На сайті блогу компанії Udemy опубліковано стаття Марго Пупар «Зробіть навчання ефективним: шість стратегій для покращення збереження навчання на робочому місці».
У ній наголошується, що незважаючи на добрі наміри, програма навчання, яка починається і закінчується провідним експертом із певної теми, недостатня для того, щоб допомогти співробітникам навчитися чомусь новому. Якщо немає стратегії збереження, більшість цих нових знань залишить голови співробітників, як тільки вони закриють свої комп’ютери або вийдуть за двері. Через велику кількість інформації, яку людина постійно обробляє, мозку важко зрозуміти, яку інформацію слід утримувати, люди схильні одразу забувати нове. Це явище називається «крива забування» і вперше досліджено німецьким психологом Германом Еббінгаузом у ХІХ столітті. Еббінгауз виявив, що люди можуть запам’ятовувати більше, якщо через рівні проміжки часу повторюють останню отриману інформацію. Цей метод відомий як «інтервальне повторення», пов’язаний з гнучким навчанням на робочому місці. Це дозволяє співробітникам навчатися і відразу застосовувати свої нові навички. Підхід із інтервальним повторенням збільшує ймовірність того, що вони збережуть і розвиватимуть свої навички. Щоб дізнатися більше про способи навчання співробітників в організації, автор пропонує дотримуватись стратегій для підвищення збереження навчання на роботі, а саме: використання соціального навчання; навчання частинами; використання оповідання; залучення учнів; використання зображення; проведення вікторин. Автори вважають: для того, щоб допомогти мозку відновити пам’ять, потрібно більше, ніж вирішити одну головоломку, особливо коли мова йде про збереження навчання на робочому місці.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
СТРАТЕГІЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВЧАННЯ НА РОБОТІ
2023-04-13
Поширити