За результатами пошуку знайдено:

записів - 3517

сторінок - 352

НАВЧАННЯ ПІД ЧАС РОБОТИ

На сайті блогу Udemy опубліковано статтю Меліси Судзуно «Чотири ідеї для покращення навчання під час роботи».

На сайті блогу Udemy опубліковано статтю Меліси Судзуно «Чотири ідеї для покращення навчання під час роботи».

У ній наголошується, що за останнє десятиліття технологічні зміни скоротили період напіврозпаду професійних навичок. Автор вважає, що навички критичного мислення, співпраці та спілкування тривають п’ять років, тоді як технічні навички застарівають ще швидше. Пандемія прискорила цю тенденцію. До 2030 року 375 мільйонів працівників (14% світової робочої сили) потребуватимуть нових навичок. Ці статистичні дані свідчать про те, що підвищення кваліфікації робочої сили є нагальним завданням для бізнесу. Щоб залишатися конкурентоспроможними, фірмам недостатньо прийняти цей факт. Навчання не може бути відокремленим від роботи, необхідно надати співробітникам можливість навчатися у процесі роботи саме у той момент, коли ці нові навички потрібні. Розглядаються чотири ідеї щодо того, як почати включати навчання у робочий процес компанії: встановити нормативи для навчання на роботі; узгоджувати навчання з процесом забезпечення ефективності; відмовитись від програмного та/або епізодичного навчання; виокремити час і простір для навчання на роботі.

Детальніше: https://bit.ly/3BcVBlW, https://bit.ly/3HwNh4v, https://bit.ly/3iKwY9O, https://bit.ly/3Y3Kghz

2022-12-07
Поширити

ЦИФРОВІ СЕРВІСИ ДЛЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ

7 грудня 2022 року відбудеться вебінар «Цифрові сервіси для освіти України».

7 грудня 2022 року відбудеться вебінар «Цифрові сервіси для освіти України».

Він покликаний презентувати громадськості одноіменний інформаційний ресурс, створений ДНУ «Інститут освітньої аналітики» разом із компанією SoftServe, проєктом «Tech To The Rescue» та краудсорсинговою ініціативою OPEN/TECH за ініціативи Міністерства освіти і науки України. Цей ресурс має забезпечити оперативне інформування закладів освіти України про всі наявні для них можливості безкоштовного доступу до навчальних платформ та сервісів, умови приєднання до програм від партнерів, успішні приклади використання відкритих онлайн-курсів та цифрових сервісів. Наразі платформа містить актуальну інформацію про такі сервіси, як Coursera, Udemy, edX, Labster, Zoom, Google Workspace. У майбутньому за допомогою платформи буде організований зручний пошук онлайн-курсів, а також збиратись інформація щодо відповідності різних онлайн-курсів навчальним дисциплінам та особливості їх застосування.

Детальніше: https://bit.ly/3P4WB15, https://mooc4ua.online

2022-12-07
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

Міністерством освіти і науки України 5 грудня 2022 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р.

Міністерством освіти і науки України 5 грудня 2022 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р.

№ 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Детальніше: https://bit.ly/2PNmWmp, https://bit.ly/3P1KgdY, https://bit.ly/3h2yEuJ

2022-12-07
Поширити

ЗВІТ ОЕСР: ЦИФРОВА ВИЩА ОСВІТА

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифрова вища освіта: нові стандарти якості, практики та матеріали» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифрова вища освіта: нові стандарти якості, практики та матеріали» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

У ньому зазначається, що у вищій освіті швидко з’являються онлайнові та гібридні навчальні програми. Проте негативний досвід деяких студентів, викладачів та навчальних закладів з екстреним дистанційним навчанням під час пандемії COVID-19 викликав стурбованість громадськості щодо якості програм цифрового навчання. У результаті державні органи в країнах ОЕСР почали замислюватися над тим, як забезпечити якість цифрової освіти. Звіт орієнтований осіб, що приймають рішення та визначають політику у галузі освіти та містить рекомендації міжнародних та регіональних інституцій щодо забезпечення якості, здійснення аналізу стандартів та показників цифрової вищої освіти, розроблених QA-агентствами, виявлення тенденцій та передового досвіду, огляд засобів підтримки ЗВО щодо вдосконалення їх внутрішньої політики та процесів управління якістю цифрового викладання та навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3P0XAiThttps://bit.ly/3gZ9z3Yhttps://doi.org/10.1787/19939019

2022-12-07
Поширити
МАЙБУТНЄ БРИТАНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

МАЙБУТНЄ БРИТАНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

На сайті Times Higher Education опубліковано стаття Найджела Тріфта «Чому британські університети не бачать свого майбутнього?».

На сайті Times Higher Education опубліковано стаття Найджела Тріфта «Чому британські університети не бачать свого майбутнього?».

У ній наголошується: якщо сектор вищої освіти хоче впоратися з екзистенційними загрозами, він має заново відкрити для себе свій практичний ідеалізм. Автор пропонує розглянути шляхи розвитку британських університетів, говорить про необхідність для них виробляти власні відповіді на актуальні виклики. Він наголошує, що звинувачення у проблемах університетів Великої Британії зовнішніх гравців, зокрема – уряду, не має сенсу та формулює власне бачення щодо майбутнього розвитку університетської освіти. Зокрема, необхідно оптимізувати співробітництво університетів у галузі проведення досліджень, а не збільшувати кількість студентів; потрібно модернізувати підхід до такої структури, як студентський офіс (не він, а бізнес-департамент має опікуватись дослідницькими університетами); треба скоротити щорічну міграцію студентів; бажано надати університетам можливість отримувати 100-відсоткові накладні витрати на дослідження. Автор закликає усіх зацікавлених подавати свої ідеї, а також до конструктивної критики та обговорення пропозицій. Це, на його думку, відкриє перспективи та поверне університети до практичного ідеалізму, який зараз просто необхідний.

Детальніше: https://bit.ly/3W8Ddmj, https://bit.ly/3Fr8uex

2022-12-06
Поширити
КОНКУРС АСОЦІАЦІЇ «COST»

КОНКУРС АСОЦІАЦІЇ «COST»

Асоціація фінансування інноваційних і дослідницьких мереж «COST» оголосила про конкурс ініціатив у сфері науки і техніки для розвитку пан’європейської співпраці.

Асоціація фінансування інноваційних і дослідницьких мереж «COST» оголосила про конкурс ініціатив у сфері науки і техніки для розвитку пан’європейської співпраці.

Пропозиції мають бути націлені на просування та розвиток наукових, технологічних, економічних, культурних, соціальних знань, причому мульти- та міждисциплінарні пропозиції особливо вітаються. Планується обрати до 70 нових заходів мережі «COST». Детальна інформація про конкурс та відповідні інструкції оприлюднені на відповідному порталі. Заявки на участь у конкурсі можна подавати до 25 жовтня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3BbnwT3, https://bit.ly/3gTr8Cw, https://bit.ly/3B8tPH0, https://bit.ly/3UuGqLG

2022-12-06
Поширити
НАЦІОНАЛЬНА ПРОГРАМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

НАЦІОНАЛЬНА ПРОГРАМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

Верховна Рада прийняла закон «Про Національну програму інформатизації».

Верховна Рада прийняла закон «Про Національну програму інформатизації».

Він визначає пріоритетні напрямки та стратегію реалізації державної політики у сфері інформатизації: забезпечення інфраструктурних потреб розвитку інформаційного суспільства, формування і використання національних електронних інформаційних ресурсів, упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки органів державної влади, місцевого самоврядування та об’єднаних територіальних громад, сприяння соціально-економічній, екологічній, науково-технічній, оборонній, національно-культурній діяльності. Документ охоплює питання інформаційних та цифрових технологій у державному управлінні та суспільно-економічних відносинах, подолання цифрової нерівності, безпеки інформаційної діяльності та кіберзахисту, що в сукупності має сприяти інтеграції України у світовий інформаційний простір. Закон набуде чинності 1 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3OXm38N, https://bit.ly/3P0oxmE

2022-12-06
Поширити
ЛАУРЕАТИ ПРЕМІЇ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ДЛЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ

ЛАУРЕАТИ ПРЕМІЇ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ДЛЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ

Визначено лауреатів премії Президента України для молодих учених 2022 року.

Визначено лауреатів премії Президента України для молодих учених 2022 року.

Відповідний Указ Президента України від 30 листопада 2022 року №809/2022 розміщено на офіційному порталі Президента. Цього року відзначені автори 32 наукових робіт, які містять видатні досягнення у галузі природничих, технічних та гуманітарних наук, сприяють розвитку науки, суспільному прогресу та утверджують високий авторитет вітчизняної науки у світі. Щороку присуджується до сорока премій у розмірі 40 тис. грн кожна, у т.ч. до двадцяти – молодим ученим.

Детальніше: https://bit.ly/3updTfR, https://bit.ly/3F0y2xF, https://bit.ly/3Bb6Bjv

2022-12-06
Поширити
КОНКУРС НА СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ПРИЛАДІВ ВІД MIT

КОНКУРС НА СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ПРИЛАДІВ ВІД MIT

Масачусетський технологічний інститут (МІТ) оголосив конкурс ідей для вирішення клінічних проблем.

Масачусетський технологічний інститут (МІТ) оголосив конкурс ідей для вирішення клінічних проблем.

Він покликаний залучити розробників, здатних вирішувати механічні, електричні або комбіновані завдання в рамках курсу «Дизайн медичного приладу / Medical Device Design». Організатор розгляне заявки від українських клініцистів і лікарень щодо ідей медичних приладів, які зараз потрібні Україні, – тих, яких немає в наявності або тих, існуючі варіанти яких занадто дорого коштують. Раніше МІТ проводив подібні конкурси, де розглядались проекти хірургічних інструментів, терапевтичних пристроїв, настільних симуляторів для дослідницького використання тощо. Заявку на участь у нинішньому конкурсі можна подати до 6 січня 2023 року.

Детальніше https://bit.ly/3HaSe2K, https://bit.ly/3Ba05tq, https://bit.ly/3VTdiPo, https://bit.ly/3VuBdVx

2022-12-06
Поширити
ЗВІТ ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ДАНИХ ЯК АКТИВУ

ЗВІТ ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ДАНИХ ЯК АКТИВУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вимірювання даних як активу: структура, методи та попередні оцінки» із серії «Робочі документи Департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вимірювання даних як активу: структура, методи та попередні оцінки» із серії «Робочі документи Департаменту економіки ОЕСР».

У ньому наголошується, що дані генерують приріст ефективності, але нерівномірно розподіляються між фірмами та домогосподарствами, а стан ринку та економічні показники більшості країн з розвиненою економікою пов’язані з широкими використанням даних. Щоб з’ясувати природу сучасної цифрової економіки, експерти розглянули питання зростання використання оцифрованої інформації. Дані концептуалізуються як нематеріальний актив, чинник, який традиційно ігнорувався або лише частково враховувався у макроекономічній та фінансовій статистиці. Пропонується розглядати дані як нематеріальний актив, що робить свій внесок у виробництво. Зроблено огляд методів вимірювання даних, проведена попередня оцінка активів даних для найповнішого охоплення знань, що генеруються при використанні даних. Їх узгоджено з даними національних рахунків на галузевому рівні, а також з показниками нематеріальних активів, розроблених EUKLEMS-INTANProd.1

Детальніше: https://bit.ly/3FrGMOW, https://bit.ly/3uliPlZ, https://doi.org/10.1787/b840fb01-en

2022-12-06
Поширити