ЗВІТ ОЕСР: ТРИВАЛІСТЬ ЖИТТЯ ЗАЛЕЖНО ВІД РІВНЯ ОСВІТИ

ЗВІТ ОЕСР: ТРИВАЛІСТЬ ЖИТТЯ ЗАЛЕЖНО ВІД РІВНЯ ОСВІТИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Освітня нерівність у тривалості життя серед країн ОЕСР» із серії «Документи ОЕСР про добробут і нерівність».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Освітня нерівність у тривалості життя серед країн ОЕСР» із серії «Документи ОЕСР про добробут і нерівність».

У дослідженні вивчається нерівність у контексті очікуваної тривалості життя та рівня освіти, стандартизованих за віком показників смертності та віку смерті з використанням даних 25 країн ОЕСР у 2013–2019 роках. Абсолютні розриви в очікуваній тривалості життя у віці 25 років між групами з високим та низьким рівнем освіти в середньому становлять 5,2 року для жінок і 8,2 року для чоловіків. Смерті з психологічних причин серед жінок та чоловіків віком 25-64 років становлять у середньому 7% та 11% загального розриву в очікуваній тривалості життя між групами з високим та низьким рівнем освіти відповідно. Для відповідних даних окремих країн абсолютний розрив у очікуваній тривалості життя у віці 25 років збільшився у середньому на 0,5 роки для жінок та 0,4 роки для чоловіків у період з 2011 по 2016 рік.

Детальніше: https://bit.ly/3BBhrQI, https://bit.ly/3RF6SBF, https://doi.org/10.1787/5faaa751-en

2022-09-13
Поширити
ХАКАТОН SMARTF

ХАКАТОН SMARTF

10-15 жовтня 2022 року в онлайн-форматі відбудеться перший етап всеукраїнського інженерного хакатону «SmaRTF», цьогорічна тема якого – «Розумна військова електроніка».

10-15 жовтня 2022 року в онлайн-форматі відбудеться перший етап всеукраїнського інженерного хакатону «SmaRTF», цьогорічна тема якого – «Розумна військова електроніка».

Учасники в представлятимуть свої ідеї, п’ять кращих з яких потраплять до другого етапу. Організатори зобов’язуються профінансувати створення прототипу пристрою/системи в межах визначеного бюджету для команд-переможців. Організатори – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», корпорация Renesas Electronics, компанія ASAP DEMO. Подати заявку на участь у заході можна до 7 жовтня 2022 року.

Детальніше: https://smartf.kpi.ua/, https://bit.ly/3qAmvyq, https://bit.ly/3QIcCJs

2022-09-13
Поширити
ОСВІТНІЙ САМІТ ООН

ОСВІТНІЙ САМІТ ООН

З 16 по 19 вересня 2022 року відбудеться саміт «Трансформація освіти».

З 16 по 19 вересня 2022 року відбудеться саміт «Трансформація освіти».

Захід стане відповіддю на глобальну кризу справедливості, інклюзивності та якості в сучасній освіті. Він має амбітну мету – визначити шляхи виведення освіти на перше місце у глобальному політичному порядку денному та мобілізувати усі зацікавлені сторони для трансформації освіти у світі, що швидко змінюється. Планується проведення сесій, присвячених діалогу з молодими людьми та політичними лідерами щодо трансформації освіти; презентації коаліцій для дій та інших багатосторонніх ініціатив із трансформації освіти); оголошенню національних заяв про політику у цій сфері; проведення круглих столів. Організатор – Організація об’єднаних націй.

Детальніше: https://bit.ly/3S1lQ4r, https://bit.ly/3d8E6u1, https://bit.ly/3REiLrz

2022-09-13
Поширити
АНГЛОМОВНА ПЛАТФОРМА «UKRAÏNICA»

АНГЛОМОВНА ПЛАТФОРМА «UKRAÏNICA»

Створено англомовну платформу для освітян та дослідників України «Ukraïnica: Основна українознавча база» (Ukraïnica: The Primary Database of Ukrainian Studies).

Створено англомовну платформу для освітян та дослідників України «Ukraïnica: Основна українознавча база» (Ukraïnica: The Primary Database of Ukrainian Studies).

Вона забезпечує доступ до постійно оновлюваної бази українських літературних творів, історичних документів та фільмів у високоякісному перекладі англійською. Це, на думку розробників платформи, дозволить викладачам та дослідникам інтегрувати Україну у свої навчальні програми та створювати нові курси, адже усім бажаючим доступні понад 200 первинних і вторинних джерел. Платформу створено за ініціативи Ukrainian Research Institute, Harvard University, у партнерстві з Ukrainian Institute – Український інститут.

Детальніше: https://bit.ly/3RCOJUR, https://bit.ly/3RGhGPY

2022-09-13
Поширити
УДОСКОНАЛЕНО РЕЖИМ РОБОТИ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕПОЗИТАРІЮ АКАДЕМІЧНИХ ТЕКСТІВ

УДОСКОНАЛЕНО РЕЖИМ РОБОТИ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕПОЗИТАРІЮ АКАДЕМІЧНИХ ТЕКСТІВ

Офіційно опубліковано текст Наказу Міністерства освіти і науки України від 15 червня 2022 р. № 554 «Про зміни до Регламенту роботи Національного репозитарію академічних текстів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 липня 2022 р. за N 777/38113).

Офіційно опубліковано текст Наказу Міністерства освіти і науки України від 15 червня 2022 р. № 554 «Про зміни до Регламенту роботи Національного репозитарію академічних текстів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 липня 2022 р. за N 777/38113).

Зміни, внесені до Регламенту НРАТ, надають більш широкі можливості для відвідувачів та користувачів НРАТ щодо необмеженого ознайомлення із повними текстами, розміщеними на умовах відкритого доступу. Це знімає раніше встановленні ліміти щодо кількості доступних для перегляду та скачування академічних текстів і робить необов’язковою реєстрацію/авторизацію на порталі. Також з моменту введення в дію цього наказу Розпорядник НРАТ має забезпечити доступ до відкритих ресурсів репозитарію спеціальних програмних комплексів (роботів) з метою індексації та аналізу цих текстів, включаючи антиплагіатну перевірку. Крім того, рішенням МОН уточнено окремі аспекти процедури подання академічних текстів до НРАТ, встановлення режиму доступу до них, їх відкликання/вилучення, внесення змін до опису й метаданих. З документом можна ознайомитись на порталі Верхової ради України, е-сторінці Офіційного вісника або на платформі «Liga:Закон».

Детальніше: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0777-22#Text, https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/z0777-22, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0858-18#n13, https://bit.ly/3S2V8JM, https://bit.ly/3cKBBh2, https://bit.ly/3ze45aq

2022-09-12
Поширити
СПІВРОБІТНИЦВО У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

СПІВРОБІТНИЦВО У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Герда Гигеренцера «Адвокат диявола у кожній лабораторії сприятиме розвитку науки».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Герда Гигеренцера «Адвокат диявола у кожній лабораторії сприятиме розвитку науки».

Автор розмірковує про співробітництво між дослідниками, яке стає дедалі більше нормою. Така співпраця переважно здійснюється у рамках окремих дослідницьких груп і завданням керівників таких груп є підтримка середовища, сприятливого для проведення успішних досліджень. Надмірна упевненість у правильності власних переконань є одним із найсильніших когнітивних спотворень, які перешкоджають успіху. Саме наявність у групі людей, які наважуються сумніватися в тому, що інші вважають зрозумілим, може дратувати колег, але надає величезну послугу усій групі. Наполягаючи на більшій кількості доказів, вони збільшують шанси виявити те, що ніхто не шукав. На думку автора, саме такі «суперечливці» формують інтелектуальний та соціальний клімат групи, а у кінцевому рахунку – саме вони і визначають якість та прогрес науки.

Детальніше: https://bit.ly/3B9eQMa, https://bit.ly/3db6g7A

2022-09-12
Поширити
ПРЕМІЯ ЮДЖИНА ГАРФІЛДА 2022 РОКУ

ПРЕМІЯ ЮДЖИНА ГАРФІЛДА 2022 РОКУ

Компанія Clarivate оголосила переможця премії Юджина Гарфілда 2022 року за інновації в аналізі цитувань.

Компанія Clarivate оголосила переможця премії Юджина Гарфілда 2022 року за інновації в аналізі цитувань.

Їм став доктор Саїд Уль Хассан, старший викладач науки про дані та штучний інтелект із Манчестер Метрополитен Університету (Manchester Metropolitan University). Високо оцінена його робота «Стала та ефективна наукова комунікація: зробити науку доступною для громадськості шляхом створення спрощених резюме наукових публікацій». Премією Юджина Гарфілда за інновації в аналізі цитування, яка була започаткована у 2017 році, відзначаються вчені-початківці, які розробляють інноваційні підходи до аналізу цитувань та покращують методи вимірювання впливовості наукових досліджень, тим самим наслідуючи традиції розвитку наукометрії, одним із засновників якої був Юджин Гарфілд.

Детальніше: https://bit.ly/3RAaUew, https://bit.ly/3d4hACA

2022-09-12
Поширити
ІНСТРУМЕНТИ ДОСЛІДЖЕНЬ

ІНСТРУМЕНТИ ДОСЛІДЖЕНЬ

12 вересня 2022 року відбудеться вебінар «Введення в альтметрику та аналітику вимірювань» (Altmetric Explorer та Dimensions Analytics).

12 вересня 2022 року відбудеться вебінар «Введення в альтметрику та аналітику вимірювань» (Altmetric Explorer та Dimensions Analytics).

Захід покликаний ознайомити слухачів з важливими інструментами, корисними у роботі науковців, бібліотекарів та освітян, які прагнуть ефективно аналізувати корпус цитування; здійснювати моніторинг впливу; керувати репутацією; підтримувати дослідницькі спільноти та мережі; інформувати про ухвалення стратегічних рішень; звітувати про результати роботи та тенденції у сфері науки; підвищити шанси на отримання гранту. Під час заняття планується розповісти про всі основи платформ і про те, як вони можуть розширити можливості роботи дослідників. Організатор – Digital Science.

Детальніше: https://bit.ly/3QxaiFg

2022-09-12
Поширити
SCIENCE, SHE SAYS!

SCIENCE, SHE SAYS!

Міністерство закордонних справ і міжнародного співробітництва Італії ініціює проект «Наука, вона каже!» для відзначення видатних молодих жінок-науковців, які зробили значний внесок у розвиток науки та технологій, виконуючи свої дослідження упродовж як мінімум чотирьох років в одному з наступних п’яти регіонів: Африка та Близький Схід; Азія і Тихий океан; Європа; Центральна та Південна Америка та Карибський басейн; Північна Америка.

Міністерство закордонних справ і міжнародного співробітництва Італії ініціює проект «Наука, вона каже!» для відзначення видатних молодих жінок-науковців, які зробили значний внесок у розвиток науки та технологій, виконуючи свої дослідження упродовж як мінімум чотирьох років в одному з наступних п’яти регіонів: Африка та Близький Схід; Азія і Тихий океан; Європа; Центральна та Південна Америка та Карибський басейн; Північна Америка.

Від кожного регіону буде обрано по одній кандидатці. До розгляду приймаються роботи з усіх галузей науки та техніки. Перше вручення нагороди відбудеться під час Конференції наукових аташе Італії у Падуї в жовтні 2022 року. Заявку на участь можна подати до 16 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3xcvAkm, https://bit.ly/3QAhDnc, https://bit.ly/3TZJvUP, https://bit.ly/3B5HBJR

2022-09-12
Поширити
ПОГЛЯДИ НА ЦИФРОВУ ОСВІТУ

ПОГЛЯДИ НА ЦИФРОВУ ОСВІТУ

На сайті Європейського освітнього простору опубліковано запрошення Європейської комісії до усіх зацікавлених осіб поділитися своїми поглядами на цифрову освіту.

На сайті Європейського освітнього простору опубліковано запрошення Європейської комісії до усіх зацікавлених осіб поділитися своїми поглядами на цифрову освіту.

Зокрема, пропонується висловити бачення щодо того, як забезпечити кожному доступ до цифрової освіти, і як розвивати цифрові навички з раннього віку упродовж всього навчання. Відгуки можна залишити на сторінках «Цифрова освіта – чинники успіху» та «Цифрові навички – покращення їх надання». Усі пропозиції будуть ретельно проаналізовані та використані під час підготовки проєктів відповідних рекомендацій, націлених на розвиток умов для успішної цифрової освіти та покращення цифрових навичок. Опитування є частиною роботи ЄК у рамках Плану дій цифрової освіти на 2021-2027 роки. Подати пропозиції можна до 16 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3B4GNVA, https://bit.ly/3BxbcgM, https://bit.ly/3qp5c3c, https://bit.ly/3BuOrtz, https://bit.ly/3qr03aC

2022-09-12
Поширити