На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опубліковано стаття Шейн Баркер «Розмови про академічну чесність».
Наголошується, що академічна чесність є складною темою для розмови, проте у більшості університетів співробітники, які повинні говорити віч-на-віч зі студентами про академічну чесність. Це викладачі, які можуть обговорювати підозрілі випадки, консультанти – опитуватимуть про потенційне порушення та представники ради з питань поведінки, які з’ясовують конкретні інциденти. Автор задається питанням: наскільки ці люди можуть бути відповідальними та щирими коли спілкуються з особами, що були причетними або постраждали від актів академічної недоброчесності. Розмірковуючи над цим питанням, Шейн Баркер вважає за необхідне поділитися власним досвідом роботи з академічною чесністю в кампусі, зокрема, підходами до обов’язків консультанта в галузі академічної чесності. Він рекомендує почати з того, що приділите п’ятнадцять хвилин, для обміркування розмов, які відбувались до цього часу. Питання до себе, можуть бути не настільки важливим, але мета полягає в тому, щоб подумати, прийняти рішення, апробувати, а потім знову подумати. Розмови про академічну доброчесність можуть бути емоційними та мати тривалий вплив на всіх учасників. Вивчаючи свій власний підхід, можна переконатися, що ці розмови є свідомими та ефективними.
Детальніше: https://bit.ly/3MHWB7T
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини
РОЗМОВИ ПРО АКАДЕМІЧНУ ЧЕСНІСТЬ
2023-04-14
Поширити