Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підготовка професійних вчителів та інструкторів: тематичні дослідження з вступних вимог та початкового навчання» із серії «Огляди професійної освіти та навчання ОЕСР».

У ньому наголошується, що вчителі та інструктори відіграють центральну роль у професійній освіті та навчанні, оскільки підтримують перехід від школи до роботи, розвивають навички учнів і підтримують учнів під час навчання на робочому місці. Країни використовують різні стратегії для забезпечення достатньої кількості підготовлених викладачів та інструкторів. У документі основна увага зосереджена на вимогах до вступників на професію викладача, навчанні викладачів та інструкторів, описані практичні приклади з політики та практики підготовки кваліфікованих кадрів для викладання та навчання Канади, Данії, Німеччини, Нідерландів, Норвегії.

Детальніше: https://bit.ly/3VdgOV9, https://bit.ly/3VfS0eZ, https://bit.ly/3MlNlnP, https://doi.org/10.1787/c44f2715-en

ЗВІТ ОЕСР: ПІДГОТОВКА ПРОФЕСІЙНИХ ВЧИТЕЛІВ ТА ІНСТРУКТОРІВ
2022-10-12
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *