На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Кількісна оцінка впливу політики, спрямованої на підвищення ефективності освіти, на макроекономічну продуктивність» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».
На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опублікований звіт «Кількісна оцінка впливу політики, спрямованої на підвищення ефективності освіти, на макроекономічну продуктивність» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР». У ньому наводиться аналіз взаємозв’язку освітньої політики та показників продуктивності. В його основу покладено дані PISA 2015 і 2018 років, вивчення яких дозволило визначити результати тестування, шкільне середовище та оцінити національні освітні системи. Надалі цю інформацію було використано для розрахунку впливу ефективності освітньої діяльності на макроекономічні показники (продуктивність праці) завдяки даним щодо людського капіталу. Останній об’єднує результати тестування та середню кількість років навчання у школі. Для випадків, коли рівні витрат на освіту були нижчі від середніх в ОЕСР, виявлено позитивний зв’язок між витратами на освіту та результатами тестів учнів. Отже, країни з низькими витратами можуть підвищити успішність учнів і потенційно збільшити довгострокову продуктивність. Розширення участі в освіті з раннього дитинства, а також підвищення якості викладання дають значний сукупний приріст продуктивності. Дещо менші макроекономічні вигоди приносить обмеження другорічництва, групування учнів за здібностями з усіх предметів і підвищення підзвітності шкіл. Нерівність доходів чинить значний вплив на продуктивність праці через канал людського капіталу.
Детальніше: http://surl.li/pqwlp, http://surl.li/pqwmo, https://doi.org/10.1787/18151973
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD