офіс академічної доброчесності університету Ватерлоо. Не існує одного «правильного» способу створення такого офісу, наявність якого свідчить про дієву підтримку доброчесності в установі та координацію зусиль щодо упровадження відповідної політики. Франкович і Мерфі вважають, – їх цитує Аманда, – що академічна доброчесність «настільки центральна і фундаментальна структура для вищої освіти, що іноді вона непомітна і може сприйматися як належне». Але, як правило, перешкодою для розвитку такого офісу є відсутність або обмеженість фінансування.

Детальніше: http://surl.li/aslvgi, http://surl.li/nnnvna

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Накуковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-12
Поширити
ВИКОРИСТАННЯ ШІ У РЕКЛАМІ ТА МАРКЕТИНГУ

ВИКОРИСТАННЯ ШІ У РЕКЛАМІ ТА МАРКЕТИНГУ

Міністерство цифрової трансформації України разом з профільними експертами оприлюднило рекомендації щодо відповідального використання інструментів штучного інтелекту в рекламі та маркетингу.

Міністерство цифрової трансформації України разом з профільними експертами оприлюднило рекомендації щодо відповідального використання інструментів штучного інтелекту в рекламі та маркетингу.

Вони допоможуть представникам креативної сфери та малого бізнесу працювати з інноваційними інструментами без ризиків для себе та своїх клієнтів. У документі зібрані поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ, не вводячи в оману споживачів і не порушуючи законодавство у сфері реклами. Серед основних рекомендацій: контролювати, якими даними ви ділитеся з ШІ-системами, не поширювати персональні дані цільової аудиторії, маркувати контент, згенерований ШІ, не делегувати штучному інтелекту створення реклами на 100%. У додатку наведені інструкції з переліком позицій, на які необхідно звернути увагу при виборі ШІ-інструменту та поради щодо оцінювання наявних порушень у згенерованому контенті прав споживачів. До підготовки рекомендацій були залучені експерти з профільних асоціацій і державних інституцій – Експертно-консультаційного комітету з розвитку штучного інтелекту при Мінцифри, Асоціації IT Ukraine, Інтерактивного рекламного бюро України, Всеукраїнської Рекламної Коаліції, Української Асоціації Маркетингу, Асоціації правників України, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Держпродспоживслужби.

Детальніше: http://surl.li/tcgiod, http://surl.li/tjkwgm, http://surl.li/uyodmp, http://surl.li/dtgxbt

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-08-12
Поширити
ОЕСР: ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

ОЕСР: ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Інформаційні системи фінансового менеджменту в країнах ОЕСР» із серії   «Документи ОЕСР про бюджетування».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Інформаційні системи фінансового менеджменту в країнах ОЕСР» із серії   «Документи ОЕСР про бюджетування».

Зазначається, що компоненти та модулі інформаційної системи фінансового менеджменту (FMIS) допомагають урядовим структурам реалізовувати свої функції фінансового менеджменту. Її послідовний розвиток з урахуванням нових поколінь інформаційних технологій, рішень та комерційних пакетів планування ресурсів, забезпечує інтеграцію розширених функцій фінансового менеджменту та бізнесу, підвищують ефективність реагування на потреби користувачів. У документі на основі даних відповідного опитування аналізується практика функціонування інформаційних систем фінансового менеджменту в країнах ОЕСР. Модернізація або розробка нових систем необхідні для підтримки упровадження нових бюджетних процедур і процесів, а планування майбутніх бюджетних реформ має ґрунтуватися на всебічному розумінні потенціалу, який пропонує розвиток інформаційних технологій. Йдеться про такі можливості FMIS, як структуроване збирання, обробка та аналіз надійних фінансових і нефінансових даних у режимі реального часу. Разом із тим, важливо ураховувати національні особливості окремих FMIS (хто несе відповідальність за розробку центральної FMIS; наскільки глибоко інтегровані функції управління фінансами на єдиній платформі; зберігати контроль над апаратним і програмним забезпеченням чи використовувати хмарні обчислення). 

Детальніше: http://surl.li/hhbwyi, http://surl.li/djgjkr, https://doi.org/10.1787/ce8367cd-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-08-12
Поширити
ІНТЕГРАЦІЯ  ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У РІЗНІ ГАЛУЗІ ДОСЛІДЖЕНЬ

ІНТЕГРАЦІЯ  ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У РІЗНІ ГАЛУЗІ ДОСЛІДЖЕНЬ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття «Дослідники з Ліннаня працюють над інтеграцією технології штучного інтелекту у різні галузі досліджень».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття «Дослідники з Ліннаня працюють над інтеграцією технології штучного інтелекту у різні галузі досліджень».

У ній йдеться про намагання на практиці скоротити розрив у знаннях між сучасними технологіями штучного інтелекту і такими галузями досліджень, як охорона здоров’я та освіта. За основу взяті міждисциплінарні проєкти кафедри обчислювальної техніки та ухвалення рішень. В одному з ШІ застосовують  для роботи з даними про стан здоров’я пацієнтів, щоб поліпшити лікування осіб, які страждають на депресію. Алгоритм ШІ працює з масивом даних, формує профіль пацієнта, ідентифікує схожих пацієнтів на надає висновки лікарю, який отримує більш досконалі дані для лікування психічних розладів. Це дослідження виходить за рамки охорони здоров’я, оскільки додатково вивчаються способи використання ШІ у галузі освіти та підвищення доступності освітніх ресурсів. Для цього науковці університету розробили і запатентували прототип системи створення персоналізованих словників і шляхів навчання. Цей проєкт вже нагороджений золотою медаллю та спеціальною премією сьомого міжнародного конкурсу винаходів та інновацій у Канаді. Але автори не залишаються на досягнутому, розробляючи нові ідеї використання новітніх технологій й намагаються постійно бути в курсі останніх досліджень у цій сфері. «Технології у наші дні розвиваються стрімко. Якщо ви не встигаєте за ними, ви швидко починаєте відставати».

Детальніше: http://surl.li/lwgrja, https://www.ln.edu.hk/

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-09
Поширити
НАЦІОНАЛЬНА ПРЕМІЯ UKRAINIAN ENTERPRISE PROMOTION AWARDS

НАЦІОНАЛЬНА ПРЕМІЯ UKRAINIAN ENTERPRISE PROMOTION AWARDS

Міністерство економіки України, Міністерство цифрової трансформації України та Офіс з розвитку підприємництва та експорту оголосили про старт національного етапу відбору кандидатів на участь у європейській премії European Enterprise Promotion Awards (EEPA).

Міністерство економіки України, Міністерство цифрової трансформації України та Офіс з розвитку підприємництва та експорту оголосили про старт національного етапу відбору кандидатів на участь у європейській премії European Enterprise Promotion Awards (EEPA).

Премією UEPA нагороджуються автори ініціатив розвитку малого та середнього бізнесу, зокрема – за упровадження практик відповідального та інклюзивного підприємництва.  Заявку на участь можуть подати національні організації, громади, ініціативи державно-приватного партнерства, розробники освітніх програм, малі та середні підприємства, транскордонні ініціативи, які популяризують розвиток підприємництва, упроваджують успішні підприємницькі практики. Номінантів визначатимуть у шести категоріях: сприяння підприємницькому духу; інвестування в підприємницькі навички; підтримка цифрових технологій; покращення бізнес-середовища та підтримка інтернаціоналізації бізнесу; підтримка сталої трансформації. Лідерство у кожній з категорій оцінюватиметься за наступними критеріями: оригінальність, практична реалізація та інноваційність проєкту; позитивний вплив на місцеву економіку; взаємовідносини з місцевими зацікавленими сторонами; можливість відтворення та масштабування проєкту в інших країнах. Заявку на участь можна подати до 18 серпня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ujjfch, http://surl.li/mvyvkm, http://surl.li/yumijn, http://surl.li/abapwe 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-08-09
Поширити
МЕРЕЖА НАЦІОНАЛЬНИХ БАЗ ДАНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ

МЕРЕЖА НАЦІОНАЛЬНИХ БАЗ ДАНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ

На сайті European Training Foundation опубліковано аналітичний огляд «Мережа національних баз даних кваліфікацій».

На сайті European Training Foundation опубліковано аналітичний огляд «Мережа національних баз даних кваліфікацій».

Він фактично є відповіддю на зростаючий попит на обмін та доступ до інформації про кваліфікації, створює можливості для підвищення прозорості та підтримки співпраці між  зацікавленими організаціями та країнами. European Training Foundation запустив цю мережу  для країн-сусідів Євросоюзу з Європи та Центральної Азії для допомоги їм у розробленні національних баз даних, а також забезпеченні порівняності кваліфікацій між країнами. Аналітичний огляд надає уявлення про роль баз даних кваліфікацій; пояснює, чому важливо зробити їх сумісними; допомагає обрати наявні європейські інструменти підтримки взаємодії та обміну інформацією між країнами.

Детальніше: http://surl.li/mjreds, http://surl.li/xwsxbo

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-09
Поширити
ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ: ЯК ОТРИМАТИ ГРАНТ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ

ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ: ЯК ОТРИМАТИ ГРАНТ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ

На порталі «ДіяОсвіта» доступний новий освітній серіал, покликаний допомогти у справі отримання грантів на розвиток власного бізнесу.
ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ: ЯК ОТРИМАТИ ГРАНТ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ

На порталі «ДіяОсвіта» доступний новий освітній серіал, покликаний допомогти у справі отримання грантів на розвиток власного бізнесу.

Він містить 11 коротких серій, у яких експерти пояснюють процес отримання грантів та розбирають ключові аспекти бізнесу – від формування ідеї та складання бізнес-плану до вибору грантової програми та виконання правил подання заявки на грант. Слухачі  дізнаються, яку суму можна отримати у вигляді гранту на розвиток бізнесу; чи потрібно повертати кошти державі; отримають інформацію про реєстри для перевірки ділової репутації; навчаться формувати бізнес-ідею та писати бізнес-план; розвинуть навички планування бюджету; підготуються до співбесіди у центрі зайнятості. Також вони отримають доступ до шаблонів заявок, документів та інструкцій, необхідних для самостійної роботи. Освітній серіал створено Київською школою економіки за сприяння Мінцифри та «Дія.Освіта» за підтримки Фонду «Партнерство за сильну Україну».

Детальніше: https://osvita.diia.gov.ua/courses/grants-for-veterans, http://surl.li/gsgtrv

Фото: ДіяОсвіта

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-08-09
Поширити
ОЕСР: ПОДАТКОВА ПРОЗОРІСТЬ ДЛЯ КРИПТОАКТИВІВ

ОЕСР: ПОДАТКОВА ПРОЗОРІСТЬ ДЛЯ КРИПТОАКТИВІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала «Забезпечення податкової прозорості для криптоактивів: звіт для міністрів фінансів і керівників центральних банків G20».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала «Забезпечення податкової прозорості для криптоактивів: звіт для міністрів фінансів і керівників центральних банків G20».

У документі представлена інформація про упровадження нещодавно узгодженої Рамкової системи звітності за криптоактивами ОЕСР/G20 (CARF), яка забезпечує автоматичний обмін інформацією для цілей оподаткування у секторі криптоактивів. G20 наголошує на необхідності «зміцнювати зобов’язання і процеси моніторингу для забезпечення повсюдного впровадження CARF». Звіт, підготовлений для міністрів, містить оновлену інформацію про роботу нещодавно створеної спеціалізованої групи CARF із розроблення зобов’язань та забезпечення імплементації у всіх юрисдикціях CARF відповідно до узгоджених термінів на рівних умовах. Наразі 58 членів Глобального форуму вже оголосили про свій намір почати обміни у рамках CARF починаючи із 2027 року.

Детальніше: http://surl.li/wnusnn, http://surl.li/aiaynx, https://doi.org/10.1787/b33c9aa1-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-08-09
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Міністерством освіти і науки України 5 серпня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 5 серпня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Публікація здійснена відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 943.

Детальніше: http://surl.li/ugirf, http://surl.li/bekqce, http://surl.li/tdzqwq, http://surl.li/rhajm, http://surl.li/rhrfx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-08
Поширити